Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

@ Beowulf, Het zou wel kunnen dat er nog garantie op zit maar ja ik weet niet of die dingen ervoor gemaakt zijn om dag in dag uit 12 tot 18 uren volop te draaien. Ik heb trouwens ook geen bonnetje meer maar dat geeft allemaal niet want ik wil nu toch liever wat anders.

@ Markster, ja inderdaad ze zien er weer beter uit, een beetje lv doet wonderen! En inderdaad de smaak zal vast net zo fijn zijn. Mooi dat je Santa Maria je goed bevalt!

Greetzz
    Last edited by ijscoman1; 3 March 2009, 19:09.

Comment

Hey ijscoman we gaan op het zelfde moment klaar zijn. Ik ga je kweekje volgen!

Comment

Dat idee had ik ook al wat maar ik weet wel dat de mijne niet allemaal tegelijk klaar zullen zijn, tenminste als ik het nu zo bekijk. Ik ben benieuwd

Greetzz

Comment

haha,lol mijn kweekje loopt normaal gezien ook rond jullie tijd af,ik moet nog rond de 6.5weken bloeien!

maar ik zit ook met het probleem dat er al veel verder staan dan andere dus samen oogsten zit er voor mij ook niet in...

grtzz

Comment

gaat lekker he?
            die afghani is een mooi soortje.is deze ook geschikt voor de buitenkweek?en wat is ongeveer de bloei tijd van dit soortje?keep it up mzzl

Comment

Hij gaat zeker lekker Afghani is ook geschikt voor buitenkweek en ze moeten 8-9 weken staan dus in principe wel een handig buitenwietje. Een vriend van me gaat deze ook buiten op zn balkon zetten. Dit is trouwens Afghani Gold van Spliff.nl. Ze hebben ook "gewone" Afghani met hetzelfde aantal weken. Wat het verschil is? Geen idee Ben je van plan een buitenkweek te doen dit jaar?

Peace!

Comment

oke dan ga ik die ook bestellen voor eens te proberen buiten.
                en jazeker ga ik buitenkweken,kan al niet wachten om te beginnen ik zet in ieder geval een nycd in mn tuin en dan een double fun en evt een afghani of zo,en bij mn ouders zet ik nog een aantal pp.
                en deze gaan allemaal in 65 l kuipenlaat het voorjaar maar komen!
                mazzel

Comment

Oke dat klinkt goed! En dat zijn weer veel verschillende soortjes. Het kan niet lang meer duren voordat het mooie weer komt 65 liter, dat zijn beste kuipen! Ik ben benieuwd

Greetzz

Comment

Start bloei week 5

Wat gaat de tijd toch snel. Ik ben vandaag begonnen met week 5 van de bloei Eigenlijk gaat het allemaal goed, al mijn blad is nog mooi groen en recht dus no problemo! Vorige kweek zat ik al dik in de shit om deze tijd met geel blad, overbewatering en overvoeding. Heb er dus goed van geleerd. Ze krijgen nog steeds om de 2 dagen voeding en Cannaboost alleen heb het opgevoerd naar 5ml/l van beide. Ze schijnen het lekker te vinden. Ook krijgen ze nog steeds rond de 500ml water, en de White Widows nu ook.

Aankomende week ga ik beginnen met PK 13-14 van Canna en dat een weekje lang. Ben benieuwd hoe ze dat zullen vinden. Temperatuur is 26,7 en de luchtvochtigheid is 55%. Ik besproei ze ook nog steeds af en toe met de lamp gewoon aan, maar wel wat minder als in het begin. Ook heb ik hier en daar een beetje rood/paarsige bladsteeltjes doordat ze het ietsje koud hadden maar dat mag de pret niet drukken. Ze bloeien nog steeds lekker en de trichomes beginnen ook goed te komen overal!

De kleine WW 2 doet zo haar best, ter compensatie maakt ze nog steeds meer 12 en 13 vingerige bladeren

De pics!

Foto 1- Afghani 1
                    Foto 2- Afghani 2
                    Foto 3- Twisted Shack 2
                    Foto 4- Afghani 3
                    Foto 5- Twisted Shack 1
                    Foto 6- White Widow 1
                    Foto 7- WW 2 en 3
                    Foto 8- groepsfoto!

Peace!
                    Attached Files

Comment

dat ziet er idd mooi uit...

nu zullen de toppen 1 van de ook wel beginnen aandikken,tentje staat ook goed vol!

keep up the green work...

grtzzz

Comment

Beestjes!!!

Dat krijg je als je te enthousiast bent..... Volgens mij heb ik spint.....

Ik zie aan de onderkant van sommige bladeren een aantal zwarte stipjes "lopen" en zag ook iets over een bladstengeltje wandelen. Ik heb direct wat blad schoongemaakt maar ja dat helpt natuurlijk niet. Ik zie verder geen draadjes of webjes of iets wat erop lijkt.

Of zou dit ook een ander beestje kunnen zijn?

Oh jee, morgen maar langs de growshop.....

Comment

het zou ook een bladluis kunnen zijn,je kan ze met de stofzuiger er grotendeels eerst afzuigen en nadien besproeien met een middeltje...

probeer eerst anders eens een foto te trekken van het beestje dat je niet het verkeerde product gaat gebruiken!

grtzzz

Comment

mmmm ja daar dacht ik ook aan. Ik heb in de tuin wel lieveheersbeestjes, da's een natuurlijke bestrijder tegen luis maar ik weet niet of die ook andere beestjes eet.

Ze zijn wel heeeel klein, denk niet dat ik ze goed op de foto krijg maar zal eens even proberen. Ik heb trouwens geen bruine stipjes of vlekken bovenop mijn blad

Peace

Comment

Sorry voor de dubbelpost want dan kan ik even hulp vragen

Ik denk bijna zeker dat het spint is, als ik goed kijk hebben ze wittige pootjes maar sommige zijn zo klein dat het een stipje lijkt. Heb er eentje op de foto naast een pen op een wit papiertje. Toen ik m van het blad haalde bleef ie met een draadje aan de rand hangen

groter dan dit zijn ze niet maar zie nog geen draadjes op of rond de bladeren, ze lopen wat heen en weer of zitten stil, ook op het blad, dat had ik eerst niet goed gezien maar nu wel dus. Als ik m plet laat ie een aardige vlek achter voor zo'n klein beestje. Brrrr ik heb ineens overal jeuk

Of denkt iemand dat dit iets anders is?

Greetzz
                              Attached Files

Comment

Bezig...
                              X