Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek white widows

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek white widows

Ik ook, en de potten even een andere formatie geven, zoals een 5 op een dobbelsteen, lampie er goed boven en knallen maar.

Comment

Yep, ze kunnen nu wel op 12/12. EC groei kun je langzaam verhogen tot de bloei, of tot je bladpuntjes verkleuren.
      Nu heb je tenminste een goeie start, wortels door de hele pot, veel groot blad, dus een sterke plant.
      Nu zolang mogelijk lekker groen zien te houden.
      Op naar de 300+ gram.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Top ga meteen de schakelaar omzetten, formatie veranderen en de ec beetje bij beetje verhogen. Ga mijn best doen en knallen

Comment

komt wel goed...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

volgende keer stuk of 25 erin...

Comment

even een kleine update van de dames inmiddels 4 dagen in de bloei, het begint nu lekker knus te worden.

IMG_2124.jpgIMG_2125.jpg

Comment

kijk es aan op 5 dagen! en die groeien nog wel ff door...

Comment

Mooie plantjes lekker groen !
                Grtz Joske!

Comment

je schatjes zijn in een goede conditie

Comment

Help!!

Ik heb een vraagje sinds 3 dagen loop ik een beetje te kempen met hangende bladeren soms zelfs zo slap dat ik ze heb moeten verwijderen
                    heeft iemand enig idee waar dit door komt???

hieronder wat fotos

IMG_2193.jpgIMG_2194.jpgIMG_2191.jpg

Comment

gaat goed bij jou zie ik (behalve die hangende bladeren dan, maar daar kan ik je helaas niet mee helpen aangezien ik nog een indoor nOOb ben...)

Jou darkroom, is dat een gekochte of heb je die zelf gemaakt, en hoeveel was je kwijt aan je complete hok (verlichting, afzuiging etc etc) als ik het vragen mag??? zit ook te denken om een klein hokje te maken namelijk...

Bedankt alvast en ik hoop dat het goed gaat komen met je hangende bladeren!

succes!
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Te nat of te droog.
                        Til je pot eens op, dan weet je 't.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heb de potten opgetild en er lag geen plas de aarde voelde wel goed vochtig aan... Heb het probleem inmiddels gevonden de lucht vochtigheid was veel te laag 40%.... Waarschijnlijk dat de plantjes daarop reageerde inmiddels zit de lucht vochtigheid op 55 % en heb ik een beetje voeding bijgevoegd de plantjes beginnen gelukkig weer bij te trekken.. Bladeren hangen niet meer

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door guerillaboy View Post
                          gaat goed bij jou zie ik (behalve die hangende bladeren dan, maar daar kan ik je helaas niet mee helpen aangezien ik nog een indoor nOOb ben...)

Jou darkroom, is dat een gekochte of heb je die zelf gemaakt, en hoeveel was je kwijt aan je complete hok (verlichting, afzuiging etc etc) als ik het vragen mag??? zit ook te denken om een klein hokje te maken namelijk...

Bedankt alvast en ik hoop dat het goed gaat komen met je hangende bladeren!

succes!
                          Hoi kerel thx het gaat gelukkig al beter..

ik heb de tent en de onderdelen los gekocht ben bij een aantal growshops geweest om info te winnen en prijzen te vergelijken
                          uiteindelijk heb ik een complete tent gekocht voor 450 1.2bij1.2bij2m
                          maar dan ben je er nog niet helaas hier komt nog bij kijken
                          voeding
                          meet apperatuur
                          eventueel lucht bevochtiger
                          aarde
                          hydro korrels
                          ijk vloeistoffen
                          schakelkast

je kan het zo duur maken als je zelf wilt ik was ongeveer 800 euro kwijt
                          kleine investering maar dan haal je er op de duur wel uit denk ik

Ben tot nu toe erg tevreden met het materiaal zal nog wel het een en ander aan foutjes maken maar aldoende leer ik

Hoop je vraag beantwoord te hebben zou gewoon langs wat growshops gaan en je laten informeren die hebben er meer verstand van dan ik.

succes
                          Last edited by Sneeuwwitjes; 17 July 2013, 16:14.

Comment

Even een kleine update de vrouwtjes staan nu 3 weken in de bloei. Ik heb de afgelopen dagen wat blad problemen gehad(zichtbaar op de foto onderste bladeren) dit had waarschijnlijk te maken door vocht en voeding tekort. hierdoor zijn er helaas wat bladeren onherstelbaar beschadigd.. maar verder doen de vrouwtjes het prima. voeding ook iets verhoogd samen met het water geven. Had ook te mooi geweest als alles de eerste keer perfect zou gaan

hieronder wat recente foto's
                            IMG_2225.jpgIMG_2234.jpgIMG_2231.jpg

Last edited by Sneeuwwitjes; 17 July 2013, 16:15.

Comment

@guerillaboy en @sneeuwwitjes vergeet de brandblusser niet toe te voegen.
                              En je plantjes gaan lekker.lekker door blijven gaan zo.

Comment

Hahaha ja idd ook niet geheel onbelangrijk! Melder + blusser thx voor de aanvulling

Comment

Bezig...
                                X