Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
op dit moment even met een gloeilamp maar daar gaat nog verandering in komen wou eerst even kijken hoe het ging en later een andere kast maken met andere lampen dit is mijn eerste keer dus
zezijn nu 3 weken uit met onkiemen erbij heb ze latemn ontkiemen in een aqa en toen ze iets groter waren heb ze is een kassie gezet zijn trouwens shilva shantie ll dus de zaden
Hehe ziet er leuk uit.
De plantjes zijn ook eneens geaard
Heb je gaatjes in de pot vanonder gemaakt? Anders blijft het water in de pot liggen en kan je last krijgen van rot.
Ook in de toekomst best geen doorzichtige potten gebruiken, wortels houden niet van licht.
Welke lampen komen er in je ander kastje dat je gaat bouwen?
En de links die je hebt gepost van de foto's moet je tussen de IMG tags zetten. [IMG]xDezexDusx/IMG]
Dan kunnen wij de foto's direct zien in je topic .
Hehe ziet er leuk uit.
De plantjes zijn ook eneens geaard
Heb je gaatjes in de pot vanonder gemaakt? Anders blijft het water in de pot liggen en kan je last krijgen van rot.
Ook in de toekomst best geen doorzichtige potten gebruiken, wortels houden niet van licht.
Welke lampen komen er in je ander kastje dat je gaat bouwen?
En de links die je hebt gepost van de foto's moet je tussen de IMG tags zetten. [IMG]xDezexDusx/IMG]
Dan kunnen wij de foto's direct zien in je topic .
Succes nog met de kweek!
Peace
ik zal het niet weten nog dit is als eerste een proef dus dan ga ik ff verder kijken als je een mooie tip heb waar ik iets mer planten in kan zetten dan is het mooi wilzelf een kast bouwen dus
Comment