Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x Uruzghani Kush op organisch poeder-dieet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 8x Uruzghani Kush op organisch poeder-dieet

Zo,omg. Zat net ff naar de site te kijken van Gavita. Die Lamp van jou heeft echt hele goeie specs (als ik de goeie had dan), geen enorme warmte opbouw. Zag toen de prijs .Dat is een behoorlijk prijzig lampje zeg. Schrok me een hoedje. Hoe is de lamp qua geluid?... ik bedoel die baksteen van een travo van mij staat maar te zoemen en te brommen. Is die lamp wat stiller of is het ook zo'n klaagbak.

Comment

Haha de LEP is muisstil, weinig warmte, na 12uur branden kan je je hand nog tegen het uvc werende glas zetten, prijzig is die wel ja, maar nieuwe techniek is altijd duur.

Comment

En qua stroom verbruik? Zit zelf al zo lang met die Led gedachte te worstelen. Maar Ik denk dat ik dan wel de opbrengst van mijn hps zal gaan missen. Langer voor minder is een beetje mijn conclussie die ik uit de diverse fora met leds trek. En ook nog steeds uitzettend prijzige lampjes die leds. Hoop maar dat dit type lamp dan ook nog wat in prijs daald. Dan ben ik van dat led spook verlost. Ik neem aan dat je erg tevreden ben over deze lamp vooral als ik zie hoe je tentje er bij staat.

Comment

Heb die lamp ook is bekeken,mooi gereedschap voor de hobbykweker.
          En hop weer wat aan MWay`s wishlist toegevoegd binnen gekomen op nummer 4 Gavita met ik laat jouw plantjes beter groeien.

Comment

Ronson, de plasma van Gavita gebruikt 300watt.
            Gaat 30.000 branduren mee dwz 2 volledige jaren van 24uur per dag.
            Voor stekken en moeders DE lamp DER lampen.
            Hij heeft een full spectrum licht uitstoot, dwz bijna gelijk aan zonlicht, wat zorgt voor betere groei en vertakkingen, sterker blad door uv-a en uv-b, het schadelijke uv-c wordt gefilterd.
            Ook zorgt de lamp voor meer trichoom en terpeen productie, te vergelijken met buitenwiet.
            De plasma mist alleen wat rood licht spectrum en ir-hitte, waardoor ze qua bloei (nog) niet kan opboksen tegen HPS, HPS is nog steeds de beste kweeklamp om af te bloeien, LED is leuk maar nog niet goed genoeg ontwikkeld.

Mway, ik ben ook een echte Gavita fan, ze hebben geweldige producten en een super service.

Comment

Tjonge Krasi, DE Lamp Der Lampen. Komende uit jouw mond heb ik eigenlijk geen enkel andere optie meer dan maar hevig te gaan sparen voor dit wondertje der techniek.. Volgens mij als ploft je er een weedgenie op als je er hard over heen zal wrijven. Wattage is vergelijkbaar met het verbruik van led lampen. Nou, ben blij dat je die ledTechniek me hoofd heb uitgepraat. Laatste vraag wat betrefd de lamp der lampen. Ben in je in de gelegenheid om je lamp te vervangen na die 30000 uur of moet je dan weer een rug gaan investeren?

Comment

Je hoeft dan alleen de bulb te vervangen, deze is 2 bij 0,5cm.
                Let wel, het is dus de beste lamp voor stekken en moeders, niet om af te bloeien.
                Ik heb ze wel gebuikt naast hps, dan zie je de voordelen naast de bloeicapaciteit van hps.

Comment

Dat klinkt goed iig..mischien zoals je zelf al zegd een hps om af te bloeien wegens tekort aan ir wamte en het rood spectrum aan te vullen. Mischien is het mogelijk een mindere wattage hps (250w) erbij te hangen tijdens afbloeien. Puur alleen om het lichtspectrum aan te vullen of schiet je dan toch te kort. Zit je toch net onder het verbruik van een 600w hps. Of zeg ik nou iets heels doms

Comment

Ik had 3x600 + 2xLep naast elkaar draaien, mooie resultaten behaald, ook heb ik eens 4x1000 + 2xLep naast elkaar draaiende gehad, buffels van toppen had ik toen.
                    250watt vind ik net te weinig, ik zou dan een 400watter nemen.

