Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De bloei gaat eindelijk los, in 4 dagen is ze harder gaan bloeien dan de 2 weken ervoor, ik heb haar natuurlijk ook best wel hard aangepakt.
Ze wordt ook echt wit, ik heb m`n best gedaan het vast te leggen maar in realiteit is ze witter, en.....dit wordt alleen maar erger.
Gisteren hebben ze weer wat voeding gehad sinds een week geleden, 3ltr met wat poeder pp.
Ze begint ook beter te stinken nu, musky en citronella.....je moet er maar van houden.
Gvd dat is nog niet zo makkelijk dat "supercroppen" heb gisteren ff 2 planten de stam dwars door gescheurd , kan wel janken wat een kutzooi ,de eene plant kan je buigen en draaien , kraken,kneuzen maakt geen zak uit de andere plant scheurt en breekt zo maar , ben er ziek van !!!! heb wel veel geleerd geloof ik , hoop ik , LIJKT MAKKELIJKER DAN HET IS !!!!!!
CannaRebel, dank je, ik denk dat het lekker snel gaat nu, de tent zit echt vol ja, dit doordat ik aan het begin 2 achterblijvers had, waardoor ik 1,5 week langer 18/6 heb gedraaid en meer moest croppen, waardoor er nu een heuse oppervlakte bloei is ontstaan, ik heb nog wat bladeren verwijderd (300 in totaal als niet meer) om wat meer diepgang in de budz te verkrijgen, de strain zelf heeft ook een bossige bouw, tis ook de eerste keer met deze strain.
Al met al moet het wel goed gaan komen, ze zijn prachtig groen en wit en de budz gaan nu pas bouwen......fun has just started.
Budha, oei ik hoor het al, geen onbekend fenomeen, in m`n supercrop early dayz heb ik menigmaal hetzelfde gehad, gebroken gescheurde plantdelen fix je heel gemakkelijk met duct-tape, wel gelijk doen, planten kunnen btw heel veel hebben hoor.
Ik heb eens een Killingfields dame compleet onthoofd (in de groeifase) en deze ging dus door ontwikkelen via haar onderste takken, het werd uiteindelijk m`n een na gulste geefster.
Bij het croppen dien je eerst met duim en wijsvinger "voorzichtig" de steel te pletten, misschien zelfs een beetje rollen en daarna de gewenste richting op te knakken.
Hopelijk niet al teveel schade bij jou.
Berry, haha juist, op het hoogste niveau................van de plant.
Comment