Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400w scrog 1x O.G kush 1x amsterdam cheese

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 400w scrog 1x O.G kush 1x amsterdam cheese

    Hebben we nog nieuws van dat mooie groene veld m8.
    Ben wel weer benieuwd.
    Kom op met die toppen

    Comment


      #62
      Re: 400w scrog 1x O.G kush 1x amsterdam cheese

      hey makker, ik ben net terug van men buitenverblijf (ben wel om de paar dagen even thuis geweest voor de dames te verzorgen). ik had al gemerkt dat vooral de cheese erg geel werd en dat de bovenkant van de topjes enorm droog was ik dacht mischien de lamp te dicht hoewel deze op 40cm was dus wat verhoogd maar nu ik na enkele weken terug thuis slaap zag ik net dat de lamp nog brande terwijl ze moet uit zijn en dit dus waarschijnlijk reeds 2 weken zo is sinds ik van timer veranderd ben omdat de lamp steeds uitging wat eigenlijk niet aan de timer bleek te liggen maar wel aan het feit dat ik een gewone hps lamp gebruikte ipv een enhanced in de evsa (welke reeds in de kast zit)... dus 2 weken de lamp 24u constant... door een defecte analoge timer die ik eigenlijk niet had hoeven veranderen... zeer triest. ik hoop dat dit nog wat goedkomt. zal morgen wat foto's posten. greets

      Comment


        #63
        Re: 400w scrog 1x O.G kush 1x amsterdam cheese

        Mooi kut.Hopen op het beste.

        Comment


          #64
          Re: 400w scrog 1x O.G kush 1x amsterdam cheese

          Ben benieuwd naar de foto update.. Hopelijk is de schade niet heeeel erg!

          Amsterdam cheese zit vast ook in me pretpakket dus volg met grote interesse... Succes in ieder geval!
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment

          Bezig...
          X