Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb de klok al omgeschakeld 5 dagen geleden naar 12/12 dus tis nu afwachten wanneer de voorbloei gaat beginnen.
De planne zijn om zo een netje erboven te knallen en dan lekker dagelijks te gaan binden.
Denk dat ze vandaag/morge een 2e top beurt krijgen.
@berry ryder: thnx mate voor de aanvulling. En toch iedere x dat ik het filmpje zie merk ik wel dat ik wat achter loop werk dan ook wel niet zo precies als hun maar wie weet duurt bij mij gewoon langer die groeispurt.
@medical: ha maat in het begin is het idd traag gegaan maar tot nu toe geen filmpje gevonde van het begin van de groei(waarschijnlijk zijn ze in het begin altijd traag en schieten daarna de lucht in).
Ik kan je gelijk al het antwoord geven en morgen zie je het resultaat op foto. 8/10 dames groeien nu 5cm per dag dus dat begint er op te lijken deze heeft gewoon 12 uur nodig om te groeien ipv 18 uurtjes haha.
Comment