Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweek verslag pp 600 hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweek verslag pp 600 hps

    Korting op 420shop
    Ik ben begonnen 9dagen geleden met kweken
    Ik heb tent 90x90x180
    Heb er 10x pp pot van 6liter daarbij gebruik ik 600watt air cool tube
    Me pp komen uit steekjes van een goede broeder
    Me pp zijn nu 18cm tot 20cm ik heb om de twee dagen poten op andere plek gezet ivm gelijke groei
    Voeding gebruik ik house of garden hele pakket zonder driep clean en top booster
    Daar bij gebruik ik canna. Planten bestrijdingsmiddelen minimaal 1x per week
    Ik heb in begin 200ml voeding geven bijna elke dag soms om de twee dagen
    In mijn ogen zijn te pp lekker groen in en daar paar gaten ik zorg goed voor ze
    Ik maak om de week me kweek tent schoon voor de bodem nu ze nog klein zijn 20cm
    Ben van plan om cti mate frequentie om te halen ivm brum geluid van ventilator
    Nu heb ik vragen aan forum broeders wanner moet ik over gaan in bloei ivm met me hoogte van me tent 90x90x180

    P.s andere tips zijn zeer welkom broeders
    Last edited by shapie; 10 June 2013, 20:01.

    #2
    Re: kweek verslag pp 600 hps

    vanaf je de lamp op 12/12 zet zullen ze nog verdubbelen in hoogte hoor. maar de uiteindelijke grootte verschilt van soort tot soort. je moet zeker de ruimte van de lamp aftrekken van je tent hoogte en met die 600w (die volgens mij te zwaar is voor je kleine tent, 400w is voor 0.8m2) zal je toch zeker een 50cm van je toppen willen blijven zodat ze niet verbranden. hoop dat je hier iets aan hebt. greets

    Comment


      #3
      Re: kweek verslag pp 600 hps

      Als ik het goed begrijp als me pp 20 zijn en ik ga over op 12/12 dan worden ze plus min 60cm
      Ik dacht meer licht hoe beter

      Comment


        #4
        Re: kweek verslag pp 600 hps

        kijk wel of de soort genetisch klein is of groot. Bij een kleine soort wel gewoon voorgroeien.

        Comment


          #5
          Re: kweek verslag pp 600 hps

          hoe meer licht hoe beter dat is waar maar hoe zwaarder de lamp hoe warmer het hok en in een kleine ruimte is de temperatuur moeilijk onder controle te houden zonder goede afzuiging. met een 400w ga je zeker goede resultaten halen op de oppervlakte die je hebt en minder warmte problemen. als je 10 plantjes gaat zetten zou ik ze inderdaad niet te veel laten voorgroeien want als alles te dicht opeen groeit kan het licht niet overal even goed bij. greets

          Comment


            #6
            Re: kweek verslag pp 600 hps

            Kleinste is 18cm
            Warmte heb ik goed onder de controle 26.8gr
            Uit 21gr

            Comment


              #7
              Re: kweek verslag pp 600 hps

              indicasoortjes kan je gerust weekje of 3 groeien als je er 5 in je tent zet, zet je meer dan 5 planten dan zal je maar 1-2 weken groei mogen geven, sativas gewoon direct 12/12 zou ik zeggen, heb zelf zo een tentje van 90x90x180 met paar super lemon skunks erin gehad en die zijn meteen 12/12 vertrokken en die kwamen in week 4-5 bloei al bijna tot in men dak
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                #8
                Re: kweek verslag pp 600 hps

                Dus ik kan ze beter vandaag op 12/12 zetten

                Comment


                  #9
                  Re: kweek verslag pp 600 hps

                  zijn maar 6l potten die je gebruikt dus vermoed dat er nog klein beetje groei bij zal kunnen maar soorten verschillen dag en nacht natuurlijk!!! PP heb ik nog niet gegrowd eerlijk gezegd en wat ik erover hoor kunnen dat toch ook serieuze struiken worden, je tent is 1m80 dus reken daar nog je dikte af van je lamp en reflector 10cm en dan nog eens 40cm onder je lamp dus je dames mogen maar 1m30 worden maximum en dat is net gepast...
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #10
                    Re: kweek verslag pp 600 hps

                    Dank je voor tips
                    Ik vroeg me af ik air cool tube ook goed met 600

                    Comment


                      #11
                      Re: kweek verslag pp 600 hps

                      cooltube ben ik niet echt voor te vinden, heb ik gehad maar niet tevreden van maar als je een cooltube gebruikt neem dan gewoon direct de zwaarste die er is zodat je het verlies opvangtliever een adjust a wing met hitteschild dan dan kan je je schild ook wegnemen of terugplaatsen als het nodig is, bij een cooltube blijf je constant met een verlies zitten, is maar wat mij altijd verteld is
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        #12
                        Re: kweek verslag pp 600 hps

                        pp2.jpgpp1.jpgpp.jpg

                        Foto's dag 9

                        Comment


                          #13
                          Re: kweek verslag pp 600 hps

                          ziet er mooi uit ! daar zal je de tent wel mooi mee gevuld krijgen, spijtig dat ze niet allemaal even hoog zijn. je zou de grootste kunnen toppen zodat ze wat meer in de breedte gaan en zo kunnen die kleintjes wat hoogte inhalen en dan binnen een weekje ofzo op 12/12 gaan. greets

                          Comment


                            #14
                            Re: kweek verslag pp 600 hps

                            Ik zou graag willen toppen heb het nooit gedaan
                            En ivm met me 90x90x180
                            Ik zit al op dag 10

                            Comment


                              #15
                              Re: kweek verslag pp 600 hps




                              toppen , check die video
                              __________________________________________________ ______________

                              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X