Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bedankt Flip, dat ga ik vast en zeker wel doen Vandaag de volgende Afghani knippen. Heb even pauze en ga zo weer verder. Eigenlijk had ik deze beter gister kunnen doen want ze is iets verder. Aan deze zit zekers meer dan de eerste

Lekkere zoete geur hier

Greetzz
    Attached Files

Comment

mooi mooi die gaat je vast smaken!

Comment

Bedankt Markster, gaat ongetwijfeld lukken

Vandaag nummer 3 ook geknipt. Kan wel duidelijk merken dat ze minder groot zijn, en dus minder wegen maar dat geeft niet! Ze zien er smakelijk uit. Toch alle drie net iets anders van uiterlijk.

Geen toprot dit keer dus alles blijft behouden. Ook bij deze laatste heb ik de onderste topjes niet geknipt, al dat werk voor net niks. Zie hieronder het resultaat

Peace!
        Attached Files

Comment

Comment

hmm zo zijn ze de dames op zijn mooist

dat word weer genieten

groet

Comment

Ey Hobby ja man ik kan er uren naar kijken maar ja dan duurt dat drogen zo lang

@ Jona, gaat vast goedkomen. Afghani kennende gaat ze heerlijk smaken, ben blij dat ik m nu zelf ook gekweekt heb. En omdat jij het altijd wel interresant vind, geen herma te bekennen hier ondanks een beetje stress. Ook niet bij de White Widow planten.

Hier nog wat foto's van de rest in de tent, beetje kale boel nu De TS2 in heel erg gestrekt en mist al veel blad maar heeft drie lekkere toppen, De TS 1 is wat meer verdeeld maar is wel wat geel. Ook de White Widow 2 en 3, in 1 pot, beginnen ook gele grote bladeren te krijgen. Zal ik die verwijderen? De WW2 is lekker groen met ook fijne toppen en een hele dikke hoofdtop al zie je dat niet goed op de foto

Zo zie je maar, hoe voller hoe meer ze strekken. Had liever die energie in de toppen gehad maar oke. Aankomend weekend kap in de beide Twisted Shack's.

Greetzz
              Attached Files

Comment

Heel wat werk, maar dat zal wel beloond worden !!
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Re: Derde Kweek, Homebox met 600Watt

mmm het ziet er lekker zoet uit.

heb jij je planten geknipt op het einde?

Grtzzz
                  Why drink & drive i'f you can smoke & fly

Comment

ziet er goed uit beetje aan de gestrekte kant, maarjaa

lekker hoor jammie

Comment

Ja inderdaad gestrekt, vooral die TS daar achterin dat komt dus omdat het eigenlijk te vol stond denk ik. Alle plantjes probeerde hun weg te vinden naar het licht en ruimte te zoeken. Meer planten is dus niet altijd beter.

Die TS was dan ook de kleinste en probeerde er schijnbaar bovenuit te komen, maar goed ze heeft wel twee dikke zijtoppen die groter zijn dan de hoofdtop.

Verder zijn ze ook al aardig kaal en missen al veel groot blad. Vrijdagmiddag gaat die meest gestrekte om en zaterdag die gele linksvoor. Morgen begint officieel week 9 dus dat klopt ook mooi voor de TS

@ Kleine Kers, nee groot blad was aardig geel geworden bij de TS planten, de White Widow vooraan begint nu ook

Greetzz

Comment

Wohoow, dat zijn knuppels die je kweekt.
                        Zal wel smaken, lekker soortjes.

Greetz,
                        zion

Comment

Vandaag de knuppels van de Twisted Shack 2 geknipt en het totaal viel best tegen ondanks drie dikke toppen en een iets kleinere. De rest waren echt kleine topjes maar wel compact gelukkig. Ik was er zomaar klaar mee, maar ze plakt wel lekker

Heb haar bij de anderen opgehangen en ondertussen is de eerste Afghani zo goed als droog Binnenkort maar even testen dacht ik zo...

Greetzz
                          Attached Files

Comment

al met al weer een succesvol ijscoman kweekje!
                            laat m je smaken je hebt er weer hard genoeg voor gewerkt.

Comment

en welk soortje gaat kweek nr 4 worden?

groet

Comment

Hey mannen, bedankt voor de reacties Doordat ik straks andere bezigheden heb kan ik vanmiddag mn TS1 plantje niet knippen dus verplaats het naar morgen.

Hobbyist, ghehehe je hebt goed in de gaten dat ik alweer aan de volgende zit te denken. Welke ik ga zetten ben ik nog niet over uit maar het worden weer female zaden en dit keer van Greenhouse, in ieder geval een Trainwreck of een Great White Shark Ik heb hier verschillende soorten liggen dus keus genoeg. Ik ga waarschijnlijk voor 5 of 6 plantjes.

Ik moet dus zeggen dat de White Widow female zaden van Highsupplies.com en de Afghani van Spliff.nl volgens mij wel betrouwbaar zijn. Allen helemaal vrouw en ontkiemen van de WW was 3 van de 5 en de Afghani 3 van 3. Had nog twee Afgani zaden en die zijn ondertussen ook ontkiemt en staan bij een maat in de vensterbank en komen straks op het balkon

De White Widow's beginnen ook bruine haren te krijgen dus deze gaan ook de goede kant op. De WW1 gaat een hele lekkere worden en staan zeker nog wel een week.

Peace!

Comment

Bezig...
                                X