Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Low Stress Training begonnen met de kush, paperclip genomen en omgebogen om zo de hoofdtak te buigen en de onderste scheuten naar boven te laten komen. zal proberen een foto van de ip cam te posten. greets
mooi gegroeid tijdens het weekend je ziet het effect van de low stress training al goed 20130623_210333.jpg20130623_210411.jpgcheese.jpg vooral bij de kush word het al een mooi bosje onderaan. greets
tegen eind volgende week staan ze in de bloeikast onder de hps op 18/6, dan zal het niet lang duren voor ik het scrognet kan plaatsen en de klok op 12/12 kan zetten ! heeft er hier trouwens nog iemand ervaring met lst ? alle tips en info is welkom ! greets
Heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij dat je de takken moet binden en niet het blad....maar dat kan ik ook fout hebben. Monty heeft toen ook zoeits gedaan misschien dat je in zijn topic er meer over vind.
Je plantjes zien er erg mooi uit kerel, mooi gezond en goed in de voeding!
Heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij dat je de takken moet binden en niet het blad....maar dat kan ik ook fout hebben. Monty heeft toen ook zoeits gedaan misschien dat je in zijn topic er meer over vind.
Je plantjes zien er erg mooi uit kerel, mooi gezond en goed in de voeding!
je hebd gelijk hoor, je moet idd de takken binden... ik heb 1 of 2 bladen gebonden omdat ze de groei onderaan overschaduwen, zo vangen ze beter licht. greets
ik zie dat jij hier ook een kush soortje aan het LST'en bent! ziet er zeker goed uit! en erg intressand want, laat ik toevallig met het zelfde bezig zijn. met 2x kings kush en ook low stress training
heb jij dit vaker gedaan? want ik doe het voor het eerst, en ik doe het ook wel een stukje extremer dat dit.
Comment