Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrogg tuintje Hawaiian Snow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Scrogg tuintje Hawaiian Snow

Ik wil ook wel op dat grasveld spelen! Kijk uit met rot, want volgens mij gaat dat erg vochtig worden binnenkort.

Comment

Thnx voor het meedenken maat en daar heb je helemaal gelijk in want de luchtvochtigheid hangt rond de 55% niet heel erg momenteel maar hij loopt wel iets op (zou ook aan de weerseverandering kunnen liggen).

Over het algemeen is het van zichzelf rond de 30-35% lv in huis dus dat zal nu dan weer zijn voordelen boeken.
      Maar voor nood mischien een luchtontvochtiger of iets dergelijks want rot in die prachttoppen zou zonde zijn.

Greets

Comment

Idd, een nadeel van een langebloeier is dat je ook veel tijd hebt om fouten te kunnen maken, of dingen waar je niets aan kan doen.

Als de lv echt te hoog word zou ik niet meteen een ontvochtiger kopen, das zonde van je geld.
        gooi eens een pak rijst of vochtvreters in je kast. Maanverband erin hangen.

Als dat soort dingen niet werken lijkt een ontvochtiger me het beste.

Comment

Ja dat zijn idd een paar goeie budget oplossingen die idd een hoop zouden kunnen uitmaken.
          Maar we hebben nu eindelijk vakantie dus ga de lady's gedurende deze dagen nauwlettend in de gaten houden met de luchtvochtigheid.

Greets

Comment

Das een best oerwoud geworden kerel, kom jij de kamer nog wel binnen??

Ik zou even geen voeding meer geven als ik zo naar het blad kijk van sommige. die staan goed krom.....maar dat gaan flinke raketten worden zo te zien.

Succes!

Comment

Haha het is idd een beste ramp om daar iets te moeten onderhouden. Had idd al gemerkt dat ze wat stijf stonden vn de voeding.(wat ze iedere x juist een kleine dosis hebben gehad).

Thnx m8 laat die raketten maar komen.

Het kan natuurlijk niet altijd mee zitten. Weer een gevalletje goedkoop=duurkoop 1 vsa van nog geen half jaar oud is overleden dus bij deze maar even tijdelijk een 400w erin die montanaa nog had liggen. We moeten de lady's wel tevreden houden he
              Last edited by psychedelic1988; 21 August 2013, 21:24.

Comment

Dag 55 bloei

We hebben nu bijna 8 weken bloei erop zitten en ik dacht van het spint probleem af te zijn maar helaas ze zijn er nog steeds.
                Maar weer een setje rooie legers uitgezet hopen dat het nu wat beter uitpakt want ik word wel hopeloos van deze generatie spint..

De luchtvochtigheid in het donker hangt op 65% en overdag op 50%. De temperatuur blijft in het donker tussen de 23-25 graden en overdag max 28 grade.
                Voor de rest gaan de dames wel gewoon voort met het bloeien dus kijk ik het nog even aan maar mocht het probleem alleen maar toe blijven nemen trek ik de hele klerezooi eruit want zit niet te wachten op een top ingepakt met een webje.

mja pics van vandaag

DSCN2306.jpgtopjes Hawaiian SnowDSCN2307.jpg

DSCN2308.jpgHawaiian SnowDSCN2309.jpg

DSCN2310.jpgHawaiian SnowDSCN2311.jpg

DSCN2312.jpglinkerzijdeDSCN2313.jpg

DSCN2314.jpgarjans ultra haze 2 nummer 1&2DSCN2315.jpg

greets psy

Comment

Kut van die spint man, probeer alles om ervan af te raken want zo'n mooi veld is echt zonde om weg te halen.

Het doet me hieraan denken, echt veel toppen!

succes!!

Comment

Kut van de spint man, ze lijken idd erg resistent te zijn tegen zobijna alles wat je er tegen gooit....klote beestjes!!

En het zou erg jammer zijn als je nu spullen eruit met halen, want de toppen beginnen net pas te groeien eigenlijk....Succes kerel!

Comment

@cookaap: haha de vormen hebben er ckr wat van weg nu de kleur nog haha.
                      En ja de spint denk niet dat ik er nog veel aan kan en wil doen ze lijken resistent tegen alles:bayer 12 euro roze meuk 20 euro 1x roofmijt 30euro en 1x roofmijt 24.50 dus het word me ook allemaal een beetje te als het tog niks uithaald.

@cannarebel: het zou idd z8nde zijn mja beter nu weg flikkere dan over 7 weken mochten ze dat nog hale met die klerelijers die het blad leegsucke alsof se nog nooit gevrete hebben. En dan het verhaal r8ofmijt natuurlijke tegenstander van spint? Vind wel knap hoe zon klein roofmijtje zon 2x 3x grotere spintlijer wil verslinden. Mja al zijn ze alleen maar goed voor de eitjes is in ieder geval iets:p

Greets psy

Comment

http://www.dierenshop.nl/elektronisc...nal-p-234.html Misschien is dit wat voor je spint probleem kwam ik tegen op een ander wietforum.

Comment

Ik heb dat dus ook in mn kas, lijken wel immuum tot zover ik er niet meer tegenkan dan ga ik ze allemaal met een loep eraf trekken en verbranden! hoop niet dat de hele oogst naar de filistijnen gaat
                          je hebt trouwens volgensmij een klein beetje last van een soort foxtail achtige top bij je hawaiian snow, heb dit ook binnen gehad en vroeg me af of het door de hoge temp kwam , is je temp nooit warmer als 28graden geweest?

gr JH
                          Last edited by JohnnyHaze; 25 August 2013, 19:15.

Comment

Het zou de oplossing kunnen zijn maar blijf eristog dikke vraagtekens bij houden of mijn spintjes niet geile op het geluid en ze aan trekt haha.
                            Had vrijdag roofmijt losgelaten dus we zullen zien.

Haha dat gaat me wel gelijk te ver alles met de hand weet je hoeveel er zitten en hoe groot me hok is haha kom je helpen dan?
                            Als iedereen ff komt helpe zijn we in 1 dag klaar haha

Wat je ziet zijn gewoon de topjes die in elkaar over groeien deze dames zijn pas net over de helft heen van de bloeitijd. En nee altijd netjes stabiel tussen de 27 en 28 graden.

Dan maar een verloren oogst als et nie anders Is
                            Last edited by psychedelic1988; 25 August 2013, 19:19.

Comment

Weet je wat het met roofmijt is als jij gespoten heb met gif en jouw spint is resistent en roofmijt deze spint eet deze wel vergiftigd worden.
                              Wil je resultaat moet je preventief voortaan neemolie gebruiken in de groei en in de voorbloei nog een keer dit zorgt voor een volle maag bij zuigende insecten en sterven daardoor een hongerdood.10 dagen spuiten om de dag aan mijn planten zuigen de dood is je straf!Deze info is geheel biologisch

Comment

En die neem olie had alien geloof ik ook op de site staan. maar vraag me af of het de goeie is want schijnt lastig te zijn om eraan te komen

Comment

Bezig...
                                X