Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

      Cookaapje, hef je luie reet op spring op je fiets en rij een dagje rond z'n je vind gegarandeerd mooie guerrilla plekjes.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

        Hehe, okeee ik zal wel eens goed zoeken. Als ik op de fiets stap denk ik soms wel "misschien kom ik nog een leuke guerilla spot tegen".
        Guerilla is wel chill. Dus miss kom ik volgend jaar wel met een guerilla verslagje nik en escar


        Maaru ik kwam op internet een leuk stukje tegen over iemand die een lens uit een laserpen had gehaald en die had die op zn mobiel geplakt!
        Ik had toevallig nog 2 kapotte liggen dus ik heb daar de lens uit gesloopt.

        image (5).jpgq1.jpgq2.jpgq3.jpgq4.jpgq5.jpgq6.jpg
        Dit zijn de foto's met 1 lens voor de camera. De vergroting was nog niet genoeg vond ik. Ik heb er dus een dubbele lens voor nu.

        image[1].jpgimage[2].jpgimage[3].jpgimage[4].jpgimage[5].jpgimage[6].jpg
        Foto's met een dubbele lens. Tis best lastig foto's maken zonder te bewegen!

        Ik heb m ook nog getest met de loep die ik voorheen gebruikte.
        image (5).jpgq6.jpg VS image.jpgq8.jpg

        Dit wilde ik wel even met jullie delen. Dus als je nog een laserpen hebt, gooi m niet weg!

        Comment


          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

          das lache en werkt nog ook.

          Gr Goud

          Comment


            Last edited by Escargot; 26 September 2013, 09:49.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

              Nice cookaap Nice, dat ik daar nog nooit ben opgekomen
              Idd ik ga volend jaar ook enkele keer guerrilla
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                Wow trichomen die paars kleuren? Of zijn ze gewoon nog helder? Op het eerste zicht kun je best al oogsten!
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                Comment


                  Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                  Zaterdag !!!! knipse cook !!!!!

                  Comment


                    Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                    Nice pics dude, paarse trichs, die heb ik ook eens gehad op m`n Killingfields, en rose, en groene, en lila

                    Comment


                      Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                      Mooie fotos kerel, vooral dat paarse is erg mooi, en de trichomen zijn ook al mooi wit. Wel goed te zien op de paarse achtergrond.

                      Comment


                        Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                        Oh dus dat werkt wel ... Ik had ook al eens zitten klooien met een lens uit een brander dat scheen hetzelfde resultaat te moeten behalen mooi niet in mijn geval dus. Nu kan ik enkel tricho pics schieten door een stukje blad af te knippen en dan heel voorzichtig met je camera erboven en goed laten focussen en dan komt er een redelijke foto maar dit ziet er wel handig uit. Moest de rommelbak maar eens legen ergens heb ik nog zo'n ding zwerven...
                        Baco's paarse ronde = done

                        Baco's eerste keer binnen =
                        done

                        Comment


                          Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                          Hartstikke bedankt jongens! tnx voor de leuke reacties.


                          Red Escape
                          De tricho's zagen er idd lekker uit, gister ben ik de hele dag bezig geweest met mn plant! Tering wat is dat een werk zeg.
                          Ik begon om 10 uur om de takken af te zagen en in de kamer te hangen, al gauw stonk de hele kamer ernaar. Er kwamen gelukkig nog 2 vrienden van me helpen met knippen dus het ging al wat sneller.
                          8 uur was ik klaar met alles te drogen zetten, en vervolgens rust te nemen.

                          Om 6 uur waren we klaar met alle rookbare buds, er hangen nu nog wel 5 fluffy takken in de bijkeuken, die knip ik later.
                          Het fluffy spul ligt nu in de vriezer en daar ga ik binnenkort hasj van maken op de manier van Berry.

                          Voor het drogen had ik voor de zekerheid een droogtoren gemaakt van 2 krukken. Daarin verdiepingen van gaas om de buds op te drogen.
                          Ik had niet verwacht dat die zo snel vol zat

                          71.jpg 72.jpg 73.jpg 74.jpgOpeens had ik een super gestrekte AF in mn tuin

                          75.jpg 76.jpg 77.jpg 78.jpg

                          Alles dat niet in de droogtoren paste had ik gewogen, dat werd 577 gram nat. Ze zien er mooi paars uit en t ruikt lekker.


                          The Purps
                          We hebben ook nog de Purps in de tent staan en ze gaan best lekker, de 1 wat meer dan de ander. Dat omdat die net wat meer aarde heeft en sws al wat sneller is. Volgende keer dus 2 gelijke potten.
                          Ze groeien lekker de lengte in en de strek is ook opgehouden met de 400w hpi erin, gelukkig.

                          123.jpg 124.jpg 125.jpg 126.jpg

                          127.jpg 128.jpg 129.jpg 130.jpg

                          Comment


                            Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                            Mooi cook. Dat is genoeg red om de winter door te komen.
                            Zeer benieuwd naar de smaak makker.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment


                              Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                              Kijk en dat is nou nog eens dikke buiten oogst van 1 plant ! Ziet er uit als een hoop knipwerk zoals je zelf al zei maar Damn wat een mooie toppen heb je daar aan over gehouden Cookaap. Je binnendames zien er ook echt heel mooi uit dat gaat ook helemaal de goeie kant op!

                              Lekker gevoel he dat je weer normaal op de bank kunt zitten en naar bed kunt gaan s'ochtends wakker worden en niet gelijk naar buiten kijkt of ze er nog staat
                              Baco's paarse ronde = done

                              Baco's eerste keer binnen =
                              done

                              Comment


                                Re: Cookie's Main Lining avontuur met The (Mendo) Purps

                                Ha dat was me het dagje wel

                                hoop dat de kater niet te erg is.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X