Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack herer x 3 + onbekend , 250w+125w plug 'n grow en 80w tl

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jack herer + onbekend combinatie daglicht kunstlicht

Ik heb geen bloeivoeding momenteel , ben van plan om gewoon de groeivoeding door te geven , eventueel een derde meer dan anders.

Comment

Nee moet je niet doen. Haal/bestel gewoon een klein flesje bloei. En anders doe je het maar beter puur.
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Hoe bedoel je , puur? Gewoon op aarde laten en niks toevoegen?

ps, zou de titel veranderd kunnen worden naar "Jack herer x 3 + onbekend , 250w+125w plug 'n grow en 80w tl"

Comment

Re: Jack herer x 3 + onbekend , 250w+125w plug 'n grow en 80w tl

Dat kan, bij deze je titel aangepast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weibei View Post
            Hoe bedoel je , puur? Gewoon op aarde laten en niks toevoegen?
            Dat bedoelde ik. Ze zien er heel mooi groen uit en zelfs lichtjes overvoed aan de bladpunten te zien. Groeivoeding hebben ze in dit stadium echt niet meer nodig en bij sommige soortjes kan het zelfs nefaste gevolgen hebben. Wil je goeie/betere resultaten, dan raad ik je toch wat bloeivoeding en bloeistimulator aan
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

nice man lekkere topjes, laat maar groeien dat komt wel goed!
              Ik kom zeker is "degusteren" dit jaar
              Succes! Ik blijf volgen^^

Comment

Nu ik eraan denk , 't is het moment om guerillakweekje te doen in de buurt van je stageplaats , kan je na je stage gaan oogsten

Comment

Dat kroonsteentje dat daar hangt te bengelen (eerste foto), loopt daar 230V over? Dan zou ik die alsnog afplakken met genoeg tape of een andere manier verzinnen om dat waterdicht te maken.

Voor de rest gaan ze goed, leuke opstelling qua licht
                  "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Goeie timing :p Ik heb dat letterlijk 10 minuten geleden weggehaald. Er liep trouwens maar 12v over.
                    Nu heb ik een usb blazer van de action (2euro, 5v) en 3 pc fannetjes van 12v in serie gezet , daaraan een laptoplader van 18v met een dimmertje.

Comment

Fototijd!
                      Het einde komt langzaam maar zeker in zicht

Ik geef nog een weekje bloeivoeding , maar daarna is 't gedaan met de leute. Spoelen met enkel water.
                      Ik heb bij 1 van de achterblijver-Jacks eens een topje geknakt , bij wijze van experiment , om eens met men eigen ogen te zien of de beweringen die ik hier las kloppen , dit zal ik volgend jaar buiten eens proberen (ben me bewust van schimmelgevaar)

De onderste topjes genieten van de extra dieptestraling van de tl's , nu heb ik minder last van onrijpe zones laag in de plant.

De plant met de dikste , meest met trichomen-bezaaide toppen is de onbekende uit een zakje wiet!
                      Attached Files
                      Last edited by weibei; 8 August 2013, 14:06.

Comment

Wat gebeurt er hier ? Bladjes met gave bladrand die uit de toppen tevoorschijn komen... Is dit dubbele bloei, reveggen, ...
                        Deze toppen staan zo goed als het dichtst op de lamp , en zijn terwijl ook de flauwste , warmte van de lamp die alles wat remt?
                        Attached Files

Comment

"Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

TL's zijn tl33 en 827 , ze staan op een 5tal cm van de lamp , overigens draait de blazer op de lamp aan een rustig toerental, zorgt voor wat luchtcirculatie binnenin de lamp , want daar kan het nogal een oventje worden.

Comment

Voor de rest gaat alles rustig door
                              Attached Files

Comment

Bezig...
                              X