Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Kings kush. LST growing

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2x Kings kush. LST growing

Heb het al veranderd in de post, maar bedoelde juist dat minder stress beter is TEGEN herma's. Dus minder stress is minder kans op herma.

Je planten gaan erg goed, netje begint mooi vol te groeien. En dat bolle van het blad komt volgens mij van de teveel water, als het te warm is geweest dan vormen de bladeren kano's, de kartelranden gaan omhoog staan en in de top gaat ze ook veel breed blad aanmaken om schaduw te creeren en dat zie ik niet bij jouw.

Zou ff geen water geven en dan kijken of het beter wordt je heb toch genoeg buffer in je bak zitten....

Comment

Dat ziet er goed uit J hannes! Ben benieuwd wat het je extra gaat opleveren in vergelijking.
      Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
      done

Comment

Ziet er vet uit zeg.

Haal je die eerste ijzerdraadjes ook nog weg, want ik kan me voorstellen dat de plant bekneld raakt anders

Comment

Hoe gaat het hiermee?

Comment

hee party people!

ik moest even kei hard van die zon genieten. dus vandaar dat er niet zo snel meer een post kwam.
            maar dus, het regent het ondertussen weer.. daarom doen we even weer een updateje
            @cookaap,
            ik heb ze heel losjes gebonden en geef m wel steeds weer ruimte om te groeien.
            daar had ik ook al even over na gedacht gelukkig.

met dit warme weer staat men afzuiging wel de hele tijd de blazen.. weet niet of dat goed is voor zo'n apparaat? en ik ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe buis filter. omdat ik een wiet walm naar buiten aan het blazen ben op het moment..
            iemand hier een goed adresje voor, (online het liefst )
            en denk mede door het warme weer dat men blad boven op helaas te heet word, dus verbrand. en dat is goed te zien. het meeste op de achterste plant. waar de lampt egt recht boven hangt... dus een fan om het blad wat te koelen is geen overbodige luxe in de zomer
            beide.jpg

hier foto's van de stam.
            achter
            plant achter.jpgstam achter.jpg

voor
            plant voor.jpgstam voor.jpg

en natuurlijk de topkiekjes
            tak voor.jpgvoor.jpgtop voor.jpg toppen van voor naar achter.jpg

en nog even een groeireeks van een mooie top achter in de kast
            achter bloem 2.jpgIMG-20130711-WA0000.jpgIMG-20130719-WA0006.jpgtop achter.jpg

zijn al mooi eind op weg!
            ben niet echt tevreden over de achterste, kwa lst. en de plant is ook erg klein. maar de top groei ziet er goed en veelbelovend uit

mensen goede zomerdagen toegewenst!
            Attached Files

Comment

Ziet er goed uit!

Tip: zoek eens op "dieven"

Comment

gegroet mede forum gebruikers

ik kwam even weer wat foto's met jullie delen.
                het is niet zo bijzonder meer in de groei van de plant. maar de toppen beginnen zich wel erg goed te ontwikkelen, dus ze staan niet stil.
                de geur is al sterk aanwezig. en elke dag zie ik er wel een torentje ganja bij groeien

hier zijn wat foto's van 2 toppen op de achterste plant
                IMAG0359.jpgIMAG0360.jpgIMAG0362.jpgIMAG0366.jpg

2 foto's van de plantjes samen. je ziet het net is nog lang niet vol, dus langer door groeien op 18/6 kon geen kwaad denk ik
                IMAG0363.jpgIMAG0364.jpg

dit zijn foto's van de voorte plant met een close op van het foutje wat ik heb gemaakt tijdens het afbinden.
                maar vandaar uit zijn wel 2 hele mooie toppen gaan groeien (te zien op de laatste foto). en de hoofd top groeit ook nog steeds
                al heb ik wel t gevoel dat de hoofd top er wel onder te leiden heeft
                IMAG0361.jpgIMAG0367.jpgIMAG0368.jpgIMAG0369.jpg

@ Cookaap,
                ik weet wat dieven is, maar zou dat echt nodig zijn?
                heb al wel wat kleine topjes en blaadjes weg geplukt. maar het zit allemaal erg dicht op elkaar, en t is soms erg lastig bij te komen..
                daar moet ik nog even wat beter over na denken,, misschien iets beter indelen de volgende keer.
                maar ook sommige toppen aan die nog onder het net zitten ontwikkelen zich wel goed.

Comment

Bezig...
                X