Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hey makker, ik ben net terug van men buitenverblijf (ben wel om de paar dagen even thuis geweest voor de dames te verzorgen). ik had al gemerkt dat vooral de cheese erg geel werd en dat de bovenkant van de topjes enorm droog was ik dacht mischien de lamp te dicht hoewel deze op 40cm was dus wat verhoogd maar nu ik na enkele weken terug thuis slaap zag ik net dat de lamp nog brande terwijl ze moet uit zijn en dit dus waarschijnlijk reeds 2 weken zo is sinds ik van timer veranderd ben omdat de lamp steeds uitging wat eigenlijk niet aan de timer bleek te liggen maar wel aan het feit dat ik een gewone hps lamp gebruikte ipv een enhanced in de evsa (welke reeds in de kast zit)... dus 2 weken de lamp 24u constant... door een defecte analoge timer die ik eigenlijk niet had hoeven veranderen... zeer triest. ik hoop dat dit nog wat goedkomt. zal morgen wat foto's posten. greets
Comment