Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bacos, dankje, nieuwe ronde is aanstaande, iig het kweekverslag, de ronde is reeds begonnen vanavond.
Guerilla gaat lekker, de planten zijn al bijna 2mtr.
Ronson, dit is idd DE manier van drogen, beste bag-appeal en naar mijn menig geur en smaak behoudt.
Buiten gaat alles op rolletjes, het zijn sativa dominanten, de AMG`s dus een mooie nazomer is van belang.
Mway, thanks.
Rebel, dat zijn de Uruzjes ja, met deze temperatuur gaat het allemaal wat sneller, al mogen ze nog wel een paar dagen hoor.
Ik heb echt zin om deze aan te steken, ze ruikt geweldig.
Ik droog precies het zelfde zoals jij het doet, maar dat heb ik van iemand afgekeken. Ook gewoon de hele plant ff scheren en dan hup, op het koppie aan die voetjes vast binden, nee niet tegen stribbelen hangen jij. Tentje dicht en zelf in de zen positie om het benodigde geduld te kunnen opbrengen.
Langenl, het was een aardige ronde, het heeft me prachtige wiet gebracht, die heerlijk ruikt, smaakt en ook de uitwerking is super, lekker slaapmiddel bij warme nachten.
De ronde zit erop.
Ik vond het een leerzame voor mezelf, sommige strains zijn iig minder goed geschikt voor mijn manier van kweken, dit vereist toch sativa dominantie.
Deze strain maakt veel blad aan, en door mijn gesupercrop was het zeer vol geworden in m`n tent, te vol, dus ik moest bladeren plukken, veel, wel 1000 in totaal.
Dit geeft stress, stilstand en zelfs deze keer een verrassende vondst van enkele zaden in een paar toppen.
En door de dichtheid veel fluf onderin.
De voeding heeft het goed gedaan, geen tekorten en of overschotten met maar eens per week voeden en zo mengen met kraanwater zonder ook maar iets te meten vind ik echt geweldig.
Ook de smaak van de wiet is lekker evenals de geur.
De opbrengst, en dit is deels straingebonden, en door m`n onkunde van het soortje was voor mij erg mager, 632gram, maar wel top kwali organische wiet.
Een afsluit foto met links een nat geknipt topje en rechts een drooggeknipte.
Mooie conclusie Krasi, 632 gram van 8 planten is echt lekker hoor.
Dat ligt idd ook aan de soort, had je big bud of kolossus gehad dat had jij sws 2x zoveel!
We gaan weer verder naar de AMG, ken ik nog niet dus dat word een goede introductie van de stain gok ik.
Nou vind 632 gram nog best veel. Dat is een lekkere dikke snoep pot geworden. Mooie conclusie van een mooi topic. Heb er zelf weer een hoop van opgestoken. Maar zijn al je toppen nu al droog dan? Ik ben meestal ietsje langer bezig met drogen, meestal rond de 10 dagen. Of begin jij gewoon eerder met curen? Zo lang hebben ze toch nog niet gehad? iig ziet het er wel erg lekker uit, Nice job!
Rodigan, ik ben een beetje verwend denk ik, bedankt voor de words.
Cookaap, vorige run was met Amnesia en s5, dat was een 1op1 run, maar ik klaag niet, ik wist dat het soortje iets minder zou geven, maar de kwaliteit is bomba, en dat is het meest belangrijke.
Mway, daar heb je helemaal gelijk in, ze was nog was vers maar al erg lekker, speciale geur betekende ook speciale smaak, en ja ik heb heerlijk geslapen sinds tijden.
Ik probeer ergens zaterdag weer een update van de nieuwe ronde te plaatsen, ik heb momenteel een werk marathon.
Ronson, thanks, normaal gesproken bij 18C droog ik ook ongeveer 10-14 dagen, maar met 27C in de tent droogt het allemaal wat sneller.
Gelukkig heeft het tijd zat om te curen.
Comment