Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nog ff een beetje extra info. Ik heb van 3 dames 1 lengte meting gedaan met een meetlintje.(uhum wat een klerewerk).
Ik heb 2x een hawaiian snow opgemeten en 1x arjans ultra haze 2.
Arjans ultra haze 2=91cm
Hawaiian snow 1 =153cm(na 2x toppen van rechtsachteraan naar rechtsvoor gegroeid)
Hawaiian snow 2 =177cm(na 2x toppen van rechtsvoor naar achter gegroeid) de bijgevoegde thumbnail is het eind.
Thnx cookaap je mag idd een best hokje hebben wil je deze lady's hun gang kunnen laten gaan.
Qua bloeitijd zou ik idd zeggen dat dit de laatste keer zou zijn maar moet er wel bij zeggen deze lady heeft een hoop potentie in der.
Ik weet wel dat als de toppen zo doorgroeien dat ik straks heel wat dikke cola's op me netje heb hangen
Ik denk dat het wachten op deze lady's het ckr waard zijn de groeikracht de geur hmm heerlijk zulke dames laat haar zich maar bewijzen dat ze volgende x gewoon van de partij moet zijn
Ik wil niet weten hoe ze tege het einde eruit zien als ze nu al lekker vol beginnen te worden
Ga zo maar lekker door ben heel benieuwd hoe ze er tegen het einde uitzien
thnx kerel zijn idd een stel pracht dames. Als ik een beetje naar de plant kijk weet ik wel wat ze mij gaat laten zien qua lengte van de toppen hoe dik ze worden is nog maar afwachten daar mag de voeding zijn kunstje doen.
Dag 37 bloei.
Na een ruime 5 weken bloei te hebben gehad kan ik mooi het verschil zien tussen de hoofdtoppen en de zijtakjes. De hoofdtoppen gaan richting de 30cm in lengte en sommige zitten er al overheen nu is het een kwestie van lekker aandikken. Op de foto's kan je het verschil in toppen zeer goed zien de kleine zijtakjes blijven ver achter op de hoofdtoppen dus het zal ook wel 2x oogsten worden.
DSCN2221.jpgDe spintschade is wel toegenomen maar volgens mij is alles gekilld
DSCN2225.jpgong de lengte van een top. Het verbandje heb ik vanmiddag van een lieve zuster op de spoedeisende hulp in het umc gekregen na een klein bedrijfsongevalletje wat me 70% van me middelvingertopje heeft gekost. na een beetj plakken trekken en douwen en een gezellig gesprek met de jonge dame mochten we na 3 uurtjes weer op stap.
Hmm wel een tegenvaller want deze update ga sneller als een jointje draaien
Comment