Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Alles door gelezen, ziet er goed uit. keep it up (Y)

Comment

moet best pijnlijk zijn 6 dames weggooien.
      vuile spint.hopelijk blijf ik ervan bespaart

Comment

Bedankt mannen Mooi dat het gevolgd word. Het lijkt me ook zeer pijnlijk om zoveel plantjes weg te gooien. Gelukkig was ik er hier goed op tijd bij. Als ik hier klaar ben met de kweek zal ik ook even de boel ontsmetten, al was het maar voor de zekerheid.

Greetzz

Comment

ze hebben blijkbaar niet veek last gehad van de spint.
          alvast mooie torens

Comment

ze staan dr weer lekker bij de dames ,maar dat zijn we ondertussen wel van je gewend.
            ben maar blij dat die spint weg is,is idd niet leuk om je plantjes in de vuilbak te gooien.

Comment

wow die zien er lekker uit, hoe groot zijn die nu?
              Why drink & drive i'f you can smoke & fly

Comment

Zien er al mooie knuppels uit.
                Let them bloom

Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

hairy buds zien er echt mega nice uit paar mooie dikke erbij heerlijk ben es benieuwd wat het einde gaat zien.

Comment

Bedankt iedereen voor de reacties

Het duurt allemaal niet zo lang meer, ik gok dat de eerste planten over 2-3 weken klaar zijn. Dat zal dan de Afghani 1 en 2 worden. De Twisted Shack en de White Widow nog wel wat langer. Vanaf nu moet ik ze dus goed in de gaten houden zodat ik ruim van te voren kan ophouden met voeden ed.

@ Kleine Kers, de White Widow's, 2 Afghani's en 1 TS zijn een meter. De 2de TS en 1 Afghani zijn zo'n 1 meter 30.

Het ziet er wel uit dat nu ik meer planten heb, mijn opbrengst niet veel hoger zal zijn dan anders. Vooral onderin is het een drama, veel kleine topjes wat net niets is of gaat worden. Maar ja we zullen zien, ik heb liever iets minder dan veel van een klote wietje, dus ben tevreden met wat ik oogsten ga

Peace!

Comment

gebruik je eigenlijk nog steeds dezelfde voeding als in je eerste post of ben je ook met andere producten aan het expirimenteren??

groet

Comment

Ja ik gebruik nog steeds hetzelfde, met eerste post bedoel je mn eerste kweek of deze? Ik gebruik spul van Canna, dus de Vega, Flores, PK en Cannaboost. Kan ik er nog iets anders bij gebruiken dan? Ik moet wel oppassen want ik meet geen PH.

Greetzz

Comment

mooie fotos ijscoman, keep up the good work

Comment

Thanks Ik doe mijn best voor de dames!

Toch wel lastig met wat meer planten omdat de ene veel verder is dan de andere. 1 Afghani gaat wel heel erg snel, heeft al 60% bruine haartjes dus die is zeker als eerste klaar. De andere twee misschien net 40%. al nog even wat lenen of kopen om de trichomes te bekijken. De Twisted Shack en WW gaan het langst duren maar de WW liep ook wat achter.

Wel een klein beetje geel blad hier en daar maar de toppen zwellen al aardig op, de PK en Cannaboost doen hun werking goed

Greetzz

Comment

Dag 77, gister begonnen aan week 7 maar de Afghani 3 gaat toch wel heel snel zoals je op de foto's ziet. Ook 1 en 2 gaan zeer snel, die hebben nog ietsje meer witte haartjes. Daarom ben ik vast gestopt met deze voeding te geven zodat ze nog een even kunnen staan en dan in ieder geval nummer 3 volgende week kappen..... tenminste ze lijkt al klaar

Foto's van de Afghani nr3, ze is niet zo extreem groot, een klein metertje, maar dat gaat de pret niet drukken Geen idee hoeveel ik eraf zou kunnen halen.

Peace!
                              Attached Files
                              Last edited by ijscoman1; 27 March 2009, 19:24.

Comment

Bezig...
                              X