Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek white widows

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek white widows

Dat gaat al stukken beter.
    Nice.

Comment

Even een vraagje tussendoor ik heb gelezen dat sommige kwekers grote bladeren verwijderen waardoor de toppen die daar onder zitten meer licht vangen.
      Is dit voor mij ook zinvol om te doen? zo ja hoe verwijder ik het blad zonder de plant te veel te beschadigen? en Hoeveel bladeren verwijder je per keer neem niet aan dat je hele plant in een keer stript... graag wat advies

alvast bedankt!

IMG_2249.jpgIMG_2251.jpgIMG_2250.jpg

Comment

Klopt, grote bladeren kan je bij een teveel aan blad waardoor je toppen minder licht vangen gewoon verwijderen.
        Ik zou beginnen bovenin wat groot blad te verwijderen, de grote bladeren midden in de plant kan je gewoon naar beneden wegduwen onder een ander blad of tak.
        Nooit meer dan 10% van het blad in 1 keer weghalen.

Comment

@krasi tnx voor je reactie 10% van blad hoe moet ik me dat voorstellen haal je dan steeds een stuk blad van een groot blad af? en hoeveel tijd moet er tussen zitten na het verwijderen voordat je opnieuw blad kunt weghalen? ik ga ondertussen in het midden wat bladeren wegduwen

thx vast

Comment

Haha nee joh, 10% van het totale aantal bladeren aan een plant.

Comment

hahaha ja dacht vraag t maar voor de zekerheid tnx voor ja respons gaat goed komen

Comment

Even een tijdje niets van me laten horen er was in de tussentijd niet echt wat boeiends gebeurd plantje gaan wel redelijk denk ik begin onderin wat vergeelde blaadjes te krijgen hoop dat dit normaal is voor de rest begint er een lekker geurtje aan te komen

hieronder ffies kleine een visuele update (einde week 4 bloei)

IMG_2337.jpgIMG_2339.jpgIMG_2333.jpg

Comment

Mooie toppen daarzo, de vergeling onderin kan komen door een tekort aan water, of voeding, vaak stikstof, maar je planten zijn mooi diepgroen bovenin dus dat betwijfel ik.
                  Ook een ph blokkade is mogelijk.

Comment

Thx voor je reactie ik ga het even in de gaten houden.. Hmm ph blokkade dan moet ik de waarde waarschijnlijk van de aarde meten om daar achter te komen?? Hier heb ik alleen nog geen apparatuur voor....kan je aan de bladeren zien of de ph te goog of te laag zit?

Comment

Een bodem-ph-test-set van Ecostyle kost ongeveer 8 euro en is bij een tuincentrum verkrijgbaar.
                      Of een bodemsample nemen (uit de wortelzone) en deze op de gedemineraliseerd water manier testen.

Comment

Top ik denk dat ik morgen even langs ga om een test setje te halen. En dan even kijken of het het inderdaad aan mijn grond ligt
                        thx en ik laat van me horen

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/30509-Inbouwkast-ondergaat-transformatie-600-Watt-HPS-en-knallen
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Kleine update de bloei gaat redelijk stabiel voeding aangepast haal beetje bij beetje wat blad weg dat de toppen meer licht vangen.
                            inmiddels staan de plantjes alweer 6 weken in de bloei

IMG_2401.jpgIMG_2405.jpgIMG_2406.jpg

Comment

Dat worden heerlijke dikke toppen!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

P.s. Van welke breeder zijn je white widow zaden??
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

zijn huismerk van wietzaadjes.nl om te beginnen. Voor zover gaat het redelijk ben benieuwd naar de smaak��

Comment

Bezig...
                                X