Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

@nik, het is de bedoeling om af te bloeien op een 400w maar daar is het nog te warm voor
    @buddha, tnx man!
    @Escargot, Haha altijd als ik merk dat ze gegroeid is heb ik dat gevoel ook!

Verse foto
    null_zps1dd4c0df.jpg

Comment

goed bezig! plantjes(Bomen) zien er goed uit!

greetzzz mafferd

Comment

Wow!!!
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Ziet er echt goed uit!
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Wat en mooie plantjes!!!!
            -

Comment

Wow... prachtig die paarse top

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
              sigpic

Comment

Echt mooi man die paarse toppen!!

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Die top <3 mijn voorbeeld maar dan voor binnen... Ben je nou nooit bang voor ongedierte wanneer je ze verhuist van buiten naar binnen als ik alleen al zie wat er op me buiten plant leeft aan beestjes ... brrrr durft dat niet aan
                  Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                  done

Comment

nice cook!!!
                    ben echt benieuwd of die paarse wiet ook te roken is!!

Comment

Super bedankt jongens, ben net weer de grens van Nederland over.
                      Al die reactie zijn een leuke binnenkomer

Haha ik was dit weekend in Duitsland en er is een storm aangekomen hoorde ik al.

Ik verwacht mijn Big Red Momma alive anders volgd er vanavond wel een update.

Er is gepast op de Purps maar dan is alsnog de vraag hoe ze erbij staan.

@bacos, ik zou geen enkele redenatie kunnen bedenken waarom er binnen een beestjesplaag zou moeten ontstaan
                      Ik redeneer altijd en ik heb schone aarde gebruikt en er kunnen dus ook geen vliegjes onstaan (heb ook ervaring met vieze aarde :/)
                      Maar misschien kan ik mezelf wel voor en kop slaan binnenkort.

@cannavis, dat hoop ik ook! Zelf nog nooit paarse wiet gerookt maar ik grow het omdat ik de planten prachtig vind.
                      En als er goed wat van die plant af komt mag je zo een rooksample'tje hebben, en dag geldt ook voor de rest van de mensen die mn verslag volgen

Comment

Ja ik zou wel eens wat sampeltjes willen uitwisselen met je, ik ken alleen die goedkope vieze purple van 10 jaar geleden die wilde ik zelfs biet roken , maar bij jou zien ze er echt al Jamie uit !
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ha, dat klinkt veelbelovend
                          Alleen eens zien hoe dat in Frankrijk binnenkomt

Ach nee, ik kom het gewoon bij jou oproken, kan ik me ook eens live de ogen uit mijn hoofd kijken.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Wat een pracht he die zie ik nu pas voorbij komen daar zal een beste walm vanaf komen denk.
                            Paarse soortjes blijven leuk om te zien he. Ik heb 1 maal kogen genieten van eeN paarse top en ja het was gewoon een heerlijk wietje.

Ga zo verder m8 ziet er prachtig uit

Comment

Hoe lekker je toppen er ook uit zien het is hier niet toegestaan om te praten over toppen uit te wisselen.
                              Misschien jammer, maar het zijn de regels.

Comment

Tnx Nik, Escargot en Psy! Ben net thuis en mn Red Escape voelt zich nog steeds super lekker, daar maak ik later een foto'tje van
                                Ze stinkt nog niet echt vind ik maar ik interpreteer natte wiet altijd als een typisch plantenluchtje. Als je de top open maakt ruik je wel een lekker walmpje

Wel gaan de Purps super! Ik heb ze in een lekkere pot gezet vol voeding en een Blumat systeem aangesloten! Heeft me goed geholpen tijdens mijn afwezigheid.
                                Ik had ze veel eerder moeten verpotten, maar zo makkelijk gaat dat niet als je last van warmte hebt, en de mannetjes moesten er nog uit

Ff snel 2 foto'tjes

96.jpg

foto 2.jpgZo heb ik de Blumats vastgelegd. Goed systeem!

@Heribei, hmm dat wist ik niet ik had het volgens mij wel vaker op het forum gezien maar dan weet ik dat nu

Comment

Bezig...
                                X