Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrogg tuintje Hawaiian Snow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Scrogg tuintje Hawaiian Snow

GVD maat. Dat is weer mooi k#t.
    Is er niks meer te redden?.
    F###ing kl#te beeste.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Dettol werkt niet tegen spint volgens mij, Dettol is een desinfectant, dat gebruik je als laatste stap. Je hok moet eerst schoon.
      Algisept, nafta, rookbommen, zwavelverdampers, schoonmaakazijn, chloortabletten etc etc..
      Het zal niet meevallen, het best kun je er een paar maanden geen planten in zetten en schoon houden.
      Last edited by QnQ; 2 September 2013, 12:36.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Een Dettol-3-emmer-methode:

Je pakt 3 emmers met schoon water en dettol.

Met emmer 1 maak je alles in je hok schoon (vies emmertje nu)

Met emmer 2 doe je dat nog een keer (iets minder vies emmertje nu)

Met emmer 2 doe je nu je potten onderdompelen en maakt ze schoon. (emmer 2 is nu vies)

Met emmer 3 nog een keer je potten en dan is alles schoon

Succes!
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Daaaaaamn...
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

@berry ryder: nee maat het is echt hopeloos heel misschien de neville haze die is al wat verder maar nog niet aan het eind...

@QnQ: 1 ding weet ik ckr me hele huis gaat op ze kop want dit geouwehoer wil ik niet, nog is.

@Rollup: dettol iswel het laatste wat ik ga gebruiken haha. Tijdens de invasie heeft geen enkel gif echt geholpen dus dan vertrouw ik dettol al helemaal ni3t meer.

@rodigan wat je z3gt m8

Comment

Gvd das kut man, het zal een werk worden omdat veld weg te halen.

Heel goed schoonmaken dan maar en binnenkort weer opnieuw beginnen.

Ga je weer hawaiian snow doen of wat anders?

Comment

ja het is idd bale naar dan hebben we dat maar vast een x gehad toch haha.
                Dit veldje word in een mum van tijd kort gewiekt (wel snel oogsten zo)
                als er nog iemand brandhout nodig heeft is het gratis af te halen!!!!!!!!haha

agja gelukkig kunnen we er nog om lagge

@de next plannen: eerst slope dan goed cleane liever 100x teveel dan 1x te weinig

Me maat montanaa is al gedeeltelijk van start gegaan met wat regulier zaad omdat we plannen hebben voor wat moederplantjes om onzelf van uhhhum SPINTVRIJE stekken te voorzien (klinkt best grappig uit mijn mond nu).

We zijn al aan het oefene geslagen met 10x moonflower van catweazle seeds(ons favo wietj)
                verder hebben we 5x een ppp van nirvana in de grond gestopt en 5x een sterling haze van nirvana. We hebben meerdere zaden in de grond gestopt omdat het ten eerste reguliere zaden zijn, ten tweede we nog aan het oefenen zijn met de opbouw van een moederplant, ten derde stekken met clonex gel geeft alleen maar rot dus ff wat poeder gekocht.

We zijn bezig met de 3e ronde stekken nu kijken of deze het wel overleven. De stekken zijn alleen van de moonflowers genomen de rest is nog te iel.

Aangezien montanaa verhuisplannen heeft en de klerezooi hier omgaat neem ik het moederplantgebeuren even over met uiteraard een k1 seeds knaller ertussen amnesia f2 x soma amnesia haze.

De andere soortjes staan er puur om te oefenen mt de opbouw van een moederplant en het stekken en de moonflower zal zich naast de k1 amnee moeten gaan bewijzen als moederplant.

en ja lampen op 18 uur paar moeders erin en ja lichtelijk opvullen met auto's dan maar he om dit goed te maken haha
                Welke soortjes geen id ga me eerst druk maken om de schoonmaak.

