Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Derde Kweek, Homebox met 600Watt
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Zo net voor het wakker worden nog een foto kunnen maken in het donker, toen floepte het licht aan
Vandaag dag50 en het gaat nog steeds lekker. De TS 1 begint nu ook snel te bloeien en de TS 2 is nog wat in de lengte geschoten, dit komt vast omdat ze wat krap staat. De Afghani's gaan redelijk gelijk op en beginnen iets meer te drinken. De WW gaat ook goed, daarvan maak ik aankomende week wat foto's.
Hoe kan het eigenlijk dat mijn Afghani's zulk dun blad hebben terwijl het een Indica is?
GreetzzLast edited by ijscoman1; 23 May 2009, 08:02.
Comment
-
Dat is dag 50 vanaf dat ze in de tent staan. Daarvoor hebben ze even in de vensterbank gestaan.
Ze staan nu 2 weken en 2 dagen in de bloei, dat is gerekend vanaf de dag dat ik de witte pistels zag
En over mijn vraag, de Afghani is toch 100% Indica, dan zou deze toch juist dik blad moeten hebben ipv lange dunne, vond dat wat raar
Peace
Comment
-
ja idd,daar heb je gelijk in!
maar dat is ook maar een kenmerk om het op het zicht te kunnen zien,maar er zullen ook zeker wel 100% indica's zijn die toch de lange smalle vingers hebben...
door de genetica volgens mij,als er iemand weet hoe het juist in de haak steekt post het dan maar snel want ik ben er nieuwsgierig naar!
grtzzz
Comment
-
mmmm ja dat is inderdaad ook wel apart. Lijkt jou Afghani wel op die van mij? Eentje van de drie ziet er wel iets anders uit bij mij, dat is nummer 2 die staat rechts achterin op de foto, de andere twee staan links langs de tent
Uiterlijk is tot daar aan toe maar de geur zou toch wel hetzelfde moeten zijn aangezien het geen kruising is Ik ben benieuwd of dat bij mij ook zo is.
Greetzz
Comment
-
Terug binnen doen? Kweet niet hoe het in nederland zit maar hier heb je verplicht op alle electronica 2 jaar garantie. Ik doe zelfs mijn oortjes van mijn walkman terug naar de krefel. Die gaan standaard maar een paar maanden mee. Als je er van philips koopt breng je de oude binnen en wandel je naar buiten met een nieuw paar. Weinig mensen zijn daar precies van op de hoogte
Comment
Comment