Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Kings kush. LST growing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2x Kings kush. LST growing

Korting op 420shop
    eeeen goedde dag mensen!

ik ben eind mei ook maar weer begonnen met deze mooie plantjes te groeien.
    de strain die in de groei staat is 2x een Kings kush, zaailingen van Greenhouse. De stain is geloof ik een ekte ekte indica. als ik zo naar het plantje kijk. En ook als je de omschrijving van greenhouse bekijkt.

groei hokje is niet veranderd verder. afmeting: 80x80x120, met een 250W lamp.
    wel ben ik een andere groei methode gaan testen, genaamd LST. wat ik ook op dit forum tegen kwam. ook wil ik er denk ik nog wel een scrog net in hangen.
    maar goed daar zijn we nog niet aan toe. dus eerst maar eens laten zien in plaatjes hoe de groei tot nu toe verlopen is. want ik zet de schatjes vandaag op 12/12

28-5 8 dagen boven de grond.
    IMAG0161.jpg

31-5 eerste keer afgebogen naar de pot rand.
    IMAG0165.jpgIMAG0166.jpg

04-6 voor de 2e keer omgebogen over de bak rand. bij de achterste al goed te zien wat de bedoeling is!
    IMAG0175.jpgIMAG0172.jpgIMAG0173.jpg

06-6 2 dagen na de eerste keren ombuigen.
    IMAG0180.jpgIMAG0179.jpgIMAG0182.jpg

11-6 beginnen mooie planten te worden alleen heb ik bij het afbinden de achterste plant beschadigt op het blad. maar ook heb ik denk ik te veel kracht gezet bij het afbinden,, want ik had der bijna getopt,, niet helemaal de bedoeling. foto is niet zo scherp, maar je ziet dat de hoofd stam bruin begint te worden.
    IMAG0184.jpgIMAG0185.jpgIMAG0187.jpgIMAG0188.jpg

13-6 met de achterste plant maar even niets gedaan, gewoon laten herstellen. op de eerste foto goed te zien waar het fout gegaan is. mist gewoon een hap uit,, beetje dom. Maar het topje is nog niet dood!
    en de LST is erg goed te zien onder tussen.
    IMAG0193.jpgIMAG0195.jpg
    Last edited by j hannes; 14 June 2013, 13:47. Reden: foto's deden het niet

Re: 2x Kings kush. LST growing

Leuk verhaaltje maar de foto's doen het niet....en wat is LST???? want dat zie ik nu pas voor het eerst

Comment

Low Stress Training

de plant dwingen te groeien zo als jij dat wilt
      __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

ik had het idee al dat die foto's het niet doen.. zal eens kijke wat ik er aan kan doen

Comment

Gegroet!

het is al 12 dagen geleden dat ik dit kweekverslag ben begonnen. en de dames staan nu 40 dagen.
          en zien er sterk en gezond uit, ondanks dat ze best wel wat geleden hebben onder het LST proces.
          waarmee ik overigens ben gestopt bij de achterste plant. omdat ik deze bijna getopt had en niet lekker meer bij kon. dus toen dagt ik, dan moet er tog maar een scrog net boven komen. en nu deze er in hangt, lijkt het er op dat het een goed idee is.

met de voorste plant leek alles goed te gaan. totdat ik weer wou afbinden, want ik had een geheel nieuwe groei scheut. en toen scheurde die verdomme ook nog eens half los goed te zien op de laatste foto.
          gelukkig kan ik hier wel beter bij. en ga ik dus gewoon door met de LST toe te passen
          maar ze leven beide nog, en ook na het stuk waar ze zijn ingescheurd. dus ik ben zeer benieuwd wat dit allemaal gaat doen, en uiteindelijk word.
          met veel of weinig reactie, ik zal jullie op de hoogte houden van men kweekje

Foto's achterste plant
          di 18 jun 2013.jpgma 24 jun 2013 2.jpgma 24 jun 2013 4.jpgma 24 jun 2013 5.jpgma 24 jun 2013 7.jpgma 24 jun 2013 8.jpg

Foto's voorste plant.
          di 18 jun 2013 1.jpgdi 18 jun 2013 2.jpgIMAG0235.jpgma 24 jun 2013 1.jpgma 24 jun 2013 3.5.jpgma 24 jun 2013 3.jpgma 24 jun 2013 6.jpgma 24 jun 2013 34.jpg

Comment

ik denk dat jij de ideale partner van birdie bent

bondage voor professionals !!

kinky shit dit

goed bezig , dat wel

__________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

gaat hier lekker die sm vet projectje
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

ziet er goed uit !

