Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@poepzak: jah eindelijk zit de hawaiian op haar tempo
@medical spliff:thnx m8 ik sta werkelijk versteld 7cm per dag de grootste dan de kleinste 3cm.
@cookaap:dat duurt niet lang meer nee haha nog max een week en het is volle bak ben benieuwd hoever se dan nog door groeien want dan word het stapelwerk vind het echt een pracht soortje om te growen dr grinspoon van barneys nee danku is dat wiet dan? haha
mijn beste lemon skunks gingen 10per dag m8 dus die gaan nog wel een tandje bijsteken hoor die hawaiian ofwel zal ie gewoon iets minder snel groeien maar net iets langer, knallen die handel
@medical spliff: nou maat hoe dan ook ik sta toch versteld van dit soortje en ik moet zeggen se knalt behoorlijk de lucht in nu de bloei voor de deur staat. Bij de hazjes is de bloei duidelijk zichtbaar en toch blijven de hawaiian snow nog achter.
Dag 35 groei (dag 20 12/12)
We zijn nu al bijna 200 clipjes verder en we hebben nog ff te gaan. Ben nu toch dagelijks al gauw en uurtje aan het knopen. Al dat grote blad op het net maakt het er niet makkelijker op haha.
We hebben de dames flink gesnoeid onder het netje eigenlijk alleen het grote blad laten staan om op tijd bij eventuele problemen te zijn.
thnx maat knalle doen ze nu hoor alleen vandaag de laatste clipjes gebruikt gelukkig zijn morgen de nieuwe aanwezig dus dat zal dan wel een ruim uurtje werk zijn om alles van 2 dagen naar benede te trekken
@medical spliff: thnx kerel het gaat als een speer nu kan nu wel zeggen dat het netje vol zit dus als de dames net zo rap doorgaan zullen we moeten gaan stapelen.
@cannarebel:thnx kerel het zijn idd een stel pracht sativa's. topjes zijn er al genoeg maar deze dames zijn nog niet klaar met groeien dus ben benieuwd over een week of 2
Thnx MWay en Bacos voorraadpotjes genoeg haha. Die jungle breid nog wel uit als ik deze stand van bloei vergelijk met het filmpje van greenhouse moeten de dames nog een cm of 80
Heb gister nog ff geprobeerd me grootste dame een beetje op te meten en zij zit nu rond de 105-110cm.Ik heb geprobeerd de lengte van de dame op de foto te krijgen maar het oerwoud helpt niet mee. Alle dames zijn 2x getopt en hebben nu gemiddeld een stam van 1cm doorsnee.
Comment