Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps
Mooi om te zien hoe goed jouw planten het doen en ja ''The Purps'' heeft niet een dikke stam, maar hij breekt ook niet zo makkelijk(buigt wel onder eigen gewicht).
En die Red Escape.....(heb er geen woorden voor, zo mooi).
Tnx mannen
@Rodigan, ik zou ze idd al op 12/12 kunnen zetten maar het word overdags soms toch nog te warm als ik de 400w hps erin heb hangen.
Ik wacht dus nog ff tot de laatste zomerdag eigenlijk. Verder heb ik nog genoeg lengte over in mijn tent dus geen zorgen.
@max390, de purpjes zijn fragiel ja, maar dat betekend ook dat je niet zo'n dikke tak in je hoofdtop hebt zitten. Ook wel lekker
Nou Rollup je zette me voor een moeilijke keuze maar ik denk toch dat ik mn Red houd
Mway, de toppen zelf en de onderkant van de Red zijn nog helemaal prima en er is verder geen weerstand, moet lukken
QnQ, Er wonen hier nog meer mensen en de tent staat voor de bovenste trap. De lampen staan ook aan van 6 tot half 11 anders word er geprotesteerd.
Wel kan ik mijn bloeilamp op 250w zetten bedenk ik me nu. Ik kan dus al wat vroeger naar 12/12. Ik zoek nog even een goed moment om te switchen.
Damn Cookaap das niet mis wat er daar in die tent gebeurd wat een groei in zo'n korte tijd! En je Red die wordt alleen maar mooier en mooier en mooier je zou hem bijna niet durven omhakken straks omdat je je uitzicht gaat missen in de tuin
Red Escape update
Nou jongens, vandaag toen ik wakker werd trof ik een afgescheurde tak aan bij mijn Red Escape. Toen ik erheen liep zag ik dat de dikke bud er vanaf geknipt was!
jahoor, we hebben een ripper. Toevallig was dit wel de dikste bud die in de Red zat, zonde. Als het hierbij blijft heb ik zeker nog genoeg wiet over.
Ik heb een groot net om haar heen gewikkeld om te laten zien dat ik het niet op prijs stel dat er aan mijn plant gezeten word.
Het net kan natuurlijk zo doorgeknipt worden maar hierdoor weet diegene dat ik er achter gekomen ben.
ik heb ook iets geplaatst wat wel effectief is. Van een vriend had ik onlangs een Personal Alarm meegekregen en die komt nu goed van pas. ik heb het aan een struikeldraad bevestigd.
Het apparaatje schreeuwt 120 decibel aan geluid uit dus dat hoor ik snachts wel. En ja de hele buurt zal wakker worden, maar dat heb ik ervoor over.
De ripper zal zich de tering schrikken dus die rent hoogst waarschijnlijk weg. Ik ren er natuurlijk achteraan want misschien herken ik het pestventje wel.
Ik vind met name dat main lining heel interessant. Ik had voor mijn vorig kweek het 12/12 systeem geprobeerd, maar dat is gewoon asociaal duur qua zaad. Lekker makkelijk systeem (gewoon zaaien en klaar) en zeker leuk voor de zaadverkopers die het promoten, maar ik ben voor mijn volgende kweek toch naar een wat geavanceerdere techniek aan het zoeken. Scroggen of supercroppen zou kunnen, maar main lining ziet er toch veruit het efficientste en bovendien eenvoudigste uit.
Bij jou werkt dat main lining dus blijkbaar ook erg goed. De planten zien er in ieder geval prachtig uit. Lekker breed en mooi op hoogte. Je hebt alles ook mooi gedetailleerd uitgelegd dus daar kan ik mooi van leren. Bedankt!
Comment