Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Antwerp zen tentje:2x northern force 1x spirit haze 1x ak passion en 1x blue invader.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Antwerp zen tentje:2x northern force 1x spirit haze 1x ak passion en 1x blue invader.

Korting op 420shop
    jooooow de manne!

ier men derde ronde al..en zoals de titel al zei,
    2x northern force 1x spirit haze 1x ak passion en 1x blue invader.
    ik gebruik ng altijd een dr 90*90*180 met een 400w hps lamp.
    universele potgrond van de brico haha en van voeding gebruik ik ng altijd alga groei en bloei en pk 13-14.

wou er nogmaals ff bijzegge da deze ronde mede mogelijk is gemaakt door mene makker berry ryder!!
    heb de zaadjes van em gekregen

overigens heb ook ng 3 dutch blue's staan waarvan ene aan het afbloeien is,en twee ervan zijn nu in de 2de week bloei gegaan

foto's volgen later op de dag ng...

grtz Antwaarp

Re: Antwerp zen tentje:2x northern force 1x spirit haze 1x ak passion en 1x blue invader.

Beng beng beng knalle maar hangmatje hangt.
    Hopen dat jij die spirit haze wel klaar krijgt
    GOod luck bro
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Re: Antwerp zen tentje:2x northern force 1x spirit haze 1x ak passion en 1x blue invader.

thanks maat!!

oeda?is die bij u ni zo goe gegaan?

ik ben benieuwd naar den blue invader AKA the mongol bij u ahhahahaha

komt allemaal wel goed zekers haha

grtz

Comment

Die spirit haze is bij mij herma geworden en volgens mij bij darkside ook.
        Dus vandaar hou die straks goed in de gaten.

GRtz
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

+3 bij mij ook 1 groot ballen feest anyway goodluck

Comment

ooow ok idd moet ik ff goed opletten....

grtz

Comment

Succes gast!

Comment

ik hang al..... we zullen zien wat het nu gaat brengen

we hebben van de fouten geleerd en de problemen hersteld nog nog verder
                uit kalibreren, netjes herstructureren en afwachten wat de volgende wichten
                gaan brengen.

zorg dat ze genoeg LV krijgen he.... ik heb het gevoel dat dat de grootste domper
                was vorige ronde.

ps. als je ontkiemde zaailingen hebt direct een halve limofles erop zetten, lekker die LV
                omhoog, dat scheelt enorm de eerste weken.

enne zowel berry als ik hebben de volledige lading automatic's van ZAMBEZA erdoorheen gekweekt en
                zowel ik als berry hadden (naar ik weet op de mongol na dan) geen herma's of rare fratsen.
                ik heb ze zelfs allemaal getopt wat ernstige stress veroorzaakt. bij een correcte LV en temp
                verhouding zou je daar geen last van mogen hebben.

groetjes.

Comment

Bezig...
                X