Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mway, zo is dat, mijn enige soms negatieve trekje is ongeduld, tis ook 1 die ik moeilijk of niet kwijt lijk te raken, tis idd wel de moeite waard, je toppen worden niet zo dik als bv een hoofdtop, maar het worden er heel veel, en die brengen allemaal gewicht mee naarmate ze gaan zwellen.
Berry, thanks voor de waardering, laten we hopen dat ik het ook 5 sterren uit kan zingen deze ronde.
Tot nog toe geen probz, de poeders houden alles uitstekend gezond.
Update:
12/12 dag 27, zichtbare bloei dag 16.
We zitten bijna op de helft, normaal heb ik sativa`s staan, dan duurt het even iets langer.
Aankomende maandag ga in nog een laatste keer voeden met het mid bloei component, de week erop start ik met de laatste compo, voor de late bloei.
Alles gaat zogezegd dus nog op rolletjes, topjes worden witter en groter.
De geur wordt iets frisser, musky/dennen/lime.
Dude ik heb 3 keer terug moeten kijken of er nu 8 stond bij het begin van je topic . Echt leipe shit dat je zo die hele tent vol krijgt ermee groene vingertjes die krasi!! Gaat lekker met dat poedertje goodluck
Langenl, haha lol, `t zijn er idd 8 stuks.
Poedervoeding gaat ook lekker, nog geen tekorten en overschotten.
Mway en Wietefras, komt goed heren, zorgen jullie voor de snacks?
Update:
12/12 dag 31 zichtbare bloei dag 20.
Weinig nieuws en weinig tijd.
Alles gaat rustig verder, het enige wat echt opvalt is nog steeds de gezondheid, de geur wordt hevigere en het gaat meer plakken in de tent.
Comment