Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Tnx Gizmo, Dylero, krasi, cannavis en nik! Was net fotos aan het maken want ik wil wat duidelijker laten zien wat is precies gedaan heb.
ze zijn al best lang nu ik de fotos bekijk, dat worden lange toppen want ze moeten nog ff doorgroeien. Ik ga ze in bloei zetten als het buiten ongv 8 graden is.
Hey daar kom ik alweer die bleumat tegen ik ga ze ook halen veel beter. CannaRebel had der ook en ik heb veel opgezocht en ga er ook voor volgende ronde mooi mooi mooi
Ziet er goed uit, interessante techniek... De vliegende aap toch?
vraagje, wat voor voeding gebruik je (in combinatie met Blumat, je leest vaak van verstoppingen... Wat is je geheim? )
Leuke reacties weer, bedankt mensen! Het gaat zeker lekker ja. Misschien gaat dit mn tot nu toe beste run wel overtreffen.
Dat was White Russian. Ik ben zonet weer even naar de hoofdtop van mn Red Escape geklommen en ik heb wel een mooi plaatje geschoten.
Dit is nu mijn PC background
@Janssen, Heb geen geheim ofzo met blumats. Ik heb ze pas een week dus zoveel ervaring heb ik er nog niet mee.
Maar als je blumats hebt kun je alle voeding gebruiken voor aarde die niet bio is. Van plagron dus de terra lijn bijv.
Ik gebruik normaal plagron grow, op dit moment geef ik ze even niets want ze staan net in een nieuwe verse voedingsbak.
Yoo people,
Ja krasi ik heb weer wat background materiaal geschoten. De toppen van de Red Escape worden echt lekker dik.
De Purps worden echt lang nu, helaas zijn ze nog niet zo stevig vanwege die dunne takken. Dat is blijkbaar soortgebonden want in het verslag van max390 hebben zijn Purps ook dunne takjes.
Als ze zichzelf niet meer kunnen dragen zal ik wel wel even helpen.
Comment