Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x Uruzghani Kush op organisch poeder-dieet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 8x Uruzghani Kush op organisch poeder-dieet

Is af en toe ook lekker
    Ben benieuwd naar je rook/smaakverslag ook vanwege de voeding.
    Veel rookgenot en geniet van de hash

Comment

Rebel, thanks, ze plakken als de neten ook, ik heb enkel alle grote bladeren verwijderd en ze op hun koppie gehangen, dat is voor mij de manier van drogen, ze behoudt zo het beste haar smaak en geur en zelfs, vind ik persoonlijk, houdt ze er meer bag-appeal aan over.
      Dat van die degraded thc wist ik nog niet joh, zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren.

Felix, dank je, die kleine meiden wil ik aanstaande zaterdag verhuizen naar de big smartpots, en de Intense.
      Hopelijk heb ik daar genoeg tijd voor, work is killing me also.
      Maar het zou de perfecte dag zijn, de hitte is dan iig wat minder.

Berry, ofnie jonguh!!!, ik las het idd, al had ik het detail balkon overhoop gehaald met je tuin.

Ronson, ze hangen te drogen as we speak, haha klopt, ik blijf experimenteren, al hoor ik net van Rebel dat het alweer oud nieuws is.
      Maar m`n thc laten degraderen vind ik zonde.
      Drogen met deze temperaturen zal geen paar weken duren ben ik bang, en de volgende ronde staat al voor de deur en zal als alles mee zit aanstaande zijn.

Cokaap, de hasj tel ik niet bij de opbrengst op, het knipafval laat ik eerst drogen, daarna vries ik het idd in, tot ik in min ogen weer genoeg heb om een doos droogijs te bestellen.

Mway, als ze net zo lekker smaakt als ze ruikt dan zit dat helemaal goed.

Comment

Een doodzonde idd...daarom ook mijn interesse.. Had trouwens van deze methode ook nog niet eerder gehoord. Ik wacht je bevindingen wel ff af.

Comment

Wel interessant experiment.

Volgens mijn theorie (nou ja, wat ik voor waar aanneem) is dat je nu meer een high zal hebben dan een stoned. THC bestaat uit meerdere onderdelen die niet allemaal even werkzaam zijn. Ik zal eens googlen of daar een leuk stukje over te vinden is.

Het is leuk kweekje om te volgen!
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

So I've been looking at trichomes with a 30X jewelers loupe. I've noticed that they have begun to start turning amber. I'm thinking of waiting till about 20-25% are amber before I harvest. Is that a good percentage of amber or should I wait till about half have turned? What do you prefer?

Harvesting your weed based on trichomes is probably the easiest way for most growers to harvest as close to peak harvest as possible. The difficulty in the method comes with how to determine the state of the trichomes and what each state means. If you have the equipment needed it is however...

Comment

lo m8 ,

dat was weer een nette ronde

nu lkkr laten drogen en hop knallen met de volgende

Groetjes en gl
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Dat verhaaltje over die THC en Amber trichomen heeft me leermeester me 12 jaar gelee al verteld dus voor mij was het al oud nieuws, ik oogst eigenlijk niets anders dan op cloudy THC.... en tegenwoordig laten ze het alleen maar amber worden omdat er op die manier meer gewicht aan de plant komt zodat ze er meer geld kunnen vragen, omdat het eind product zwaarder is dus je opbrengst aan geld gaat per plant omhoog. Daar tegen over staat dat CBD een slaap gevoel geeft (bij mij tenminste) en geen high/stoned gevoel. En....ik ben van mening dat je door te lang laten staan, dus meer amber, je de plant totaal niet tot haar recht laten komen, maar dat je een plant krijgt die net als iedere andere plant (met hetzelfde aan amber) een slaap gevoel geeft en je niet echt verschil merkt. Als je een plant oogst met de THC op haar piek dan merk je ook duidelijk de verschillen tussen soortjes in high inplaats van alleen maar in smaak.

Kijk al uit naar de volgende ronde van je!!

Comment

Niet iedereen rookt met een recreatief doeleinde, sommige hebben meer belang bij een slaapplant

Comment

Dat was heel verhelderend voor mij Rebel dank je. Snap ik dat ook weer gelijk een stuk beter. Zit nu te denken om deze methode te gaan proberen bij mijn huidige ronde. Mijn laatste oogst had ik ook wat verder door getrokken. En man dat is een echte "couchlocker". Ik bedoel geef het aan een olifant en hij zal de eerste 12 uur niet meer wakker worden. Ga ik dus niet meer doen. Thx.

Comment

@Vale
                      Ik snap dat voor sommige mensen het beter is om meer CBD te hebben, maar ik denk dat het een beetje hetzelfde is als met een placebo pil.....de meeste zullen zeggen dat het werkt als je hun maar verteld dat het zo is....

Comment

CBD zit in een strain, meer amber betekent niet meer cbd, alleen minder thc doordat deze degradeerd.
                        Net als het stoned of high gevoel, beide zijn strain gebonden en hebben weinig met amber trichs te maken.

Comment

Krazi:Ik begrijp het, haalde weer het een en ander door mekaar zie ik. Die NLS van mij zal dan wel heel veel cbd bezitten. Goed dat je me daar ff in corrigeert. Het heefd dus meer met high versus stoner te maken. Legde een verkeerd verband, want ik associeer echt stoned zijn met slaap. Daar valt dus over te twisten zie ik weer dus. I stand corrected

Comment

ben ik inmiddels ook achter,koop wat zaad van de CBDcrew en je kunt zelf ondervinden wat dat geeft.De mijne staat begin volgend jaar gepland gewoon is 1 plantje proberen.

Comment

Nog ff tussendoor wat outdoor guerilla fun droppen hierzo.

20130802_202433.jpg20130802_202456.jpg20130802_202504.jpg20130802_202514.jpg20130802_202521.jpg20130802_202532.jpg20130802_202714.jpg20130802_202732.jpg20130802_202956.jpg

Comment

Kijk eens aan de buit is binnen nog even geduld en dan roken ! Mooie ronde Krasi ik ben benieuwd naar je volgende sessie.

Je guerilla doet het overigens ook goed hoor
                                Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                                done

Comment

Bezig...
                                X