Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Baco's Eerste keer binnen...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Baco's Eerste keer binnen...

wat een mooi eindresultaat man, goed laten drogen en je hebt je eigen dik verdiende wietje.

Ik kijk al uit naar de purple haze!

Comment

Super gedaan hoor m8.
      Ben benieuwd naar je rookverslag en als je er flink knetter van word noem je het gewoon Bam Bam
      De grond in met die Purple Haze en knallen

Comment

Wow mooie toppen

Leuk inderdaad met die fles

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

@ Krasi Thnx ik vond hem wel toepasselijk. Ben dik tevreden voor een eerste keer binnen.

@Cana Dat zijn het inderdaad, ik weet daar wel raad mee als ze droog zijn

@Nik Lowlands was weer ouderwets gezellig en ik hoop het ook voor je dat je dames je met mooie dikke toppen zullen verblijden uiteindelijk !

@Cookaap Eerst even de huidige ronde drogen en wat dingetjes optimaliseren en dan gaan we er weer voor. Kan nog net voor de eerste blijvende sneeuwmeuk weer naar beneden komt en rare plekken op het dak veroorzaakt

@ Mway Hmmm een rookverslag das een goeie Moet ik snel eens mee beginnen dan want de 1e lichting is al bijna op Heb speciaal wat bewaard voor het curings proces maar goed de oude voorraad was op en dan begin je aan je nieuwe Ik zal het eindresultaat even afwachten van deze en dan vind ik Bam Bam een hele mooie benaming als het dan dan ook maar doet

@Wietefras Thnx man ze hebben hun best gedaan meer kon ik er niet uit halen deze ronde, ik hoop ooit nog eens een brandblusser als vergelijkingsmateriaal ernaast te kunnen houden
          Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
          done

Comment

Na 11 dagen drogen was het vandaag tijd om te knippen:

De Bam Bam is mooi opgedroogd al zeg ik het zelf

DSC01664 (Large).jpg
            Droog uit de tent gekomen.
            DSC01665 (Large).jpgDSC01667 (Large).jpg
            De 1e Bam Bam is de minste enkel 68 gram droog.
            DSC01668 (Large).jpgDSC01669 (Large).jpgDSC01670 (Large).jpg
            De 2e Bam Bam daarin tegen heeft me niet teleur gesteld 98 droog eindresultaat de hoofdtop weegt 34 gram
            DSC01677 (Large).jpg
            Dan van links naar rechts:
            2x Bam Bam (Net eentje van gedraaid slaat lekker binnen op het hoofd en is nog niet aan zijn volle potentie want de smaak is nog minimaal, licht zoetig)
            2x Critical Speed+ (Prima dagrokertje aangezien ik het ervaar als een lichte high smaak is nog wat grasserig maar wellicht komt ie daar na het curingsprocess vanaf)
            1x Big Bang binnen (Heerlijk zoet rokertje met een lekkere milde high zoals je ziet was dit de eerste want hij is al bijna op)
            1x Big Bang Buiten (Lekker zoet rokertje net als zijn binnen zuster enkel is de uitwerking goed stoned dit komt doordat er 2x zoveel kristallen zijn aangemaakt buiten dan binnen zeker een kanshebber om volgend jaar weeer in de tuin te zetten.

Nu wordt het tijd om de boel schoon te maken en voorbereiden op een ronde Purple Haze van NoMercy.
            ph.jpg

Aangezien ik binnen niks meer had even wat foto's van mijn mongooltje die ik buiten vanuit de pot in de volle grond heb gezet dit heeft haar zeker niet misdaan

DSC01671 (Large).jpgDSC01673 (Large).jpgDSC01674 (Large).jpgDSC01675 (Large).jpg

Tot de volgende ronde mannen!

Greets Bacos.
            Attached Files

done

Comment

Nice man, jij kan weer half jaar door zo te zien! tering wat een toppen.

Kan niet wachten op de Purple Haze.

En dien mongol ziet er best wel vet uit

Comment

Dat mongooltje lijkt op een pheno die bij libanese wiet voor komt zal kijken of ik er nog wat over kan vinden.
                Voor de rest BAM BAM

Comment

Mooi gedaan kerel.
                  Daar kun je een lange tijd van genieten.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Moet ik helpen roken?

Ziet er echt mooi uit, kwijl kwijl.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Hier alvast een link met foto bij bericht 10

Comment

@ Cookaap Morgen gaan we van start vet je leren stoel alvast maar in. Voorlopig red ik me inderdaad wel even maar wil voor de winter nog een rondje gedraaid hebben daarna komt de winterstop voor mij. Ik ga het er niet op wagen om op zolder een winterkweek te draaien. Die mongool heeft idd flink ze best gedaan had hem bewust uit de tent gegooid achteraf misschien gewoon moeten laten staan maar ze doet het buiten prima

@Mway lol verrek ja man hij lijkt er inderdaad wel wat op maar ik denk dat het bij echt komt doordat ik geen middenstam heb ontwikkeld die zette niet door en er kwamen wel 2 zijtakken onder die ook elk weer 1 aftakking hebben gemaakt hierdoor lijkt het erop dat ik 4 hoofdtoppen ga krijgen zonder gefimt te hebben Ik vermoed dat dit ook een Bam Bam is

@Berry Thnx ja maar je weet hoe het gaat he? Bij mij is het altijd sneller op dan ik wil

@Nik je bent welkom hoor ! Er is genoeg

done

Comment

Nice die planten, goed resultaat voor een eerste ronde! ! Dat beloofd veel voor je paarse ronde van nu!
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

[QUOTE=Bacos;392924. Ik ga het er niet op wagen om op zolder een winterkweek te draaien. waarom geen winter kweek ?

Comment

Thnx el plantos.

@ Budha54 omdat mijn dak er dan anders uit ziet met witte neerslag dan die van de buren en aangezien ik altijd met zo'n stengel op de lip loop is het makkelijk optellen voor de buren he

done

Comment

sorry , die zag ik ff niet aankomen ! begin nu wel ff anderste denken!

Comment

Bezig...
                                X