Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Black Domina en wat kruisingen met ww ds120 1x600w
Re: Black Domina en wat kruisingen met ww ds120 1x600w
Er is gister al 1 NL x WW afgevallen , en als er 1 van de WW zo klein blijft als nu gaat ie ook eruit 16 emmers past dus wel LOL maar volgende ronde beter max 12
1 ww die klein blijft en 2 ww x nl die niet erg groot worden . Ik zit te twijfelen of ik die 3 eruit zal halen aangezien zo,n kleiun ding niet echt wat oplevert , en zodat de rest wat meer ruimte gaat krijgen . De BD is echt een mooie plant en alle 5 gaan ze aardig gelijk op , de White47 gaat ook weer lekker en heb er 1 moeten toppen omdat ie wat te hoog ging t.o.v de andere . Ben benieuwd hoe dat er over paar weekjes uit ziet die getopte Volgens mij is de eerste bloei ook gespot maar zal vanavond is proberen wat pics te schieten
Haal er uit net wat je al eerder aangaf in je verslag iets te vol en de rest zal van het licht profiteren.Of prop ze samen in 1 grote pot heb je ruimte en je planten nog.
Heb de kleinste nl x ww eruit gehaald en de potten iets van elkaar af gezet . Ook de eerste keer voeding volgens bloei schema meegegeven zelfde schema als voorgaande kweek met biobizz . Nieuwe flessen en ook de inhoud is op de fishmix na vernieuwd , alles is wat dunner geworden wat wel zo makkelijk werkt ! Owja de plantjes
Comment