Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

    Korting op 420shop
    hallo allemaal ,

    ik ben gisteren begonnen met me eerste binnen kweek!
    mijn opstelling :

    silverbox 0.80x0.80x1.20
    400hps lamp met reflectorkap
    1 zwenk ventilator langs de tent (blaast naar binnen onder in de tent)
    1 ventilator met koolstoffilter

    dus ben gisteren begonnen met het ontkiemen van de WW zaadjes hier paar foto's


    20130606_184122.jpg20130606_184141.jpg

    05-06-2013
    Last edited by NLhardcore; 24 June 2013, 20:43. Reden: verbetering voor meer info

    #2
    Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

    hallo mede kweekers ,

    vandaag zijn de zaadje helemaal ontkiemd heb ze net in jiffy potjes gedaan met eerst wat potgrond en dan wat aarden uit de tuin (dus zonder voeding) toen een boterhammenzakje er over om lkkr vochtig en warm te houden.

    hier weer paar foto's

    20130607_184140.jpg20130607_185111.jpg

    wordt vervolgt....
    Last edited by NLhardcore; 15 June 2013, 17:25.

    Comment


      #3
      Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

      3 zijn er uit gekomen en 2 zijn hardstike dood dus heb net nog 6 nieuw zaadjes bestelt van greenhouse ,maar dit x geen autoflower want kan met mijn tent de tijd makkelijk zelf op 12/12 zetten en dan heb ik waarschijnlijk meer opbrengst als met die autoflowers .

      Comment


        #4
        Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

        die potjes staan toch op je chauffage kan je niet vochtig houden he als die beetje verwarmd hou er rekening mee als jij je autoflowers op 18u gaat draaien dat je dan wel op die 18uur blijft en niet naar 12/12 gaat, wil je er fems bijzetten dan zit je volgens mij al met een probleem, eens je femzaden op 12/12 gaan gaan je autoflowers ballen kweken vermoed ik autoflowers begin je op 18/6 en eindig je op 18/6 of je gaat meteen 12/12 maar dan blijf je ook 12/12 natuurlijk maar dan kan je wel femzaden bijzetten die dan meteen op 12/12 vertrekken
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

          ja maar die de verwarming staat niet aan en ja ik weet dat die autoflowers op 18u moeten maar heb nu 6 x WW in de grond ziten in pokon stekgrond, gebruik trouwens voor de rest geen pokon alleen de stekgrond ! en als die uit zijn gekome kijk ik welke het beste zijn en die zet ik in mijn tent en die 3 auto flowers doe ik in een pot en die andere 5 of 6 in een aparte potten.

          hier nog ff foto
          20130615_114137.jpg

          Comment


            #6
            Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

            Jij bent zowat tegelijkertijd met mij begonnen, ook met de WW, ik ga je dus even volgen als ik mag Veel succes alvast!

            Comment


              #7
              Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

              weer een update ,

              de plantjes zijn allemaal uitgekome ze steken net boven de grond uit zet ze dadlijk onder een tl buis van 30 watt voor 7 dagen en dan meteen de tent in onder 400w hps lamp.

              hier ff foto's

              20130617_184857.jpg20130617_184920.jpg

              Comment


                #8
                Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

                waarom niet meteen onder 400watt hps die 7 daagjes
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

                  Comment


                    #10
                    Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

                    hey mense weer een update ,

                    foto's

                    20130618_205639.jpg20130618_205650.jpg20130618_205700.jpg20130618_205729.jpg20130618_205735.jpg20130618_205754.jpg20130618_205759.jpg20130618_205802.jpg

                    medical en mway ik heb 1 halve dag 3 autoflower onder de lamp gehad en ze zag erna verrot uit toen ik thuis kwam misschien wat tips wat ik verkeerd deed hier zijn de foto's :

                    20130618_205809.jpg

                    deze is weer redelijk hersteld maar zag er net al de andere 2 uit (ze staan wel in tuin aarden die was kei hard geworden kwam haast geen water meer door )

                    20130618_205953.jpg20130618_205959.jpg

                    ik heb een tent van 80x80x120 heb de lamp bijna tegen het dak aan hange en de plantjes goed water geven voor dat ze inn de tent gingen had 2 kannen met water en 1 bord met een handdoek er staan die nat waren de temp was op de grond 27 gr maar heb de volgende dag de plantjes uit gegraven en de aarden was kei hard en kwam geen water door heb ze nu ook in stekgrond staan maar weet nie of ze het hallen ... de weer herstelde AF staat nog steeds in de tuinaarden en die is ook kei hard en droog ma geef die vaak extra water maar iemand een idee wat er mis ging wil namelijk de plantjes zo snel mogelijk in de tent ma wil ze niet dood hebben zeker nu er al 2 het niet hallen .....
                    Last edited by NLhardcore; 18 June 2013, 20:17.

                    Comment


                      #11
                      Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

                      Heb je grond uit de tuin gepakt?

                      Comment


                        #12
                        Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

                        slechte start met grond uit de tuin , eerst maar wat goede pot grond met eventueel wat cocos dat geeft toch beter resultaat , kun je direct ook wat planten voeding aanschaffen , ze moeten tenslotte ook eten !!! voor ze de tent ingaan goede grond !!!! geen ziekten uit je tuin grond in je tent brengen !

                        Comment


                          #13
                          Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

                          Heb ook meteen vorige week stekgrond gehaald en heb nog potgrond staan en plagron allgrow dus kwa spullen zit het wel goed heb nu weer van me fout geleerd heb nu al me plantjes in de tent staan alles in stekgrond en hydrokorrels en als ze wortels uit het jiffy potje kome plant ik ze in de 18liter potten straks zal ik ff foto maken en uploaden.


                          foto van alle plantjes samen in de tent 28 grade beetje warm maar wil de afzuiging uit laten om de luchvochtigheid hoog te houde ,

                          20130619_211714.jpg
                          Last edited by NLhardcore; 19 June 2013, 20:29.

                          Comment


                            #14
                            Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

                            weer een update heb vandaag de potjes in de 18liter potten gedaan.
                            heb unviversele potgrond van de bouw markt en hydrokorrels gemixt dat dat in de 18l potten gedaan toen het jiffy potje er in gezet en verder afgevult met de gemixte aarde.
                            Heb er 7 gehouden 2 weggegooid , Heb de lamp wat lager gehangen op ongv 50cm en na het overpotten wat wortelstimulator en enzym gegeven in een halve liter water (Per plant)
                            ze zijn nu nog beste klein maar de worteltjes kwamen al onder het jiffy potje uit dus leek me wel tijd om over te potten hoop alleen dat de bemeste potgrond niet te zwaar is voor de kleine plantje ....

                            hier nog 1 fototje :

                            20130622_144104.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: kweekverslag 5 White widow in kweektent + 400hps lamp

                              De randen van de jiffy potjes zien er droog uit hou het jiffypotje vochtig zodat de wortels er makkelijk door kunnen.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Las ook dat je je afzuiging uit heb hoe ververs je dan je lucht.

                              Comment

                              Bezig...
                              X