Aangezien we met moeders gaan werken was ik op zoek naar moedervoeding en ja waar kwamen we al snel op uit?? metrop
                Hier al vele goeie verhalen gelezen over hun product dus wij mogen eerdaags even op de koffie bij de mannen krijgen we alle ditjes en datjes van en rondom hun voeding te horen.(erg interessant van leren ben ik nog nooit dommer geworden)

maja meer in my next verslagje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

nog een laatste toevoeging ik heb online een nevelautomaat gevonde tegen insecten onder andere spint.
                Mijn tuintje is niet meer te redden maar voor de rest volgt er een laatste test om die fuckers te kille hij was besteld en gaat nog grbuikt worden puur om te kijken of het hier wel kapot van gaat.

hieronder wat info heb zelf weing verstand van de inhoud maar er zitten vast wat hobbyisten die hier wel verstand van hebben.

Nevelautomaat Bugdestructor

Insecticide nevelautomaat.
                De inhoud leegt zich volledig na indrukken van de klep, om woon-, werk- en verblijfruimten volledig te behandelen. Opmerkelijk doeltreffend tegen vliegende en kruipende insecten, zoals: vliegen, muggen, kakkerlakken, trips, spint, luizen, mieren, larven en kevers. Ideaal om woning, kweekruimte, opslagplaatsen, vestiaires, keukens, kantoren enz. te behandelen. Ruimte zeker voor geruime tijd schoon van insecten. Drijfgas is niet ontvlambaar. Een nevelautomaat is voldoende voor een ruimte van 60 tot 90m3.

Inhoud 250ml

Werkzame stof: d-Phenothrin 0.99%

Gebruiksaanwijzing
                Nevelautomaat insecticide voldoende voor ruimtes van 60 tot 90m3.
                Ramen en deuren van de te behandelen ruimte sluiten.
                De kap van de nevelautomaat verwijderen en deze in het midden van de ruimte plaatsen.
                De knop indrukken en de ruimte verlaten.
                Let op: De nevelautomaat zal zichzelf automatisch ledigen en kan niet gestopt worden.
                Het product 2 uur laten inwerken.
                Na 2 uur inwerkingtijd ramen en duren van de ruimte openen en daarna grondig luchten.
                Waarschuwing
                Zeer giftig voor in het water levende organismen; kan in het aquatisch milieu op lange termijn schadelijke effecten veroorzaken.
                Spuitnevel niet inademen
                Draag geschikte beschermende kleding en geschikte handschoenen
                Uitsluitend op goed geventileerde plaatsen gebruiken
                Deze stof en/of de verpakking als gevaarlijk afval afvoeren
                Voorkom lozing in het milieu. Vraag om speciale instructies/veiligheidskaart
                Niet rechtstreeks aanbrengen op dieren
                Houd onbeschermde personen en dieren verwijderd van de behandelde oppervlakken en/of ruimten tot deze volledig opgedroogd zijn. Verlucht zeer grondig na de behandeling
                dus met andere woorden ramen en deuren sluiten bus open in het hok gooie me huis uit vluchten en paar uur later ramen open en weer een paar uur vluchten. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft of het samegestelde goedje(gas) kent.

uitleg van de stof
                http://npic.orst.edu/factsheets/dphengen.html#howwork

greets psy

Last edited by psychedelic1988; 2 September 2013, 17:32.

Comment

Comment

Gecondoleerd jongen !

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

@MWay: bij de nieuwe ronde ook weer nieuwe kanse en de neem olie is zonder twijfel van de partij. wat betreft de moonflower moet ik je gelijk in geven. Rook het weedje al jaren en tot de dag van vandaag is de smaak bijna altijd hetzelfde maar wel wat je zegt af en toe goed overvoed dus dit willen we onder andere verwijderen uit me lekkere weedje haha.

@Nik: thnx kerel we roke der 1 op.

Comment

Las dat je ook die haze van k1 in een pottie heb gedaan,als die Soma smaak er aan komt heb je iets lekkers.
                        Die is net iets smoother om te roken.

Comment

nou zover ben ik nog niet hoor maat haha eerst het zekere voor het onzekere.
                          dat zijn wel de planne en ben ook echt benieuwd naar de k1 amnee

maar voorlopig ff paar weken rust, cleane en wachten tot we weer van start kunnen.
                          Maar de plannen liggen uitgebreid klaar

Comment

Nog een laatste ellende pic dikke orgie jonge
                            DSC_0041.jpg

Comment

Horrorverhalen brrrrrrrr.

Comment

innege deelneming m8

zoiets wens je niemand toe

groetjes
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                                X