Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hahaha hmmm tjah soms zit t wel is tegen dat heb je toch niet altijd in de hand helaas.
Heb je negatieve ervaring met het bestellen, geslacht of eind resultaat?
Met bestellen... kwam niks aan.... beloofde me ze weer te sturen, alleen dat ging met pijn en moeite, en pas een dikke maand later. Als het goed is liggen ze straks eindelijk op de deurmat... (eind juni besteld). Gelukkig had ik ook elders besteld waardoor er wel wat in me tuin staat. Als ze wel binnen zijn is het alsnog opgelost maar ik bestel er nooit meer wat.
@geurillaboy dat is vervelend als je pakketje niet aankomt ken het gevoel denk dat je en beetje pech hebt gehad mijn tweede bestelling lag ook netjes met 2 dagen op de deurmat. Over DNA genetics heb ik idd ook goede verhalen gehoord zou je allicht kunnen proberen
@nik tnx haha ja ga zeker mijn best doen om ze flink te laten zwellen kan niet dik genoeg zeg maar en benieuwd
@mediwiet dat is goed om te horen t ruikt in iedergeval vast heerlijk! Altijd welkom om even een kijkje te nemen tnx
Last edited by Sneeuwwitjes; 11 August 2013, 01:08.
Zo gappies alweer een tijdje geleden ben erg druk geweest met van alles en nog wat.....de kweek zit er voor mij op deze ronde ik heb de plantjes vandaag geknipt, geschoren en gehangen om te drogen ik ben wel tevreden met het resultaat en erg nieuwsgierig naar de smaak
Bedankt voor de tips jongens! de meeste waren erg nuttig de volgende ronde gaat nog even duren i.v.m verhuizing kan er gelukkig nog ffies tegen aan. Heb wel een hele lijst aan verbeter punten voor de volgende ronde heb er al zin in!
Comment