Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Baco's Eerste keer binnen...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Baco's Eerste keer binnen...

Doomsday vandaag is het oogstdag. Na 56 dagen bloei vond ik het welletjes geweest en zagen de tricho's er goed genoeg uit om een heerlijk overdag weedje te krijgen. De +speed heeft wel wat meer knipwerk te gaan dan de big bang dus heb besloten deze met meer blad te laten drogen wat ik achteraf dan wel weer weg haal.

Ze zien er wel compleet verschillend uit qua tricho opmaak helaas, de een is alsof er poedersuiker overheen is gestrooid en de ander heeft bijna niets op de buitenbladeren zitten. Heb een hoop geleerd en moet nog een hoop bijleren maar de volgende 2 staan er goed bij zal daar vanavond even foto's van maken.

Hier die van vandaag:

d77b56a.jpgd77b56b1.jpg
    De volle

d77b56b.jpgd77b56a1.jpg
    De magere

d77b56a+b.jpg
    Op hun kop in de kast

En van de Big Bang heb ik 69gr droog overgehouden:

bb69grdr.jpgbbhoofd.jpg

Thats all foks, bedankt voor jullie support en uitleg op de vragen die ik had. Vanavond na de net als iedereen BBQ ga ik hier verder met de 2 onbekende die ik nu nog in bloei in de kast heb staan

Greets BaCo
    Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
    done

Comment

Proficiat met een succesvolle afronding Bacos, de juiste manier van drogen ook, enjoy ur fresh stash.

Comment

Ziet er lekker uit kerel, en zeker voor de eerste keer.

Laat het je smaken en op naar de volgende ronde!

Comment

@Krasi Dank je voor het volgen, ik droog eigenlijk altijd op deze wijze meer door luiheid dan doordat ik aan de extra opname vd suikers heb gedacht dat las ik pas toen ik aan de binnenkweek begon \

@Cannarebel Dank u vriendelijk ik ben er zelf ook tevree over en lekker zoet dat het hier nu ruikt

Buren zullen wel denken die zit weer aardig te stomen vandaag Gelukkig duurt meestal maar een paar daagjes en dan is het ergste weg.. Volgende keer draai ik alles op een en het zelfde soortje want dan kan ik daarna de tent gebruiken om te drogen ook.. Nu staan de volgende 2 dames overdreven hard van de binnenzon te genieten maar goed die hebben mazzel zullen we maar denken.

Als iemand enig idee heeft wat ik hier laat bloeien ik hoor het graag...

onbekend a+b.jpgOnbekend A.jpgOnbekend B.jpg

Tot volgende week en hou ze koel !

greets,

Baco

done

Comment

Ziet er mooi uit Baco's !
            Heb jij al van de eerste internoden al gefimmed?
            Nice!

Royal kastje
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
            Maak kennis met deze 3-ling HAze
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Goed bezig Bacos mooie oogst en ik laat het ook altijd zo drogen meestal suikeren ze nog even door en da`s dan mooi meegenomen en succes met de temp.
              En laat het je smaken.

Comment

Ik droog ze lkker op dezelfde manier maar in een lege kartonnen buggydoos & een lege koelkast doos 8-D
                Is bij mij ook meestal omdat ik geen tijd hebt alles in 1x te knippen

Royal kastje
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                Maak kennis met deze 3-ling HAze
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

lekker bacos, geniet ervan

Comment

@ Nik Ja een poging tot fim gedaan maar volgens mij niet echt gelukt want heb nog steeds 1 dikke hoofdtop

@Mway Dank je en de teperatuur nou helaas die heeft gewoon lekker rond de 30 gezeten, gelukkig zien ze er nog steeds fris en fruitig uit

@Cookaap dat gaan we zeker doen al ff wat geproefd van de 1e droge BB en moet zeggen lekker smaakje beetje zoetig niet knettervaag maar een lekker high

Dan nu de dames deze week ze staan inmiddels een goeie maand in de bloei heb ze niet nauwkeurig bijgehouden ontiekiemt op 23/5 en boven de grond op 25/5 beginnende bloei is rond 27 juni waargenomen..
                    DSC01632 (Custom).JPGDSC01635 (Custom).jpgDSC01636 (Custom).JPGDSC01640 (Custom).jpgDSC01641 (Custom).JPGDSC01642 (Custom).JPG
                    Nog steeds geen flauw idee wat ik hier heb staan maar ze ogen goed ik denk dat er twee goeie dikke toppen aankomen en de rest zien we wel
                    Hopen op koele nachten en warme zonnige dagen

Tot volgende week.

Greets Baco
                    Attached Files

done

Comment

Cool die laatste foto, zo kan je alles goed in verband zien.

Comment

Weet niet wat het is maar ze zitten lekker vol en zijn lekker groen.
                        En over die laatste foto je fire -knockout werkt zo alleen naar voren door die balk en word zo niet optimaal benut alles onder die balk is buit voor vuur en zal niet uitgaan.Bevestiging aan de rand van de balk en dat laminaat ernaast weg is denk de oplossing zo is de spreidstaand van je fire-knockout stukken beter en zal deze ook naar achteren en naar de grond gericht zijn.

Comment

@krasi tis geen grote zolder maar het past allemaal mooi

@Mway Thnx voor de tip over de fire knockout ik zal eens kijken of ik hem er onder kan hangen. Wat ik met dat laminaat nog kan doen geen idee maar er is een reden dat het daar ligt genaamd ruimtegebrek ik ga er gemakshalve ook vanuit dat die bom het vuur moet doven dat doet voor het laminaat aan de beurt is Gelukkig hangt er boven de tent zelf ook nog een blusbom voor 8m2 dus met dubbele brandbeveiliging moet het goed komen als het fout zou gaan.

done

Comment

Ziet er lekker uit mooi groen en lekkere dikke toppen erin, maar zou uitkijken met dat water zo op de vloer in verband met budrot straks....

Comment

@cannarebel Dank je en dat water is meestal binnen een paar uur volledig opgezogen door de plantjes dus daar maak ik me niet echt druk om. Het laatste beetje wat onder de pot blijft liggen wordt droog gedept

done

Comment

Zijn de typvingers moe?

Comment

Bezig...
                                X