Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Baco's Eerste keer binnen...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Baco's Eerste keer binnen...

Lekker herfstig, een enkele zwervende amber trich, het kan ineens heel snel gaan, vet die bijl maar alvast in.

Comment

Die is inmiddels schoongemaakt en weer ingevet voor de binnen boompjes
      Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
      done

Comment

Mooie dikke dames Bacos,zit flink gewicht in.Word lang genieten.

Comment

Thnx Mway, ik ben er niet ontevreden over wat er aanhangt oogt goed. Kan niet lang meer duren en ik kan het vertellen Ik denk overigens dat ik net lang genoeg kan genieten tot de volgende ronde klaar zal zijn

done

Comment

Mooi zo Bacos, lekker roken van je eigen stuffje...

Comment

Dat zijn leuke toppen kerel, laat het u smaken straks na het drogen.

Niet verkeerd gedaan voor de eerste keer binnen!!

Comment

Inderdaad Felix, bevalt me toch altijd beter dan dat ik er de volle mep voor mag betalen ook al is dat zelfs nog goedkoper dan uit de shop, het blijft me te veel kosten

Dank je CannaRebel we zijn er nog niet, heb zojuist het eerste boompje eruit gehaald de andere 2 mogen nog even gister tricho's gekeken en die zijn er nog net niet.

Boompje wat er nu uit is zag er zo uit :

tricho 1e plant.jpg

Rest van de foto's komen vanavond na het knippen. Ik moet vandaag wat dingen doen eerst nog.

Greets,

Baco

done

Comment

Dat is het mooie van zelf kweken op de werking oogsten die jij prefereer,goed gedaan Bacos.

Comment

Dank je Mway

Update wordt morgen batterij van de camera is leeg ..

done

Comment

Soms duurt het even maar dan heb je ook wat

Vandaag is na 64 dagen vanaf zaadje ontkiemen groei en 49 dagen bloei de eerste gevallen een mooie Big Bang al zeg ik het zelf Best trots op.

d64b49BB1.jpgd64b49BB2.jpgd64b49BB3.jpgd64b49BB4.jpgd64b49BB5.jpgd64b49BB6.jpg

De Andere 2 moeten nog een paar dagen daarom enkel een foto van de tent nu ik heb geen idee welke 2 ervoor staan te bloeien als iemand een gok wil wagen wat dit voor soortje is dan hoor ik het graag zijn ouwe zaden die ooit bij de weed zat van de 9 zaadjes uiteindelijk 2 females over gehouden Moeten nog een weekje of 6-7 max denk ik.

d64b49BB7.jpg

En dan als bonus een tuinoverzichtje:

De rare plant.jpgStam rare plant.jpgHorizontaal groeien.jpgSlakkiebah.jpg

Zelfs als het droog is zijn die krengen er nog grrrrrr..

Tot de volgende update ik denk wederom met oogstfotos !

done

Comment

Daar kun je trots op zijn bacos! maar nu moet je niet verwend raken voor je volgende kweek
                        Die bigbud is er wel snel doorheen gegaan en dan ook nog zoon dikke opbrengs, ze doet haar naam eer aan.

Comment

Lekkere oogst heb je daar Bacos, klein vraagje, ik zie dat je daar die bonpet automatische brandblusser aangeschaft hebt, ik ken alleen de mabo. Zou ik mogen weten wat je daarvoor betaald hebt? De Mabo is rond de 125,- dacht ik...

Grtz,

Felix

Comment

600 Watt op 80 bij 80 cm, ik wil een ruimte maken van 112 bij 92 cm en 242 hoog, en een 600 Watt zou te veel warmte geven en dus problemen werd mij verteld, iemand die hier ervaring mee heeft??
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Jummie hoor Bacos,Ik denk een gevalletje groen vingers dus niet je handen wassen
                              @guerillaboy Mijn tent is 1,2 bij 1,2 en 2,00 hoog geen probleem en gezien je warme lucht naar boven stijgt en daar afzuig denk ik dat het moet gaan al weet ik niet in wat voor ruimte je je hok gaat bouwen als deze flink warm word zal je `s nachts moeten gaan draaien bv 19.00 tot 7.00 voor de bloei.
                              Maar stel je vraag voortaan in topic vragen over binnenkweek.Succes

Comment

@Cookaap Dank je de Big Bang heeft zeker haar naam eer aan gedaan snel en een goeie hoeveelheid voor een auto flower

@Felix Dank je kerel natuurlijk mag je weten wat ie kost ik heb er een tijdje voor vergeleken en kwam uit op de volgende site waar hij voor slechte 89.95 wordt verkocht. Komt niet 100% discreet binnen ! op de zijkant van de doos stond iets met foam en wat nummers vermeld maar goed de overburen die het meest gluren hebben hem in ontvangst genomen voor me Gelukkig ken ik die al vanaf jongs af aan dus die hebben vast geen achterdocht gehad

brandblusser ontworpen voor het blussen zonder interventie van de mens. Deze brandblusser blust tot 8m3. Heeft u een grotere tegen brand te beveiligen ruimte, kast of object dan kunt u meerdere brandblussers toepassen. Automatische blusser | brandklassen Vaste stoffen - brandklasse A: hout, papier, stro, enz Vloeibare stoffen - brandklasse B: benzeen, ether, olie, vet, enz Gasvormige stoffen - brandklasse C: stadsgas, propaangas, enz Toepassingen De Bonpet automatische en zeer voordelige brandblusser vindt zijn toepassing in onder meer voertuigen, vaartuigen, kantoren, woningen, stallen, opslagruimten meterkasten, overige brandrisicovolle ruimten en lokale brandrisico's. Blussende werking en eigenschappen: - onttrekt zuurstof aan de brandhaard en bedekt de brandhaard volledig - automatische ontlading bij vloeistof temperatuurbereik van 90⁰C - geschikt voor ruimteblussing en op lokale brandrisico’s - verkrijgbaar in de kleuren: blauw, wit, zilver en rood - doeltreffend, zeer effectief en voordelig in aanschaf - de automatische blusser heeft een modern design

@guerillaboy ik denk dat een 600w uitstekend zou kunnen draaien in die ruimte zolang je je aan en afvoer van warme en koele lucht maar goed regelt. Hij is bij mij op dagen zoals dit overdag met lampen uit 25 gr en savonds om 19 wordt het 30gr tot een uur of 2100 dan zakt de zon van mijn dak af en loopt ook de temperatuur terug naar 26 a 27 graden. De volgende ronde gaat van 2200-1000 laten draaien dan zou ik denk ik nog wat kunnen zakken met de max temp. Bij koele dagen licht de temp rond 18-21 gr uit en mak 26-27gr aan. Ik zit ook nog eens op zolder maar haal wel lucht van buiten via een ventilatierooster en de afvoer zit tussen mijn dak waar een gat zat van de originele afvoerbuis naar buiten.

@Mway thnx maar ik had van die chirurgen handschoentjes aan gedaan die hebben mijn groene vingers vast veilig gehouden

done

Comment

Bezig...
                                X