Hey iedereen, dit gaat hier mijn eerste kweekverslagje worden. Een weekje geleden kreeg ik van een vriend 2 clones van zijn grote mooie vrouwelijke plant waar we vele keren van hebben genoten.
We hebben geen idee van welke soort de clones zijn (je kent het wel, het is een clone van een clone van een vriend van een andere vriend..), daarom heb ik ze de naam Petit en Grand Vincent genoemd, naar de vriend, Vincent.
Ik heb alvast een grow box gebouwd zoals je hieronder kan zien:
WP_20130622_006.jpgWP_20130623_007.jpg
(Grand Vincent)
Hebben jullie enige raad wat ik kan doen?
Mijn pH-meter geeft aan dat de grond een pH waarde heeft rond de 7, maar pH-strips zouden uiteraard nog wel beter zijn.
Tot binnenkort en happy growing!
Gelmir
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
mmm, die laatste foto onderaan het bericht is er per ongeluk bijgevoegd. Het is hetzelfde blad als getoond in de 2de foto, enkel was de foto gisteren genomen. Zoals je kan zien is de situatie zich niet aan het verbeteren :s
We hebben geen idee van welke soort de clones zijn (je kent het wel, het is een clone van een clone van een vriend van een andere vriend..), daarom heb ik ze de naam Petit en Grand Vincent genoemd, naar de vriend, Vincent.
Ik heb alvast een grow box gebouwd zoals je hieronder kan zien:
WP_20130622_006.jpgWP_20130623_007.jpg
(Grand Vincent)
Hebben jullie enige raad wat ik kan doen?
Mijn pH-meter geeft aan dat de grond een pH waarde heeft rond de 7, maar pH-strips zouden uiteraard nog wel beter zijn.
Tot binnenkort en happy growing!
Gelmir
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
mmm, die laatste foto onderaan het bericht is er per ongeluk bijgevoegd. Het is hetzelfde blad als getoond in de 2de foto, enkel was de foto gisteren genomen. Zoals je kan zien is de situatie zich niet aan het verbeteren :s
Comment