Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x Uruzghani Kush op organisch poeder-dieet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 8x Uruzghani Kush op organisch poeder-dieet

Gaat super krasi, ik moet zeggen de topjes lijken wat mager maar ze hebben een hoeveelheid trichomen alsof er colas aan zitten!
    Ik kijk als uit naar je andere verslagen op JD

Comment

Comment

Tjonge het lijkt wel siervuurwerk. Nou rook ik al zeker 25 jaar, deze soort ken ik nog niet. Maar het ziet er bijzonder rookbaar uit.

Comment

Volgens mij hebben zelfs de trichomen ook weer trichomen bij Krasi.. Keep it up succes met de laatse loodjes maar bij jou wegen de toppen denk ik het zwaarst
          Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
          done

Comment

Dat ziet er erg lekker uit kerel, dat wordt een leuke oogst straks.

En je zal er ook een leuk potje stuf aan overhouden zo te zien.....

Comment

Cookaap, thanks, gelukkig is de kwaliteit subliem, ik kan me namelijk jog geen voorstelling maken van het eindgewicht, wel weet ik dat ze geen zwaargewicht is, maar daar kweek je haar ook niet voor.
              Verder hou ik me aan m`n reeds aangevoerde verklaring van dat 8 planten die deze ruimte vullen nooit cola`s zullen dragen, het gaat hier om de getalen, net als bij een scrog.

Mway, haha dankjewel, ik ben erg nieuwsgierig naar de geur van het gedroogde product van der Uruzghani, ze heeft nl een aparte geur, ook de smaak ben ik benieuwd naar, en dan moet ze nog lekker knallen......nog effies geduld.

Ronson, Ik hou van kleurinslag in een strain, dat maakt haar sierlijk, de Uruzghani heeft dat niet eens nodig, een natural beauty, Afghanen schijnen een apart smaakje te hebben, wel bijzonder rookbaar dus.

Bacos, haha uberpotent, de toppen zijn lekker hard en die moeten m`n weegschaal straks gaan behagen.

CannaRebel, dank je, er zit idd een lekker hasj-gehalte aan de plant, dat schudt je er zo vanaf.

Comment

Ik zou maar uitkijken met wegen straks die toppen blijven er aanplakken man ! Maakt jou het eindgewicht uit je rookt het toch op

done

Comment

hoppa en we zetten de eindspurt in !!

doe zo verder krasi

groetjes
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Mooie planten krasi.
                    Ben wel benieuwd naar je eindresultaat, het ziet er alvast top uit

Comment

Baco`s, haha het maakt idd weinig uit, ik omarm een mooi gewicht, maar kwaliteit heeft altijd voorrang.

K1, yesyes, nog een paar dagen, vanavond krijgen ze voor het laatst een gepoederd drankje, dan is het trichs-spotten.
                      Op enkele andere fora zijn we een mooie discussie aan het voeren over rijpheid van wiet en de bijbehorende trich-kleur.
                      Om een lang verhaal kort te maken heeft een studie aangetoond dat overwegend amber eigenlijk te laat geoogst is, overwegend cloudy geeft de thc-peak weer en is het moment om te oogsten, erg interessant iig.
                      Met sativa`s deed ik dat nl al, alleen met indica`s dacht ik zelf juist dat een groter percentage aan amber juist voordeliger was.

Smowkie, me too bro, in meerdere opzichten.

Een foto uit de voorgroeitent, waar ik al 1-maal gepoedervoed heb met de groeimix, ze zijn getopt, gedouched met neem-tonic en alvast 1x geplet helemaal bovenin om zijwaartse groei onderin de plant te stimuleren.
                      Ze zien er prima uit en ik denk dat wanneer ze de bloeitent in gaan ze wellicht maar een kleine week 18/6 nodig hebben.

20130728_175748.jpg

Comment

Je hebt getopt op de vierde internode en net daar onder geplet of zie ik dat verkeerd?

Comment

Mway, sommigen op de 4e en sommige op 5e en idd net daaronder geplet.

Comment

Ziet er zeker goed uit.Doe jij voorgroeien onder hps?
                            En als ik het goed zie heb je ze getopt op de 4de internode en net daaronder geplet en opzij gelegd?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Sorry voor de dubbel posting op mijn pc kwam mijn reactie niet tevoorschijn.

Comment

Lol zelfs je voorgroeitent lijkt er breder uit te zien dan mijn tent Moest ook maar eens naar zoiets gaan kijken.. Ziet er weer goed uit voor de nieuwe ronde !

done

Comment

Mway, ik groei voor onder een Gavita LEP plasma, ik heb ze wel geplet maar niet opzij gelegd.

Bacos, thanks, het is een 1.20x1.20x2.00 tent, ik had eers een 90x90x1.80 maar deze was te klein, de planten gingen op een gegeven moment strekken omdat breedtegroei niet mogelijk was.

Comment

Bezig...
                                X