Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Okay, dan weet ik genoeg en ga ik geen buisafzuiger bijkopen.
Foto's van ontkiemen etc. volgen binnenkort.
Heeft iemand hier ervaring met voeding van Biobizz? Zit er aan te denken om er te kopen.
Heb nu een gratis set 50ML flesjes van Aptus.
Ik las ergens dat die luchtbevochtiger enkel effect zal hebben als de afzuigventilator afstaat tijdens de eerste twee weken groei. Maar dan zal het toch veel te warm worden?
Weet nu even niet meer hoe ik dat ga aanpakken..
Tips aub?
Ik las ergens dat die luchtbevochtiger enkel effect zal hebben als de afzuigventilator afstaat tijdens de eerste twee weken groei. Maar dan zal het toch veel te warm worden?
Weet nu even niet meer hoe ik dat ga aanpakken..
Tips aub?
Je kweekt uit zaad en niet uit stekken dus een hoge luchtvochtigheid is niet perse nodig, ik zelf zou de bevochtiger achterwege laten.
Je kweekt uit zaad en niet uit stekken dus een hoge luchtvochtigheid is niet perse nodig, ik zelf zou de bevochtiger achterwege laten.
Ik had op enkele sites gelezen dat ook uit zaad een hoge LV beter is voor de ontwikkeling van de plant..
Nu, je kan gelijk hebben, maar ik laat voorlopig de bevochtiger staan om te zien wat het doet. De tent draait nu zo'n 4 uren.
Ik had in de zijkanten van die flessen een gat gemaakt zodat de verneveling onder het plastik kon. Ik had schrik dat de net uitgekomen blaadjes zouden verschroeien.
Nu de LV goed blijft heb ik ze weggehaald, zie er inderdaad niet veel nut van in.
2 White Rhino's willen niet zo goed mee..
Comment