Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dag 40, even wat foto's gemaakt met de lamp uit. Ze staan er heerlijk bij zo vlak voor het ontwaken. Temp is 17,9 en lv 69%

Ik heb White Widow 2&3 op een verhoging gezet want de allerkleinste (nr.2) komt wat in de verdrukking in de steeds groter wordende jungle. De grootste van de twee heeft steeds de neiging om het grootste blad om te draaien of in ieder geval op zn zijde te zetten zoals je op de foto wel kunt zien, maar het ziet er verder goed uit en groeit nu goed. Ze doen in ieder geval hun best

De Twisted Shack 1 is nog steeds de grootste met ook het grootste blad en het blad van de Afghani gaat ook goed en wijst mooi omhoog. De witte haren komen nu aan alle topjes van de Afghani's

Dan de pics....
    Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 08:01.

Comment

Ziet er gezond uit, ook al is mij de minimale temperatuur afgeraden wat jij hebt Misschien dat jij er geen last mee krijgt Weet niet wat de ervaringen hiermee zijn verder.. Maar ziet er lekker uit zo, mooi kleurtje! Ik hou je in de gaten, vooral omdat er WW tussen zit, mijn favo soortje wil t ook eens gaan kweken. Schijnt een iets moeilijkere plant te zijn? Nou ja keep it up m8!

Comment

Ja die zien er wel goed uit lekker groen en de haartjes die beginnen komen
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Comment

planten zien er zeker goed gezond uit,dat gaat weer een lekkere 3de kweek worden...

even een vraagje,de bevochtiger die jij hebt staan! kan je daar ff een foto van posten! ik wil er ook 1tje kopen maar ben er nog helemaal niet uit de welke en bij jou doet hij zijn werk wel goed!

grtzzz

Comment

dat ziet er heel schoon uit heel mooi groen.. mooie compacte bosjes zijn het

Comment

Yep ze zijn zeker compact, heb alleen nu al veel moeite om de achterste potten water te geven. Kan er niet goed bij met de gieter pfff dat word nog wat.

@ Haze'o'lator, ik gebruik geen bevochtiger maar een mistmaker. Alleen die werkt wel iets minder dan een luchtbevochtiger. Een mistmaker geeft niet zoveel procent extra in de tent. Mijn lamp gaat om 12 uur smiddags aan en ik ben altijd rond half twee thuis. Vanaf dan houd ik de boel lekker vochtig met de plantenspuit, dus ook de wanden, vloer en potten zodat dat langzaam kan verdampen. Mijn afzuiger staat ook erg laag wat de vochtigheid ook hoog houd. Als het straks verder in de bloei naar beneden moet zet ik m wat hoger natuurlijk.

Greetzz

Comment

yo, vraagje ,hoeveel weken groei hebben uw planten gehad?

mvg Lacoste_18

Light Up Your Life !!

Comment

De plantjes hebben een weekje in de vensterbank gestaan totdat iedereen ontkiemt was, en daarna heb ik ze iets meer dan 3 weken in de tent op 18/6 gehad. De klok staat nu twee weken op 12/12 en ze groeien nog steeds stevig, ik moet de lamp iedere dag wat hoger zetten. Deze staat nu op 55 cm.

Peace

Comment

Zo, dat gaat hier de goede kant op. Twee van de drie White Widow's hebben miniscule witte haartjes Ze groeien ook als kool, ze hebben ook een paar joekels van bladeren. Nog nergens een balletje te bekennen!

De Twisted Shack 2 maakt een inhaal slag en is vannacht een best stuk gegroeid. Verder geen klachten, de boel loopt eigenlijk op rolletjes. Alles is nog mooi groen van onderin tot boven. De Afghani maakt wel veel sneller haartjes aan dan de TS. Ik geef ze trouwens sinds vorige week bloeivoeding van Canna (2ml/l) en Cannaboost (3ml/l) mee en dat steeds met twee dagen ertussen. Ze hebben woensdag gehad en krijgen dus vandaag weer. Verder krijgen ze elke dag water, de WW ongeveer 0,3 liter en de Afghani en TS ongeveer 0,6 liter. Dit kan nog wel eens verschillen per dag.

Foto 1 en 2- De drie keer WW
                      Foto 3- Grouphug!!

Greetzz
                      Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 08:01.

Comment

Ja man, niets aan op te merken, plantjes stralen van gezondheid!

Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Dag 47 in de tent. Morgen staan de planten 2 weken in de bloei en alles gaat zn gangetje. De afghani's groeien niet zo hard meer, enkel de zijvertakkingen. Ze staan er verder goed bij en beginnen al goed met het maken van bloemen.

De Twisted Shack 2 heeft nummer 1 nu zelfs ingehaald en ook de andere takken schieten aardig de lucht in Ze verschillen wel duidelijk van kleur maar ze zijn beide mooi groen. Ze gaan nog niet zo snel maar moeten dan ook langer dan de Afghani staan, want de Afghani is een pure Indica dus zal sneller klaar zijn.

De White Widow 1 gaat prima, ze is niet te groot maar dat gaat ook een leuke worden. Ze heeft wel wat krom blad omdat ze tegen de tent aangroeit. De WW 2 is nog steeds erg klein maar heeft hier en daar al een wit haartje, dit word dus ook geen grote maar een lekkere top zou niet verkeerd zijn.Ze probeert er wel met alle kracht doorheen te komen. De WW 3 is ongeveer evengroot als de WW1 en gaat ook prima nu. Ze heeft zelfs een bladeren met vingers van 20cm De WW's staan op een verhoging dus zijn ongeveer de helft kleiner dan de rest, vooral nummer 2 is nog maar een sprietje.

De Afghani en de TS krijgen nog ongeveer hetzelfde water en voeding om de 2 dagen dus. De drie WW's hebben gister voor het eerst voeding gehad, iets meer dan 1ml/l van beide. Ga nu in aankomende week 3 de voeding wat opbouwen.

Temperatuur is 26,6 en lv is nu 57%

Dan de foto's natuurlijk weer!

Greetzz

Foto 1- White Widow 3
                          Foto 2- Afghani 2
                          Foto 3- Twisted Shack 1
                          Foto 4- Twisted Shack 2
                          Foto 5- WW 1 links vooraan
                          Foto 6- Kleine WW 2 en zus 3
                          Foto 7- Afghani 1
                          Foto 8- Afghani 3
                          Foto 9- Grootste blad WW 3, 20cm!
                          Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 08:02.

Comment

Super mooi man!

Comment

Sta er iedere keer weer versteld van hoe goed het je afgaat ! Echt supermooi !

Keep it green !!
                              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

aaah kijk is aan dat worden al leuke donsjes

Comment

Bezig...
                                X