Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@berry ryder: idd niks mis mee voor het mooie ben ik 2 arjans ultra haze 2 zaden aan het ontkiemen voor derbij.\
Een ingraaf beurt kunnen ze idd wel gebruiken
@Medicall-spliff: mijn geduld gaat deze x ckr getest worden
He kerel ziet er weer goed uit.. toevallig laatst nog bij greenhouse geweest en de arjans ultra haze geproefd.
Ik vind het appart, lekker hazy, niet iedereen kon de smaak waarderen maar het heeft iets!
Echt een bom-high.. heel actief maar ook zo gaar.. hehe
De toppies waren wel beetje fluff daar dus weet niet of dat aan de soort of kweker ligt.
Tja haze.. succes!!! de hawaiin snow was helaas op
thnx man we gaan der weer helemaal voor de keukenkastjes zijn gevuld met gevulde weckpotten(1 kastje was niet genoeg).
Nu kunnen we lekker de tijd nemen om deze pracht dames af te laten bloeien met haar 99-106 dagen die ze nodig heeft.
Ik ben benieuwd naar de arjan haze heb em zelf nooit geproefd maar ik ben zowieso een haze fan dus kom maar op.
En ja fluffy topjes ligt toch meestal gewoon aan de grower he alles wat bij mij fluff is word hasj
Dag 7 groei
Maarja Ik kan zeggen dat ik vanmorge potten/bakken ben wezen halen bij de gamma was wel weer een ritje utrecht maja je moet er wat voor over hebben he. Heb gekozen voor rechthoekige speciekuipen van 45L met de maten 60/40/30 (l/b/h)
Nu is het enkel wachten tot woensdag de growshop open is om aarde te gaan halen
Bij de arjan haze ga ik is kijken wat er gebeurt als ik 50/50 gebruikte/nieuwe aarde pak aangezien er voor in het begin eigelijk teveel voeding in de aarde zit. Mocht het mislukken heb ik wat geleerd maar denk zelf dat het positiever uitpakt. Mocht dit werken zal ik dit bij iedere kweek gaan herhalen want dat scheelt een hoop weg werken en nieuwe kopen
De lampen hebben nu even een paar uurtjes rust dus de foto's zullen later volgen.
Thnx kerel probeer dagelijks een update te doen want deze dames groeien hard zat
Hierbij Dag 8 groei met weer een extratje in me hokje.
De dames zijn nu overgepot naar de volgende tijdelijke onderkomens van 11l. Had het niet verwacht maar de blumat werd vandaag afgeleverd dus het was weer knutselen geblazen na het overpotten.
Na wat rondsnuffelen hier op het forum is het me gelukt de boel aan de praat te krijgen
DSCN1939.jpgDe 2 aanvoeren naar de potten hangt momenteel nog even over de rand van de pot zal eerdaags nog wel een keer aangepast worden want ik heb er alleen een koppeling voor op de kraan bij gekregen. Ff een paar telle zuige aan het slangetje toen liep het ook door. Heb een poging gedaan de blumats een beetje goed af te stellen heb wat verschillende mogelijkheden voorbij zien komen maar las ergens van QnQ een druppeltje per 10 sec. dus hier starten we maar mee dan zien we morge vroeg verder.
Heb je ook zo'n Blumat digital erbij? Dan kun je op dat ding aflezen hoeveel water er in zit en dan daarop afstellen wanneer je wilt dat ze gaan druppelen.
Waarom heb je je bakken zo laag gevuld en waarom niet tot aan de lob bladeren? Of ga je dat nog doen? Kun je het beste zo vroeg mogelijk doen, want dan kan het ondergegraven steeltje nog wortels gaan vormen.
Zon digital moet ik nog bestellen ik weet dat het verdomd makkelijk is maar ben even begonnen zonder zo krijg ik gelijk me dagelijkse training(2x daags gewicht checken).
Dat de bakken zo laag gevuld zijn is puur omdat dit een tijdelijke nood oplossing was. Deze aarde had ik nog liggen en morge is de growshop weer open maar de dames moesten naar een andere omgeving van 11l Potten waarvan 6-7l aarde. Hier zullen ze nog ong. een weekje logeren voordat se naar de definitieve onderkomens van 45l gaan. Ben idd iets te vlug aant werk gegaan(het was dan ook half 1 snachts na het werk). Morge als ik bijtijds ben ga ik een zak halen om se op te vullen tot de lobbladeren
Hey psy looking good.
Ivm de blumat. Grond goed bewateren. Blumat erin. Vat vullen met water blumat open draaien.
Het schroefje bovenop terug draaien tot het water er net niet meer uit komt. En dan nog 1 pijltje terug draaien.
Even in de gaten houden of tie genoeg water geeft. Zoniet even een pijltje verder of terug zetten.
Duurt even want de grond is al vochtig gemaakt. Na een dag of 3 zullen ze wel water pakken.
Dus dan kunje afstellen zoals je wil.
Grtz
thnx kerel het begin is idd goed gegaan van het installeren vind het toch wel apart hoe het werkt dat tie uit zichzelf stopt met druppelen ga me hier nog een x in verdiepen. maarre thnx voor de tip van het afstellen.
Wacht maar haha ze kunnen nu lekker verder wortelen en de hoogte in gaan denk dat ik ze sowieso nog een ruime week groei ga geven. De centimeters vliegen erbij nu
Comment