Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x Uruzghani Kush op organisch poeder-dieet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 8x Uruzghani Kush op organisch poeder-dieet

DJ Felix, thanks voor de props, op WF zitten veelal wat grotere jongens die al lang in de bizz zitten, ik heb er veel geleerd.
    Zelf probeer ik beginners altijd op weg te helpen, wel ben ik van mening dat vooral veel lezen ook erg belangrijk is.
    In dezelfde ruimte waar ik nu kweek begon ik met 100, toen 50, later 10 en nu zit ik op 8, supercroppen werkt echt geweldig, alleen met sommige fem soortjes moet je oppassen, het kan je zomaar herma`s opleveren.
    Op 1.20x1.20 kan je met 5 planten al heel makkelijk je tent vullen zonder te croppen.

K1, haha vrolijke dames, ik heb meerdere fanleafs verwijderd, deze strain maakt best wat bladeren aan, ik wil alle groeischeuten van vol licht voorzien, omdat daar straks de toppen zich gaan vormen.
    Bladeren weghalen is vaak niet nodig, je kan ook heel veel gewoon wegvouwen onder een ander blad of vertakking, het is echter niet nadelig voor je plant, mits je maximaal 10% weghaalt.
    Bij mij is het eerder voordelig, ik heb nu meer openheid in m`n gewas, het licht komt dieper en zal dus betere toppen gaan geven, en ik moet nog steeds dagelijks bladeren wegvouwen.

Comment

Ziet er erg mooi en gezond uit.Een keurig egaal veld.
      Mag ik vragen waar jij die geluidsisolerende luchtslang besteld ben daar ook naar opzoek maar heb tot nu toe niemand online gevonden.
      Alvast bedankt en keep it green.

Comment

Mway, thanks, een sonodeck slang is in iedere online growshop te bestellen, oa hier http://www.growcenter-noord.nl/venti...cts_sort_order

Comment

Dan heb je de gewone er is er nog 1 met extra isolatie is ook iets dikker heb deze wel ergens gezien maar helaas de link kwijt zoeken we verder in ieder geval bedankt.

Comment

Wanneer je de link weer gevonden heb krijg ik die graag van je, ik ben altijd op zoek naar beter.

Ik heb even 2 foto`s gemaakt van m`n andere tentje, een DR120 met daarin 4 moederplanten, deze zijn om mezelf te voorzien, de moeders wisselen nogal eens, net welk soortje m'n aandacht trekt.
            Nu staat er 1x Uruzghani Kush in en 3x AMG, de AMG ga ik na m`n huidige ronde inzetten.
            Het is een kruising van Soma`s Amnesia Haze (the elite cup winner clone only) en G13.
            Ik ben bezig een paar mooie soortjes te verkrijgen, de SSSDH, Blue Cheese en Casey Jones (Peri cut).
            Tot die ben ik wel even zoet met de Uruzghani en de AMG, aankomende week ga ik stekken nemen, de moeders zelf gaan dan naar buiten op een guerilla spot.

De moeders, linksvoor de Uruzghani, de rest AMG.

DSC00380.jpgDSC00381.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ow aan het rijtje met te bemachtigen strains ontbreekt er 1, een oiginele ChemD, uit de UK, alleen in stek verkrijgbaar.

Comment

Dat zijn mooie moeders die je heb staan, maar hoe is de AMG als plant??? Lekker wietje???

En is altijd beter om je eigen stekken te hebben dan weet je ook wat voor genetica je in handen heb....

Comment

AMG is een heel lekker wietje

Comment

CannaRebel, eigen stekken is goud, de AMG heb ik zelf nog niet gerookt, maar ik hoor geweldige dingen erover, en Vapoman voegt er eentje aan toe.

Vapoman, ik heb nu al zin in de volgende run, eerst even deze Kushjes lekker afbloeien, een co-grower op WF die ietsje voor lopot op mij qua bloei laat mooie dingen zien, ik heb 1 foto van hem die je een impressie geeft van de aankomende toppen.

gallery_19177_15681_1258169.jpg

Comment

Als ik de link heb stuur ik die wel.
                    Ziet er wel lekker fris uit die Uruzghani kuskh.

Comment

2 tentjes getverderie wat een luxe ,dat is vet !!!!!!

Comment

Mway, als het u blieft vindt ik ook, mooie wiet, lekker wit.

Budha, haha ja ik heb nog een DP90 ook, voor de hele kleintjes.

Update:

12/12 dag 17, zichtbare bloei dag 6.

We zijn begonnen met de 2e bloeicomponent, dit krijgen ze nu eenmaal per week, 3 weken lang.
                        De groei is er gelukkig uit, gelukkig want ik had geen ruimte meer voor meer groei.
                        Verder ontstaan er overal topjes, teveel om te tellen.

Foto`s van zonet.

DSC00382.jpgDSC00385.jpgDSC00384.jpg
                        Last edited by krasi; 25 June 2013, 21:00. Reden: Aangeven bloeidagen

Comment

Wow, wat een mooi egaal veld is dat zeg. Indrukwekkend.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Jaja krasi, jij weet precies hoe het moet.
                            Prachtig om te zien die see of green
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Das een lekkere tent vol met mooie planten!

Het wordt weer knallen hiero!

Comment

Vette tent vol hoor krasi.Da supercroppen lijkt me wel wat.Wanneer begint de workshop

Comment

Bezig...
                                X