Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

    Zou ze lekker op een water dieet zetten tot je gaat oogsten, en dan de volgende ronde uitkijken met de voeding.

    Ondanks dat ze er niet uit zien zitten er wel leuke topjes in.

    Comment


      #47
      Re: HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

      Hey treeke, krasi en CannaRebel thx vo de reacties

      @ treeke, ja het overpotten heeft ze wel degelijk deugd gedaan! een goede actie . Bladvoeding heb ik ni voor het moment, maar veel voeding krijgen ze nu niet meer.
      @ krasi, de lv is idd savonds wel soms wat hoog +- 65 soms zelfs met de afzuiging op 100% krijg hem niet veel lager, maar dat zal ook wel wat aan het weer hier liggen. voeding geef ik ze niet meer, ze moeten het nu doen met wat ze hebben.
      @Cannarebel: thx voor de tip, dat is ook het plan voor de laaste weken. de toppen beginnen er toch al lekker uit te wien, al zijn ze niet zo dik, smaken zullen ze zeker

      Tijd om nog eens een updatje te plaatsen,

      We zitte nu in bloei week 6 ( mss al bijna 7, kben de tel wat kwijt )en de dames doen gezellig terug mee. een schoonheidswedstrijd gaan ze niet winnen , maar er hangt toch wat lekkers aan hoor
      Zoals wss bij de meeste onder jullie zijn de temperaturen dezer dagen hier ook aan de extreme kant, tot 32 ( juist geen 33) graden gaat het hier. de lamp is daarom ook terug geschroefd naar 200W.
      Voeding krijgen ze al een weekje niet meer, ik heb ze daarvoor een dosis green sensation ook meegegeven, maar dat is nu gedaan.. zater is het enige ze nog krijgen.

      tijd voor fotos, hier zijn ze dan de vier blueberries van SpliffSeeds:

      LV zij.jpgMidden zij.jpgRA zij.jpgRV zij.jpg

      Grtz

      Last edited by HashiZall; 29 August 2013, 00:12.
      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
      A friend with Weed is a friend Indeed

      Comment


        #48
        Re: HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

        Hey iedereen!

        Hier zijn we dan met de info over de laatste weken van de Blueberry dames van Spliffseeds.

        Het is een bewogen ritje geweest, veel verschillende acties ondernomen , maar het is uiteindelijk toch gelukt! de volhouder wint dan toch ...

        Kheb de dames succesvol kunnen afbloeien in een dikke 9 weken echte bloei. Het heeft wat langer geduurd door al de stress die ze hebben moeten volharden.

        Er is echter nog een groot voorval geweest. In de middelste heb ik in de hoofbud budrot aangetroffen. Tzag er er gewoon echt nasty uit binnenin.
        Eerste keer dat ik dat had meegemaakt! dus direct de schaar in de hoofdbud gezet en de kliko in die handel. Gelukkig had die kleine nog lekkere nuggetz die nog een weekje hebbe kunne aandikken.

        De Blueberries van Spliffseeds hebben niet teleurgesteld ik ben weer tevreden met de spliffseeds genetic mooi gekiemt,.. lekker kunnen afbloeien,.. en geen genetic mutants,..En dat alles is die stress run die ze hebben doorgemaakt. Ik heb spijtig genoeg geen gekleurde pheno kunnen ontdekken in Paradise, al was er genoeg kleur te bekennen in de mindere zin van het woord ...we zulle mss dan nog maar is proberen..
        De oorzaak van de budrot is denk ik omdat een van de middelste haar blumats is doorgelopen, waardoor ze enkele dagen zeiknat heeft gestaan..khad het pas laat gezien en kdenk dat dat in combo met de stress voor de budrot heeft gezorgd...dus als ik denk meet te kunnen geven is het oppassen bij hoge stress dan kan ze soms budrot gevoelig zijn!

        Maar dan is het tijd voor de fotos! je kan de dames in hun 9de week bloei bekijken met een shotje van de dames na hun fashionabele knipbeurt


        LV knip.jpgLinks voor:
        LV laatste week.jpg


        Middeste ==>
        midde knip.jpgmidde laatste w.jpgDeze heeft haar Mooie Main Bud verloren..

















        RV geknipt.jpgRV laatste w.jpgrechts achter:
        RA knip.jpgRA latst.jpg





        Rechts voor==>




        Voila dat was dan het ritje met de Blueberry van SpliffSeeds! Was weer een leuke! Alles ligt al ff te curen en het proeft al lekker, zien wat het binne enkele weken geeft

        Thx iedereen en ook SpliffSeeds om ze te mogen testen

        Grtz

        Last edited by HashiZall; 28 August 2013, 23:48.
        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
        A friend with Weed is a friend Indeed

        Comment


          #49
          Re: HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

          Jammer van de rot, maar ziet er voor het overige best geslaagd uit! Laat het je smaken.
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #50
            Re: HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

            thx rodigan! Tis inderdaad k*t als ge zo iets voor hebt! maar ik ben zeker blij met het resultaat en lekker weer meer als genoeg om te roken hehe ...

            Grtz
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
            A friend with Weed is a friend Indeed

            Comment


              #51
              Re: HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

              lokes hashi ,

              vraagje ruiken ze beetje naar BB of is er niet veel van te merken ??

              voor de rest zou ik zeggen , laat ze maar lkkr drogen nu en derna smaken he !!

              groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                #52
                Re: HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

                Laat het je smaken.En op naar de volgende ronde.

                Comment


                  #53
                  Re: HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

                  Hoppakee. Lekker lekker lekker
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    #54
                    Re: HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

                    Mooi afgerond Hashi, kappertje heeft ze goed gedaan.

                    Comment


                      #55
                      Re: HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

                      Dat het je mag smaken maat de smaak word pas echt heerlijk na een maandje curen.

                      Greets psy

                      Comment


                        #56
                        Re: HashiZall kleurt met Blueberry van SpliffSeeds

                        Hey k1, NWay, berry ryder, krasi, Psychedelic1988 thx voor de reacties!!

                        @k1: hey k1, een echte blueberry geur of smaak heb ik nog niet teruggevonden. na een 2 klein weekjes curen heb je al wel een zoete walm. We zullen eens kijken binne enkele weken en dan post ik nog wel een rookverslagje :p

                        @NWay: Dat zal ik zeker doen, bedankt!

                        @berry ryder: idd lekkere spek voor men bek

                        @krasi: ladies luv a good haircut...merciekes kben blij datk ze helemaal tot het einde heb kunne brengen.

                        @psy: thx man..nu zien dat ik er zo lang kan afblijven

                        Grtz
                        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                        A friend with Weed is a friend Indeed

                        Comment

                        Bezig...
                        X