Comment

ik heb even een wat foto's gemaakt nu de lamp uit is.

voorste,
                  IMAG0240.jpgIMAG0242.jpgIMAG0243.jpg
                  IMAG0244.jpgIMAG0247.jpgIMAG0259.jpgIMAG0256.jpgIMAG0239.jpg

achterste,
                  IMAG0241.jpgIMAG0245.jpgIMAG0246.jpgIMAG0248.jpgIMAG0249.jpg

Comment

Dat is dus LST kweken...dat woilde ik gaan doen met de volgende ronde, had het gezien op WF bij iemand die met 2 planten een DR120 vol had gekregen alleen dan zonder scrog net.

Ziet er super uit kerel, mooie planten om te zien ook.

Keep it green!

Comment

dankjewel cannaRebel
                      ik had dat LST van dit forum, uit een topic van sir smoke a lot.
                      misschien ben ik ook wel helemaal het scrog net niet nodig. maar omdat het een indica is, volle plant en 1 die niet egt groot word. en het wel een kleine ruimte is. heb ik er toch maar voor gekozen. want zo kan ik nog meer afbinden en het licht door val vergroten.
                      het zijn wel eigen hersenspinsels, verder niet opgezocht. maar het werk goed tot nu toe.
                      en het mooiste is nog dat je niet hoeft te toppen nu is er wel wat fout gegaan bij het afbinden bij mij, maar het leeft en groeit nog wel. ben ook wel benieuwd wat t gaat doen.

Comment

En dat toppen scheelt weer een hoop stress voor de planten wat weer beter is tegen het vormen ballen/herma gehalte

En indica is niet echt geschikt voor scrog imho.....
                        Last edited by THC Dude; 4 July 2013, 20:42.

Comment

niet egt geschikt begin ik ook wat achter te komen,, maar goed heb t al gedaan dus ga er voor nu eerst gewoon mee door. zo lang het kan.
                          maar wat zeg je nou? als je niet topt dan scheelt stress, Waardoor de kans op een herma groter is??
                          of begrijp ik je nu verkeerd?
                          want dat heb ik nog niet eerder ergens gelezen of gehoord..

Comment

Mooi zeg! Het LST'en komt op JD ook op gang
                            Ik was de laatste 2 weken ook veel info erover aan het opzoeken.
                            Mooi dat jij nu al zo ver bent, ik volg je graag.

Comment

hoooooi!!
                              ik dagt dat het maar weer eens tijd werd om wat nieuwe fototjes te delen met jullie
                              en eens even te kijke hoe ze er voor staan.
                              ben zelf nog niet opmerkelijke dingen tegen gekomen. alleen dat ik wat een verschrompeld blad heb, er de lamp heeft er op een of andere manier te dicht op gehangen.. ook al houd ik wel de ruim 20 cm afstand aan. Kijkt ge zelf:
                              voor blad 1.jpgachter blad.jpg

maar voor de rest groeien de dames nog steeds goed, en krijgt de achterste al toppen. maar ze is wel erg klein, en zeker niet lang lst op kunnen doen..
                              hier wat foto's van de achterste:
                              achter onder.jpgachter bloem.jpgachter bloem 1.jpgachter bloem 2.jpgachter bloem 3.jpgachter bloem nieuw.jpg

de voorste dame gaat erg goed! mooi eindje lst kunne toe passen. waar ik nu ook al een paar dagen mee gestopt ben.
                              ben nog steeds wel aan het scroggen. en de hoofd stam leeft ook nog steeds met een litteken voor het leventje.
                              eerst nog wat foto's van de beide. en daarna volgen foto's van de voorste plant.
                              beide.jpgbeide 1.jpgvoor boven.jpgvoor onder.jpgvoor stam.jpgvoor niew.jpg

thanks voor de view,
                              opmerkingen en tips zijn altijd welkom natuurlijk

Goeie dag verder!

Comment

Bezig...
                              X