Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Derde Kweek, Homebox met 600Watt

die great white sharky's zijn er wel lekker uit zeg, die ga ik ook maar eens proberen

groet

Comment

Potverdomme zeg, je hebt me hier ff zo lekker gemaakt, ga er spontaan ene van draaien !!

Jammer van die Afghani, maar hey, er blijft nog genoeg over !! Netjes !!
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Hahha goed idee man, ik ga er gelijk ook eentje bouwen van de Afghani....

Comment

Ziezo, vanmorgen de Twisted Shack 1 geknipt en geschoren en hangt lekker bij de rest te drogen. De afghani 1 en 2 zijn inmiddels ook droog, deze haal ik er morgen af. Ze zijn gelukkig wel best stevig!

De net geknipte TS heeft toch wel een beste hoofdtop, ze was ook relatief klein maar heb me aardig in deze vergist

Smoke report Afghani 3:

Ik heb gisteravond de Afghani getest. Ik verwachtte er niet veel van omdat ze niet heel sterk ruikt en aardig fluffy is. Echter na het eerste trekje proef ik gelijk in de verte de bekende Afghani smaak, beetje zacht en zoetig. Maar ik was al stoned dus dan is mn smaak niet opperbest zal ik maar zeggen Ik ben haar nu ook aan het smoken, inderdaad toch weer zoetig en merk dus halverwege de joint dat mn ogen wat dikker aanvoelen en wat dichter gaan zitten. Verder is ze niet scherp en ik hoest ook veeeel minder als met de Anesthesia bijvoorbeeld. Voel een redelijk stoned gevoel opkomen en hoe meer ik nu aan het schrijven ben hoe langzamer het gaat, ik begin meer te denken dan te typen Ik moet dus zeggen dat mn magere 23,3 gram best lekker is. Zo en na al 3 keer deze tekst teruggelezen te hebben hang ik wat meer onderuit en voel een drang om ff de Arcade onveilig te gaan maken.... althans een poging he

Conclusie: Afghani=lekker maar dat was al algemeen bekend

Snel nog wat foto's van de TS1 toevoegen voor de liefhebbers.....

Laterrr

Edit: Vanmorgen ook de Afghani 1 en 2 geoogst, deze hadden 50,3 en 46,8 gram aan hun takjes hangen. Matig maar goed ik ben nog niet klaar natuurlijk. Ik ben nu de Afghani 1 aan het roken en het effect is hetzelfde als hierboven in het smoke report. Deze is nog ietsje zoeter....

Totaal 3 maal Afghani= 23,3 + 50,3 + 46,8= 120,4 gram

Overall zal het meer worden dan mijn vorige kweek maar in verhouding is mn score vast te laag dus de volgende keer een plantje of twee minder zodat ze wat meer licht en ruimte hebben.
          Attached Files
          Last edited by ijscoman1; 13 April 2009, 13:33.

Comment

Vandaag beide Twisted Shacks gewogen en ook deze twee vielen wat tegen. De TS1 is 43,6 gram en de TS2 40,3 gram= 83,9 gram totaal. Heb de TS2 gisteravond gerookt en ben nu de TS1 aan het testen....... Ik proef overduidelijk Haze zoals bij bijvoorbeeld de Amnesia. Heerlijk ter afwisseling met die zoete Afghani.

Nu alleen de White Widows nog. Ik wilde ze dit weekend knippen maar ze zijn nog niet klaar zijn dus die moeten nog maar even staan, zie foto topje WW1

Foto van alle 5 tot nu toe op een rijtje. Dat is van links naar rechts Afghani 1, 2, 3, Twisted Shack 1 en 2.

De Afghani 1 is redelijk donker van kleur met donkere haartjes, de Afghani 2 is iets lichter en heeft fel bruine haren en de Afghani 3 heeft juist lichtbruine haren. De TS1 en 2 verschillen maar een klein beetje. En toen waren de batterijen op dus er volgen nog wat scherpere foto's!

Peace
            Attached Files

Comment

Zo te horen zijn het lekker weedjes, hoelang schat je nog de white widow?

Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Yo West dat klopt inderdaad, de Afghani 1 is het minst lekker maar slaat wel aardig in dus dat scheelt Over de rest ben ik goed te spreken.

De WW is wel een lastige, ze hebben alledrie wel aardig dikke toppen eraan zitten en die zijn op veel plaatsen nog wit, de kleinere topjes hebben wel redelijk wat bruine haren. De trichomes zitten tegen amber aan, eigenlijk zie ik het niet zo duidelijk dus ga deze gokken, misschien zondag, maandag of misschien pas het volgende weekend. Ze oogt wel klaar dus lekker roken zal ze zeker wel doen, veeeel kristallen

Greetzz

Comment

ben benieuwd naar je widdows.laat m je smaken ijsco!

Comment

hoe groot zijn de plantjes geworden?ziet er echt wel super uit die buds:o grtz
                    Wil je van Bil bel dan naar GIL

Comment

zoo dat ziet er heerlijk uit

Comment

Bedankt voor de reacties

Oorspronkelijk geplaatst door DenGiles View Post
                        hoe groot zijn de plantjes geworden?ziet er echt wel super uit die buds:o grtz

Comment

Ijscoman is
                          Ziet er heel erg mooi uit.
                          Pff je geeft me echt zin een in een lekker jointje na al dat kijk- en leesplezier
                          Maar ik snap iets niet. Je oogst je planten en rookt er de dag zelf nog staaltje van? Hoe laat je die zo snel drogen?

Greetz,
                          zion

Comment

Hey Zion bedankt! En volgens mij heb je het verkeerd gelezen, heb niets dezelfde dag gerookt. Ze hebben allemaal ongeveer 7 dagen gehangen op zolder in het donker. Daarna pas getest

Greetzz

Comment

ziet er anders allemaal wel lekker uit man vind het toch zeer geslaagd die buds:o baalen datk het niet zal haalen met buitenkweek grtzz
                              Wil je van Bil bel dan naar GIL

Comment

Bezig...
                              X