Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grow box: petit en grand vincent -- eerste kweek + bladprobleem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

grow box: petit en grand vincent -- eerste kweek + bladprobleem

Korting op 420shop
    Hey iedereen, dit gaat hier mijn eerste kweekverslagje worden. Een weekje geleden kreeg ik van een vriend 2 clones van zijn grote mooie vrouwelijke plant waar we vele keren van hebben genoten.
    We hebben geen idee van welke soort de clones zijn (je kent het wel, het is een clone van een clone van een vriend van een andere vriend..), daarom heb ik ze de naam Petit en Grand Vincent genoemd, naar de vriend, Vincent.
    Ik heb alvast een grow box gebouwd zoals je hieronder kan zien:
    WP_20130622_006.jpgWP_20130623_007.jpg
    (Grand Vincent)

Hebben jullie enige raad wat ik kan doen?
    Mijn pH-meter geeft aan dat de grond een pH waarde heeft rond de 7, maar pH-strips zouden uiteraard nog wel beter zijn.

Tot binnenkort en happy growing!

Gelmir

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

mmm, die laatste foto onderaan het bericht is er per ongeluk bijgevoegd. Het is hetzelfde blad als getoond in de 2de foto, enkel was de foto gisteren genomen. Zoals je kan zien is de situatie zich niet aan het verbeteren :s
    Attached Files

Re: grow box: petit en grand vincent -- eerste kweek + bladprobleem

welkom hoor op het forum , ff dat vee wat meegekomen is vermoorden en je planten voeren !!! veel suc6 met je kweekje !

Comment

Veel ruimte tussen de nodes betekend dat ze strekt.
      Ik zou wat zuiniger met water zijn, wiet wil geen natte voeten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

njah, zo heb ik de plant gekregen :p ik heb ze echt niet veel water en geen extra voeding gegeven omdat ik weet dat overbewatering en overvoeding een typische beginnersfout is. Maar Grand Vincent gaat er zienderogen op achteruit (zie foto, juist genomen), dus nu heb ik hem een halve liter water gegeven en wat extra meststofkorrels. Hopelijk was dat het probleem anders zal hij niet lang meer te leven hebben.
        WP_20130626_002.jpg

verder ben ik de serieuze strijd aangegaan met de trips ('thrips' in't Engels) door m'n plantjes 2 maal te besproeien met insecticide, over 2 dagen nog eens om de dan uitgekomen eitjes ook te vernietigen.

bon, kga m'n 3de poging wagen om een deurtje te maken. De kast is een vervrongen en daardoor serieus asymmetrisch geworden, kwestie dat het anders te simpel zou zijn he

Comment

Comment

Volgende keer spuit je er beter neem-olie op, wordt je plant nog sterker van ook.

Comment

Bezig...
            X