Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@rodigan: sommige hebben idd wat meer last van de warmte gehad maar die zijn ook al wat langer dat maakt het werken met een 250w wel lastiger je blijft stellen
@nik:Thnx kerel
@Berry ryder: Jah maat ik weet het ook niet er staat 1 iets kleinere bij die heb wat natter gestaan dan de rest en had wel een turbogroei verwacht van dit soortje. Daarom groeien we gewoon lekker voort ze staan nu in de 45l kuipen.
is er nog altijd hoor m8 maar deze soort is er gewoon over maar idd zit er ook op te wachten tot ze gaan beginnen schieten!!!! zolang ze niet bloeien... eens ze gaan bloeien dan gaan we pas zien welke soort het is, nog even geduld denk ik lopen hier wel paar topics met hawaiian normaal en daar zieje het eindresultaat
was trouwens positief bedoel hoor mijn post
indeed psy eens je aan je bloei zal beginnen dan zal de party startendan gaan dat bomen worden, mijn lemon skunks waren ook zo, weekje of 2 groei en waren kleine sletjes, zou ze zelfs nog langer gegeven hebben maar die zijn wel 1m80 geworden geluk dat ik een hitteschild had om afstand op te vangen tussen lamp en de dames daarna rondje lemon skunk nog eens gedaan met maar weekje groei, die sletten werden evengroot!!!!
Haha dan zal ik morgen denk ik al de klok om gooien want wil ze eigenlijk nog wel een 2e x toppen dus we zullen zien hoever de nieuwe scheuten zijn ontwikkeld morgen.
begint stillekes te komen he psy, houden zo en op naar die raketten, ze staan alleen mooi gezond!! benieuwd naar al je soortjes die je terug mee bezig bent op enkele na die het een beetje te warm hebben aan de bladeren te zien
idd je kan niet alles hebben maar binnen dit en een paar weekjes zal je wel alles hebben, mischien wel teveel van het goede knallen maar blijf je op de voet volgen m8
Comment