Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Haha thanks DenGiles, met je buitenkweek zal je plant wel veel groter worden.

Vandaag toch de knoop doorgehakt, beter gezegd de stam doorgehakt van de White Widow 1. Deze ruikt erg lekker en hangt nu te drogen Die is volgend weekend vast wel droog.

Ik heb besloten om morgenmiddag de WW 3 te doen en volgend weekend de WW 2, deze heeft nog veel witte pistels.

Peace
    Attached Files

Comment

Dag 101 in de tent Het is een beetje kaal hierzo. Alleen de White Widow 2 staat nog, dit is die ene spriet. Lijkt nogal zielig zo die kale stengel en er zit ook niet zoveel aan, maar goed alle beetjes helpen! Ze is ook bijna klaar, ik gok op vrijdag. Ze is al aardig geel aan het worden dus hoop dat ze het nog even een paar dagen volhoud.

Ik heb de WW3 gister inderdaad geknipt. Het zal ongeveer gelijk zijn aan de andere planten qua gewicht.

Attached Files

Comment

narigheid, een dikke lamp voor 1 plant

of staat er onder op de grond alweer wat te wachten op de dood van de laatste

groet

Comment

Yo Hobby, haha ja die 600watter vol op die kleine Er staat nog niets op de grond te wachten, alleen lege potten en een dikke bende.

Ik heb nu wel weer een beste stash dus het kan nog even wachten. Voor de volgende kweek moet ik eerst maar even een nieuwe lamp en ventilator hebben. Ook moet ik mn filter maar even vervangen. Maar het gaat natuurlijk niet heel lang duren mezelf kennende

Peace!

Comment

Vandaag de laatste gekniptDit gaat echt heel weinig worden en tel deze niet eens meer mee. De twee White Widow zijn inmiddels kurkdroog en heb ze gewogen. Dat was 43,4 en 45,9 gram. Matig matig allemaal

Afghani 3: 23,3
            Afghani 1: 50,3
            Afghani 2: 46,8
            TS 1: 43,6
            TS 2: 40,3
            WW 1: 43,4
            WW 3: 45,9

Dat maakt een totaal van 293,6 van 7 planten terwijl ik de vorige keer met 3 planten 348 gram had. Ik had verwacht dat ik nu wel meer zou halen. Misschien ligt het aan de lamp maar ga deze toch vervangen voor een nieuwe misschien toch te vol of te warm gehad door kapotte ventilatoren.

Deze kweek is eigenlijk ten einde, moet alleen die spriet nog drogen. De boel staat uit.... wat een stilte ineens haha Binnenkort maar weer een nieuwe kweek starten!

Foto's topjes op volgorde zoals hierboven
            Attached Files

Comment

vind het een mooie opbrengst al ze allemaal heerlijk smaken zal dat weer een hoop goedmaken

Veel succes met je nieuwe kweekje en geniet van je rust en de mooie nieuwe topjes
              sigpic
              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

Comment

toch nog een mooie oogst!en idd als die ma lekker is.op naar de volgende kweek,die ik uiteraard ook weer ga volgen

Comment

ziet er idd heel leuk uit
                  maar het heeft met meerder factoren te maken hea waarom je minder hebt nu

zoals de groote van je plant, internodes , stress, voeding etc etc

zie dity maar als een leer proces

Comment

@ Mr_3ppozz & Markster, ze smaken inderdaad wel lekker dus ik ben er natuurlijk wel blij mee. De volgende kweek moet maar snel weer anders kom ik niet uit, tegen het einde is dit alweer op

@ Darkiess, daar heb je gelijk het kan zoveel oorzaken hebben. Ik heb hier uiteraard weer van geleerd dus dat neem ik weer mee naar de volgende

Greetzz

Comment

hoi,

die ww topjes zien er smakelijk uit, allemaal trouwens laat het je smaken

greetz

Comment

Thanks Mr. Blueberry, ze smaken me zeker!

De Afghani is lekker zoet alleen de Afghani 3 wat minder en is ook zeer luchtig. De andere twee zijn wel compact en erg lekker. De Twisted shack is ook overheerlijk met een zware Haze smaak maar toch stoned, en hoe De White Widow 1 is ook sterk, de andere twee wat minder en zit ook niet extreem veel smaak aan. Dit is mn avondwietje want dan proef ik toch minder na al dat roken en meestal als ik een paar gesmoked heb word ik op een of andere manier niet meer stoneder.

Ik zal morgen, als ik nog tijd heb de laatste kleine WW van d'r takken afknippen en wegen. Dit zal slechts een paar gram zijn maar oke. Vrijdag even langs de growshop voor een nieuwe lamp, filter en aarde alvast voor de volgende kweek

Peace

Comment

hehe, je kan toch al lekker blowen van je plantjes, veel rookgenot ervan. En de eerste joint die je smoort, blijft nog altijd de beste en de lekkerste. de rest is maar een gewente

Greetzzz
                          Why drink & drive i'f you can smoke & fly

Comment

ja zit behoorlijk verschil hea in die afghani's ik heb dat ook ... maar wel leuk verschillende smaken en stoned/highs xD

Comment

@ Kleine Kers, klopt als een bus, de eerste de beste Ik zal ze me laten smaken.

@ Darkiess, ja apart is dat he dat hetzelfde soortje er zo anders uit kan zien en smaken. Dat vind ik ook niet erg, het houd de variatie er lekker in

Vandaag de allerlaatste "plant" afgeknipt en gewogen. Ik kwam op een overweldigende 10,4 gram Ook nog eens fluffy en plakt bijna niet, kortom eigenlijk is dit net niets, tenminste niet wat ik gewend ben.

Dat maakt een totaal van 293,6 + 10,4= 304 gram.

Dit was dan kweek nummer drie, en tot nu toe was nummer twee mijn beste ronde met Sannieseeds. Mijn volgende kweek worden zoals ik al eerder zei Greenhouse seeds. Mochten dit dan weer matige planten zijn stap ik weer terug op de Sannieseeds. Jammer dat hij geen feminised zaden heeft.

Ik wil vast iedereen bedanken voor de reacties en de hulp. Zonder dit forum was ik natuurlijk nooit zo ver gekomen Thanks daarvoor

See ya'll at the next round!!!! @

Maar voor nu peace!

Comment

Mooi bergje weed dat je daar hebt geteeld! Is alles droog?
                                Was een mooi verslag om te volgen ijscoman. Zal het alvast een rating geven

Grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
                                X