Comment

hey mateke ,...

Effe n' vraagje ; hebben de toppen direct onder de lamp dezelfde opbouw als degene in de hoeken ?
                      Ik bedoel hiermee dat degene onder de lamp minder blad moeten steken om evenveel licht te krijgen .
                      Dit viel mij op bij een grow van mij ... planten die een lagere intensiteit kregen gingen meer blad steken
                      vanuit de buds en planten die nu vol ind de zon staan maken amper blad aan in de buds ondanks de identieke genetica...
                      Zou je eens een vergelijkende foto willen maken a.u.b .
                      Die lamp hangt uiteindelijk in het midden en naar de hoeken is het toch een eind , al helemaal als ze negentig cm
                      of een meter boven de planten hangt zoals voorgeschreven met die 1000watter .
                      Heb je geeperimenteerd met die poedervoeding , halve dosis tegenover de voorgeschreven dosis en of dubbele dosering ?
                      Anders ff drie testplantjes drbij in het moederhok... , die komt toch vrij binnen enkele dagen .
                      Trouwens , mooie zomerstop heb je gemaakt , haha twee rondes dr bovenop
                      Kun je mij die neemolie nog ff toelichten met n fotootje ( mag in pb hoor )

Grtz popz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krasi View Post
                        Ik had 3x600 + 2xLep naast elkaar draaien, mooie resultaten behaald, ook heb ik eens 4x1000 + 2xLep naast elkaar draaiende gehad, buffels van toppen had ik toen.
                        250watt vind ik net te weinig, ik zou dan een 400watter nemen.
                        Niet bepaald een "hobbykwekert" dus......

Comment

Poppa, de 1000watter kan 1x2mtr effectief beschijnen wanneer je hem op 90cm van je planten hangt.
                          Ik heb bij alle planten flink blad geplukt, dit zit in de genetica, ik heb dit nl gezien bij andere growers die dezelfde genetica hadden staan.
                          Het kan best zijn dat de buitenste planten meer blad aanmaakte maar dat is me niet overduidelijk opgevallen.
                          In de toppen wordt geen extra blad aangemaakt.
                          Wat betreft de poedervoeding heb ik niet ge-experimenteert nee, dit was een eerste test.
                          Op een veelvuldig hergebruikte aarde, ik heb me aan minimale dosering gehouden.
                          De gehele ronde geen overschotten of tekorten ontdekt, geen ph problemen ook.
                          De moederruimte komt niet vrij, de naam zegt het al, hierin zullen de moeders verblijven.
                          M`n zomerstop was idd gecancelled door een tip van een medeforumlid om wat uit te proberen, en dit was gelukt.
                          Ik zie dat je iig nog meeleest op WF.

CannaRebel, dat waren idd geen hobbyprojecten, zeer scherp opgemerkt.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Poppa, een link naar de neem-tonic, ge-emulficeerde neem-olie.

http://www.organicneem.com/neem_water_soluable.php

Comment

Zo zo, dat is een hele wijde collectie aan lampen. Bedankt voor de inside info. Ga deze nieuwe lampen technologie wat dichter volgen. Zat gisteravond op youtube, staan een aantal filmjes van dit type lamp met uitleg van de fabricant. Gavita maakt idd heel mooi spul.

Comment

Inmiddels heb ik van m`n 3 Lep`s nog maar 1 over, ook heb m`n 1000watt collectie uitgedund naar 2.
                              Tegenwoordig hou ik het bij klein en gecontroleerd, wel met klasse1 hardware.

Comment

hoppa en dat horen we en zien we graag he krasi !!

wat de rest lult is bijzaak

vooral die naab

grtz m8
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                                X