Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantje van begin April; so far, so good?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantje van begin April; so far, so good?

    Korting op 420shop
    Wietplant 09-04-2013.jpg 09-04-2013 De dag ervoor zag ik nog niets en opeens de volgende ochtend was ie uit de grond gekomen.


    Wietplant 24-04-2013.jpg23-04-2013 Easy going

    Wietplant 03-05-2013.jpg03-05-2013 Die zon heeft 'm goed gedaan


    Wietplant 14-05-2013.jpg14-05-2013


    Wietplant 19-05-2013.jpg19-05-2013 Sinds de vorige foto, dat is dus nog maar 5 dagen geleden, (en eigenlijk zelfs maar 4 omdat ik vandaag 's ochtends gemeten heb ipv 's avonds) is ie 12 cm gegroeid!

    Wietplant 19-05-2013 (2).jpg19-05-2013




    Ik heb ook nog een vraag, misschien maak ik me druk om niks, maar op onderstaande foto is duidelijk te zien dat de ene tak een belachelijk stuk langer is dan het takje aan de andere kant. Ik draai regelmatig de bak rond zodat ie overal een beetje genoeg licht krijgt dus daar kan het haast niet aan liggen..? Is het erg of komt het vaak voor? Kon er eigenlijk niks over vinden op internet of hier op het forum.

    Wietplant zoom2.jpg

    #2
    Re: Plantje van begin April; so far, so good?

    Misschien heeft die uitschieter toch wel wat langer in het beste licht gestaan. Want aan de fotos te zien kweek je voor het raam?

    Comment


      #3
      Re: Plantje van begin April; so far, so good?

      hoi, heb voor het moment zelf 2 haze stekjes welke ik vanplan ben buiten te zetten maar een paar tips welke logisch lijken naar de toekomst toe in een grotere pot plaatsen toch zeker een 17 liter of meer want hoe groter de pot hoe groter de plant
      voeding lijkt me toch best essentieel zeker naar de toekomst toe
      in ieder geval veel succes

      greetzzz

      Comment


        #4
        Re: Plantje van begin April; so far, so good?

        @Cookaap: Toen er laatst zo lekker veel zon was is het misschien aan 1 kant toch hard gegaan ja, maar is verder geen probleem dus? En ik heb 'm inderdaad voor het raam staan.

        @Gabberatwork: Een vriend van me heeft zijn plant in een nog kleinere pot en die is al behoorlijk groot (door de meter heen) en begint al goed te bloeien, staat ook alleen maar in de vensterbank. Mijn pot is groter dus verwacht niet zoveel problemen wat dat betreft. Ik heb een klein flatje en niet echt ruimte over ofzo
        En voeding, heb er veel over gelezen, maar ik ben er echt niet in thuis en kan me er niet helemaal wegwijs uit maken, dus dan kan ik beter nog even niks doen naar mijn idee. Mocht de plant nou opeens kuren gaan vertonen of symptomen dat er een tekort is van iets dan kan ik altijd nog voeding geven neem ik aan?

        Comment


          #5
          Re: Plantje van begin April; so far, so good?

          Tijd voor een update
          De plant is 100% een vrouwtje, heb er lang op moeten wachten maar het was het waard. Ze is nu 137 cm hoog en iets meer dan een meter breed. Omdat ik eigenlijk net wat te vroeg was met ontkiemen heb ik haar al een paar weken zelf op 12/12 gezet, dus sleep ik haar elke avond de logeerkamer in. Onze deurposten zijn helaas te smal waardoor sommige takken rood zijn (stress, als ik het goed heb) maar dit is niet schadelijk voor de opbrengst las ik ergens. Even paar foto's:

          Wietplant 12-06-2013.jpg12-06-2013 Hier was ze 96 cm, nog geen tekenen van geslacht.

          20130701_172211.jpg01-07-2013 Ik kwam terug van een lang weekend weg en heb haar gemeten op 116 cm.

          Wietplant geslacht.png01-07-2013 En ik zag dat er kleine witte haartjes tevoorschijn kwamen. Helemaal blij haha

          Wietplant zoom 19-07-2013.jpg19-07-2013 Deze is van vandaag, is overigens niet de top maar de derde tak van onderen.
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Plantje van begin April; so far, so good?

            Jaa ziet er opzich goed uit.
            Beetje meer water en ik vind dat ze eigenlijk gewoon buiten hoort.
            Maar okee ga verder zo!

            Comment


              #7
              Re: Plantje van begin April; so far, so good?

              uhm..; echt nie ze ziet er uit als een hangende anorexiaplant...

              buite die handel...

              Comment

              Bezig...
              X