Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrogg tuintje Hawaiian Snow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Scrogg tuintje Hawaiian Snow

ik ben nog steeds op het onderzoek uit naar de matchende howto.

ik heb wel info gewonnen,om stroomwinning etc uit planten te halen.
    daar waar menig kweker stopt houw ik van ontdekking en testen

dit is dus hoe je uit planten energie na stroom kan omzetten, ook cannabis valt hieronder
    ik zal snel nog meer info gaan posten,en volgens mij gaat je topic straks de lucht inschieten met niewschierige kwekers

staff

Comment

More more

Comment

Dat dacht ikzelf ook bacos maar het is eenslimme generatie en de meeste spenderen de tijd ook bovenop het blad (gemuteerde teringlijers).
        Thnx voor je tijd en moeite stafford. Loop mezelf ook rot te zoeken maar ook ik kom iedere x uit bij de stroomwinning via planten.
        Mocht je info vinden zal het idd stormlopen en buiten dat mocht het werken is het wel een sticky waard op je naam.

We wachten rustig af of je iets nuttigs kan vinden probeer ik het alvast uit met idd iets van een bakplaat, water,9v batterij en wat klerelijers haha

Greets psy

Comment

Geen idee of het werkt maar ze zeggen van wel wat ik me alleen afvraag is waar verjaag je ze dan naar toe ?? Want dat staat er niet bij

Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
          done

Comment

Er heeft een artikel over in de Highlife gestaan, volgens dit topic.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bacos die sterven.

Comment

Dag 59 bloei

Met nog 40 dagen op de teller weet ik niet of de dames dat wel gaan redden want de spintinvasie is toegeslagen toen de roofmijt binnen kwam dusja eigenlijk net te laat. Heb nu wel het id dat ze het redelijk onder controle houden. Mocht het idd voortgang boeken zal er iedere 2 a 3 weken een zakkie roofmijt worden losgelaten om toch een fatsoenlijk rookbaar wietje eraan over te houden.

mja tijd voor het schaderapport

DSCN2320.jpgDSCN2321.jpgDSCN2322.jpgRechts

DSCN2323.jpgDSCN2324.jpgDSCN2325.jpgLinks

DSCN2326.jpgHawaiian SnowDSCN2327.jpg

DSCN2328.jpgHawaiian SnowDSCN2329.jpg

DSCN2330.jpgHawaiian Snow

DSCN2331.jpgArjans Ultra Haze 2DSCN2332.jpg

Wat een ding is dat geworden echt niet normaal.
                Mja ff terug naar de hawaiian snow op foto 3 al die uitlopers beginnen na 8 weken net met bloeien dus ik denk dat ik die allemaal maar weg haal anders ben ik over 16 weken nog die ene dame aan het afbloeien. Kan gelijk mooi alle energie en voeding richting de hoofdtoppen.

Verder heb ik in het klein met 4 blaadjes vol met spint een elektrocutie test gedaan.

bakplaat eronder isolatie want we werke met stroom ookal is het maar een 9v batterij.
                De 4 besmette blaadjes op de bakplaat nat nevelen en de stroom erop. Nou was de spint al verscholen na het nevelen maar ik heb nog 15 min lang naar de bakplaat met blaadjes zitten kijken en er kwam niks tevoorschijn, dus of het werkt of dat ze gevlucht zijn joost zal het weten.

greets psy

Comment

Haha roosteren die ondieren.
                  Wat een sativa jungle, heb je de temperatuur een beetje onder controle?

Comment

Ja man dat is het mooie van mijn hokkie de temperatuur blijft onder de 28grade en momenteel een ov van 55%

Dus er gaat in ieder geval iets goed.
                    Zodra ik en mede forumleden hebben uitgezocht hoe de elektrische stoel opgebouwd moet worden gaat deze uiteraard direct gebouwd worden.

Greets psy

Comment

Doe dat nog eens met die bakplaat maar benevel niet maar giet er een laagje water in en leg de spint omhoog kruipen ze er ook niet vanaf en kun jij even kijken wat er gebeurd.

Comment

Roofmijt kan je niet preventief uitzetten, want als er geen spint is, dan vreten ze elkaar op, dus uitzetten als de spint er is was het juiste moment.
                        Spint zat zo te zien, dus je zal het idd nog wel een paar keer moeten herhalen, die krijg je niet weg met een batterijtje.
                        Het is wel een mooie jungle zeg, whoa
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@mway: dat kan ik idd nog proberen maar of het dan geleid is vraag 2.
                          @QnQ: Ik doe alles om het zo mooi te houden maar al die schade op de foto's is grotendeels van de laatste week. Het batterijtje is alleen een kleine test of het grootschalig ook zou werken.

Greets

Comment

Denk van wel aanpakken die krakers

Comment

Zal het vandaag nog is proberen als de lamp aan gaat

Comment

veel succes met die vuil beestjes...bah! de jungle ziet er echt mooi uit psy!

Grtz
                                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                                A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Bezig...
                                X