Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaden greenhouse great white shark & big bang

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: zaden greenhouse great white shark & big bang

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
    !8/6 en beginnen om 18.00 uur is laten branden tot 12.00 uur anders kom je 2 uur te kort en draai je 16/8.
    was om te testen of je me wel met aandacht volgde !

Comment

Stoned maar wel wakker Ben ook met een verslag bezig Rondje Barney`s zit op dag 16 groei.Kom eens langs

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

gek !
        alweer is de witte haai het snelst ! als 1ste van de 11 laat ze haar zaadkop zien
        maandag avond beginnen ontkiemen, das op de 3de dag al boven de grond !
        Last edited by dolly; 30 May 2013, 17:37.

Comment

Een anderhalve liter PETfles zonder bodem erover hou het vocht bij je zaailing.

Comment

of plastic folie erover .... ..... .... dat was ik nou net vergeten ... dat ga ik zo doen ! platic folie en een paar gaatjes ... bedankt mway ! HELD

Comment

Ook goed,later de fles

Comment

met de fles kan ik de lamp niet dicht genoeg hangen voor de moment ! ...

idd later de fles.

vriendelijk bedankt !

bij verdere tips en tricks, LET ME KNOW !!

Comment

vandaag goed nieuws.

8 hebben hun hoofd laten zien, en deze 8 zijn tegelijk ook begonnen aan hun eerste getande blaadjes !
                  HOOOEEEE SCHHHAATTTIIIGGGG
                  er zit ook 1 bij die maar 1 lobblaadje heeft, hier ga ik me geen zorgen om maken , of wel ?
                  de andere 3 laten op zich wachten waaronder de ultra critical een great white shark en een big bang.
                  laat de natuur zen gang gaan

PiCtUrEsWP_000131.jpgWP_000133.jpgWP_000134.jpgWP_000135.jpg

ik heb ook vandaag een een digitale timer er tussen geknald of de lamp van 6u 's morgens uit te laten gaan tot 12u 's middags , dan kunnen ze echt beginnen te groeien.

ik heb ook nog een kleine vraag, vanaf het moment ik de 600watt hps ga moeten gebruiken ga ik zo snel mogelijk voor een veiligge schakelkast, maar op mijn timer staat achter dat deze kan dienen voor 2000watt en 6.7a .
                  mijn lamp is toch geen 6.7ampere ? en slechts 600watt. kan ik dan niet gewoon zonder gevaar toch deze timer gebruiken ?

mazzel !

Comment

Let`s Grow Van stroom heb ik te weinig nowhow om je in deze te helpen.Heb je al gezocht op de site misschien zit er een topic tussen.

Comment

vandaag nieuwe update,
                      dag 1 na de dag van de opkomst. ik heb het gevoel dat m'n lamp niet laag genoeg rijkt. omdat ze nogal aan het strekken zijn.
                      vandaar ook net lamp beetje verlaagd. de planten zitten nu letterlijk in de reflector en ongeveer 4cm van de lamp.

ik had de potjes maar tot de helft mogen vullen met aarde en dan tot aan de lobblaadjes blijven aanvullen ...
                      temp is 's nachts voor de planten 20.6 en max 26.4, niet slecht lijkt mij met een luchtvochtigheid van min 50 tot max 60%.

maar goed, dat weten we dan voor de volgende keer.

foto'sss ?

WP_000022.jpgWP_000023.jpgWP_000024.jpgWP_000025.jpg

nu nog wat verder lezen en leren.
                      laterz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

owja , effe vergeten , al diegene met de kaartjes zijn big bang.
                      die zonder zijn great white shark, behalve die helemaal links op de 2de rij, das de ultra critical, die al tekenen van uitkomen geeft.
                      de great white shark helemaal links achter is van m'n vriendin, maar komt maar niet op. balen dus.

Comment

Je moet de potjes tot de rand vullen met aarde je kunt ze zelfs tot de lobblaadjes in de aarde zetten.

Comment

WP_000030.jpg

dat was het al weer

Comment

Lamp lager hangen misschien en als ze lang en slap worden een gootje maken waarin je het stammetje voorzichtig legt tot 1cm onder de lobblaadjes aarde er over en een beetje verzwaren met wat druppels water zodat zij op haar plaats blijft liggen een rondje maken is in mijn ogen het beste dan ga weer terug naar het midden.

Comment

lamp kan niet lager komen net niet tegen de lamp, zitten al IN de reflector.
                              1 heb ik inderdaad al zo gedaan, was lang en slap.
                              de rest blijven mooi stevig.

deze avond weer update

Comment

Mooi op naar de eerste internode.Groeten.

Comment

Bezig...
                                X