Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrogg tuintje Hawaiian Snow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Scrogg tuintje Hawaiian Snow

Dat wordt straks je hele hok ontsmetten kerel, en das geen leuke klus kan ik je vertellen.....hoop echt voor je dat je het kan rekken tot goede oogst.

Succes....

Comment

Thnx hashizall en rebel ontsmetten is idd een kutwerk mja wil deze ellende hierna niet meer want er zal ook een moederplant komen te staan.

Greets psy

Comment

Nu we hier het toch over spint hebben.
        Weet iemand met welke zintuigen spint zijn plant uitkiest.

Comment

Nou m8 project mislukt heb het ook nog ander geprobeerd. Koperen pijp wat spint verzamelen en rechtsstreeks de batterij erop ook hier kunnen de vriendelijke vriendjes tegen. Er is wel i3ts wat ze uitroei ik zeg de fik erin:p hopeloos word je ervan.....

Comment

Misschien is dit wat.

Since 2005, we have helped thousands of people get the perfect domain name.

Comment

Zonde man zag er zo voortvarend uit allemaal hopelijk blijft de schade beperkt Succes met je warfare !
              Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
              done

Comment

@Mway: mayby for the next time want sproeien is ook nie al te slim meer met zulke toppen.
                Heb er een nieuwe hobby bij wietplanten stofzuigen je moet wat om die klerelijers tegen te houden haha.

@Bacos:denk dat het een gevalletje van weg flikkeren word of dagelijks de stofzuiger erlangs en bij de oogst een hele grote poetsbeurt op de toppen. Vind het ook zonde om de afgelopen 15 weken zo weg te flikkeren maar we moeten nog ff...\

Dag 61 Bloei

De dames gaan hard achteruit en ik twijfel echt om het weg te halen, want als het in dit tempo doorgaat halen ze de laatste 40 dagen niet

Een hoop blad sterft gewoon af omdat het te erg is aangetast.Hierbij vraag ik me ook nog is af bloeit het op deze manier uberhaupt wel verder of is het zonde van me tijd en moeite??

mja verder maar geen woorden meer.....

DSCN2334.jpgHawaiian SnowDSCN2335.jpg

DSCN2337.jpgHawaiian SnowDSCN2338.jpg

DSCN2340.jpgArjans ultra haze 2

DSCN2343.jpgNeville haze

DSCN2344.jpghier zit de meeste schade

DSCN2345.jpglichtelijk aangetast

DSCN2346.jpgwat een giant die arjans haze

DSCN2347.jpgalles van boven

greets psy

Comment

O o o wat zonde man. Zo'n mooi veld.

Echter bedacht ik me wat. Je zou ook een fles gas in je ruimte kunnen openen zodat er geen zuurstof in je kamer meer is (voor een tijdje).
                  Die beestjes gaan eerder dood dan de plant volgens mij.

Ik weet dat "een fles gas" te abstract is maar ik zou niet weten wat voor soort gas.

Succes man!

Comment

Comment

dit veldje valt niet meer te redden,
                      sorry dat ik degene ben die het moet zeggen.

de anderen weten dit ook wel,maar ik denk niet dat ze lullig willen overkomen.
                      of je laatste hoop willen verzieken.

Hierbij vraag ik me ook nog is af bloeit het op deze manier uberhaupt wel verder of is het zonde van me tijd en moeite??
                      ja het is zonde van de tijd en moeite sorry.....

ik weet hoe het is heb het helaas,maar eigenlijk ook gelukkig maar 1x zelf meegemaakt bij de binnenkweek int verleden.
                      dat is zoon kut gevoel als je alles eruit moet halen door dat klote spint,en je hele oogst de kut op is,de tijd,de moeite,de trots,je geld met de kosten ervan en kosten erdoor.

dit word echt alles heel heel goed schoonmaken,oude medium eruit, alles reinigen, ook het folie, de vloer,muren etc.

dettol werkt perfect hiervoor,ook elk naadje en kiertje goed schoonmaken.

want voor je het weet zit je volgende x weer zo.

staff

Comment

Thnx staff had zelf ook wel verwacht want het probleem is aan 1 zijde zo erg geworden. Maar daarentegen laten ze de andere kant van me hok nog redelijk onbeschadicht dus wacht nog even met weg halen weekje langer maakt nu ook geen klote meer uit. Ik zal de dames de aankomende week in de gate gaan houden. Mocht het probleem zich snel naar de andere zijde trekken gaat de hele klerezooi eruit maar blijven die lijers lkkr rechts zitten zal ik het rechts net zo lang laten verneuken door ze ,dat ze de andere zijde hopenlijk met rust laten.

Dit is me laatste hoop om dit weedje te gaan proeven maar ik ben bang dat vandeweek de hele klerezooi om gaat.....

En jog even een vraag wat betreft de schoonmaak

Stel ik heb alles met dettol gereinigd en die beeste zijn daar ook imuun voor is er dan een bepaalde tijd dat ze zelf kapot of weg gaan? Want ik zal uit voorzorg gewoon een paar weken wachten met de nieuwe ronde want met nog een x deze elende kost het me gewoon teveel geld
                        Last edited by psychedelic1988; 1 September 2013, 13:26.

Comment

Waarom is mijn tip niet te doen? Als je een gasfles in je kamer open zet en alle gaten dichtmaakt, dat laat je eerst 30 minuten staan en kijken of er nog overlevenden zijn.
                          Doe dit wel als de lampen uit zijn (of uit de kamer) en dat er absoluut niets van een vonkje bij kan. Dat lijkt mij sws lastig maar dan sluit je een eventueel vonkje toch uit.
                          Als je klaar bent kun je het gas afzuigen naar buiten met een lange slang als je die hebt, anders kun je ook wel een dagje alle ramen en deuren open zetten maar dan zit je nog ff in de stank

Doe het niet als je er geen goed gevoel bij hebt ivm ontploffingsgevaar e.d.
                          Het is dat ik een tent heb, en dan zou ik die naar buiten verplaatsten om daar de spint te killen en meteen in de lucht af te zuigen.

als je 4 van deze in je kast zet lijkt het me wel prima.

Als laatste redmiddel zou ik het wel gedaan hebben, het lijkt me vrij effectief.

Comment

Opnieuw witten zoiezo,goeie laag erop ook de hoeken en naden heb je alleen de vloer en je spullen.
                            hiervoor heb je goeie stoomapparaten voor rond de honder eurie`s heb je een goeie die vinden ze niet fijn dan koken ze wel.
                            Kun je gelijk buiten je hok ook aan de gang,gewoon een lente schoonmaak houden.

Comment

Het gas id staat me niet echt aan maar dat komt door de locatie waar ik me bevind. Me hok staat op me slaapkamer en daar zit ook maar 1 raampje. Die stoomapparaten die je bedoelt zijn gewoon voor de schoonmaak tog. Als het goed is hebben me ouders een kleintje in huis voor de banken te reinigen enzo dus dat scheelt me alweer 100 euries haha

https://www.growshoponline.nu/ongediertebestrijding/hotbox-sulfume-zwavelverdamper/

Toevallig iemand ervaring zwavel?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

https://www.growshoponline.nu/ongediertebestrijding/nevelautomaat-bugdestructor/

Dit is jou prencipe denk ik cookaap
                              Last edited by psychedelic1988; 1 September 2013, 14:28.

Comment

Ja ben er klaar mee de hele boel ga de kliko in. De spint blijft zich te snel uitbreiden. Jammer maar helaas.......

Comment

Bezig...
                                X