Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Zo net voor het wakker worden nog een foto kunnen maken in het donker, toen floepte het licht aan

Vandaag dag50 en het gaat nog steeds lekker. De TS 1 begint nu ook snel te bloeien en de TS 2 is nog wat in de lengte geschoten, dit komt vast omdat ze wat krap staat. De Afghani's gaan redelijk gelijk op en beginnen iets meer te drinken. De WW gaat ook goed, daarvan maak ik aankomende week wat foto's.

Hoe kan het eigenlijk dat mijn Afghani's zulk dun blad hebben terwijl het een Indica is?

Greetzz
      Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 08:02.

Comment

dag 50 van de bloei of zit de groei er ook bijgetelt?

ze zien er wel lekker donkergroen uit...

met je vraag over het blad kan ik spijtig genoeg niet helpen,volgens mij zit het hem gewoon in de genetica!

keep up the green work...

grtzzz

Comment

Dat is dag 50 vanaf dat ze in de tent staan. Daarvoor hebben ze even in de vensterbank gestaan.

Ze staan nu 2 weken en 2 dagen in de bloei, dat is gerekend vanaf de dag dat ik de witte pistels zag

En over mijn vraag, de Afghani is toch 100% Indica, dan zou deze toch juist dik blad moeten hebben ipv lange dunne, vond dat wat raar

Peace

Comment

ja idd,daar heb je gelijk in!

maar dat is ook maar een kenmerk om het op het zicht te kunnen zien,maar er zullen ook zeker wel 100% indica's zijn die toch de lange smalle vingers hebben...

door de genetica volgens mij,als er iemand weet hoe het juist in de haak steekt post het dan maar snel want ik ben er nieuwsgierig naar!

grtzzz

Comment

maarjaa je moet wel zeggen dat ze er hell mooi uitzien
              mooie groene blaadjes

dat gaat wel goedkomen met jouw

Comment

Ik heb 1 sad van de 7 die ook vrij slanke bladvingers heeft tegenover de rest. Geen idee hoe da komt, maar zal wel aan het zaadje liggen zeker. 1 plant heb ik bv ook niet moeten toppen, die blijft even groot als de getopte en heeft beter ontwikkelde zijtakken.

Comment

Ja misschien ligt dat inderdaad aan de zaadjes, ik bedoel mijn broer en zus lijken ook niet echt op mij dus zal dat wel kloppen.

Dus eigenlijk gaat die regel van dat blad niet helemaal op...

Maakt niet uit, het gaat tenslotte niet om de bladeren!

Peace

Comment

ik heb dat dus ook met mijn afghani die ik heb staan heb er op het moment nog 2 staan van de afghanis
                    maar ze lijken totaal anders dan elkaar maar ze ruiken ook totaal anders.....

Comment

mmmm ja dat is inderdaad ook wel apart. Lijkt jou Afghani wel op die van mij? Eentje van de drie ziet er wel iets anders uit bij mij, dat is nummer 2 die staat rechts achterin op de foto, de andere twee staan links langs de tent

Uiterlijk is tot daar aan toe maar de geur zou toch wel hetzelfde moeten zijn aangezien het geen kruising is Ik ben benieuwd of dat bij mij ook zo is.

Greetzz

Comment

nice and green...

ziet er weer super uit he ijsco!

wel spijtig van je ventilators,2 a 3kweken is niet veel vind ik...

grtzzz

Comment

Bedankt! Inderdaad, dat vind ik ook niet echt veel en ik zit ook niet op kortsluiting te wachten dus moet maar even opzoek naar een ander merk. Deze waren wel handig, best klein met een clip om hem aan de paal van de tent te hangen.

peace

Comment

Terug binnen doen? Kweet niet hoe het in nederland zit maar hier heb je verplicht op alle electronica 2 jaar garantie. Ik doe zelfs mijn oortjes van mijn walkman terug naar de krefel. Die gaan standaard maar een paar maanden mee. Als je er van philips koopt breng je de oude binnen en wandel je naar buiten met een nieuw paar. Weinig mensen zijn daar precies van op de hoogte

Comment

ze zien dr goed uit ijscoman!zijn er gelukkig goed bovenop gekomen.
                              en ook al zijn ze niet zo groot de wiet zal er niet minder om smaken,mijn santa maria is ook een heel ,lekker wietje geworden.mazzel

Comment

Bezig...
                              X